2021-11-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Update 2021-11-23
Vi har nu fått ett par brev från vendors vi beställt av på Flugsvamp 4 och kan bekräfta att det är en legitim sida. Naturligtvis kan det hända att mindre noggräknade vendors slinker in, men så är det på alla marknader. För dig som vill handla med Bitcoin, kunna kryptera din adress automatiskt och ha en marknadsplats som liknar gamla FS3 kan detta vara ett bra val.

Senaste update om FS4.
Vilken wallet använde du?
Citera
2021-11-30, 22:38
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vilken wallet använde du?
Handlar ej själv hjälpte en kompis enbart.
Citera
2021-12-01, 09:28
Medlem
Vad är det med folk som MÅSTE handla på en svensk sida oavsett vad? Det har redan anmärkts här på forumet att sidan är dåligt kodad, säkerheten är usel, admin svarar segt eller ibland inte alls och sidan ser dessutom ut som om en 6-åring kodat den.
Citera
2021-12-01, 09:50
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latoir
Vad är det med folk som MÅSTE handla på en svensk sida oavsett vad? Det har redan anmärkts här på forumet att sidan är dåligt kodad, säkerheten är usel, admin svarar segt eller ibland inte alls och sidan ser dessutom ut som om en 6-åring kodat den.
De tycker väl det känns tryggare..
Citera
2021-12-01, 11:21
Medlem
Bara kolla vilka som säljer på fs4, 90% är säljare jag aldrig skulle vilja ha med att göra.
Citera
2021-12-01, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latoir

De kommer ångra sig.
Citera
2021-12-01, 12:43
Medlem
st33rs avatar
Är alla marknader uppbyggda så att de som driver marknaden får pengar från procent av säljarnas affärer?

Jag skulle lita mer på en plattform som inte drevs på det viset -utan mer var som en anslagstavla för säljare där plattformen var neutral. Men det kanske är en utopi?
Citera
2021-12-01, 13:30
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Är alla marknader uppbyggda så att de som driver marknaden får pengar från procent av säljarnas affärer?

Jag skulle lita mer på en plattform som inte drevs på det viset -utan mer var som en anslagstavla för säljare där plattformen var neutral. Men det kanske är en utopi?
Så länge det är olagligt är det en utopi.
edit: Även lagligt så är det en utopi haha!
Citera
2021-12-01, 15:05
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Bara kolla vilka som säljer på fs4, 90% är säljare jag aldrig skulle vilja ha med att göra.
Inte sant finns en del säljare där som är gröna men majoriteten är nog scammers helt klart.
Hjälpte en vän beställa från FS4 inget paket kom handlade från Torrez från samma säljare då kom hans paket, helt klart nåt som inte stämmer med FS4 jag avråder folk från att handla där enligt mitt tycke.
Verkar som scammers kopierat kända säljares namn eller nåt.
Citera
2021-12-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

På Darkode betalar säljarna 3% och köparna 2,5% vid varje köp.
Citera
2021-12-01, 19:58
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
De kommer ångra sig.
Vad rekommenderar du?
Citera
2021-12-02, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Inte sant finns en del säljare där som är gröna men majoriteten är nog scammers helt klart.
Hjälpte en vän beställa från FS4 inget paket kom handlade från Torrez från samma säljare då kom hans paket, helt klart nåt som inte stämmer med FS4 jag avråder folk från att handla där enligt mitt tycke.
Verkar som scammers kopierat kända säljares namn eller nåt.

Jo jag skulle säga att 90% av säljarna är blåsare där, de flesta hade riktigt dåligt rykte på fs3 och nån av de har bytt namn och andra har samma namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in