2022-01-21, 00:20
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Måste fråga, vad exakt verkade krångligt med monero? Istället för att köpa BTC och föra över till sin egen plånbok och sen till FS4, köpa bitcoin, växla till XMR på changenow och direkt till AT. Liksom samma 3 stegs operation.

Citat:
Ursprungligen postat av Canossa
Folk här verkar ha haft jäkla otur med FS4. Själv beställde jag hem tre paket här om veckan, två av dem kom efter 3 dar och det sista efter 4. Valde enbart säljare som fått 5/5 i betyg dock.

Tänkte först köra med Archetype men verkade så krångligt att fixa monero
...

Jag använder kraken,hur lätt som helst,bara välja monero istället för btc och skicka till sin archetype plånbok.
Citera
2022-01-21, 04:10
Medlem
Ursäkta, kanske konstig fråga.. Men denna bubbelmint i ALLAS säljare på archtype.. Är det bara någon som skriver för att få gratis samples av alla? Eller hur kommer det sig att någon kan skriva så mycket, i varenda jävla thread på varje säljares forum
Citera
2022-01-21, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Ursäkta, kanske konstig fråga.. Men denna bubbelmint i ALLAS säljare på archtype.. Är det bara någon som skriver för att få gratis samples av alla? Eller hur kommer det sig att någon kan skriva så mycket, i varenda jävla thread på varje säljares forum

Bubbelmint var den största rövslickaren i alla populära säljartrådar på numera nedlagda FS3 Flugforum.
Citera
2022-01-21, 07:09
Medlem
Jag har beställt 3 ordrar på FS4.

3 Av 3 har kommit fram. Dock kom sista order som 10g istället för 20g. Shoppen har besvarat mitt meddelande och jag hoppas dom gör rätt för sig.
Citera
2022-01-21, 08:48
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tintins

Antingen har han direkt koppling till säljarna och får betalt i varor från säljare för att vara ute i deras trådar .

Eller så har han helt enkelt upptäckt att han får bättre produkter och slipper partial scamming genom att synas mycket.
För syns han mycket vet säljarna att om vi ger just den här killen bra varor och snabb service så kommer han ta vår rygg i forumet och angripa alla de som berättar om dåliga varor. Och eftersom han är "ett namn" kommer inget tro på de som får dåliga produkter eller inga produkter . Så han är en av de utvalda som ska få andra att känna sig trygga .

De stora var ju så på Flugforum också. Ett par trådstammisar som var "kompis" med säljarna , och de som var utanför. De som anklagas för att vara sabotör eller snut så fort de säger nåt negativt.
Senast redigerad av st33r 2022-01-21 kl. 08:54.
Citera
2022-01-21, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Jag har Coimbra och kan ej längre sätta in på Fs4 någon med samma problem?

Du kanske löst det redan, men förmodligen pga att Coinbase märkt att du skickat till en darknet-adress. Samma sak som händer hos dom stora sidorna där man kan köpa btc. Funkar nån/några gånger att skicka till darknet, sen blir man bannad.

Du behöver en ”mellan-plånbok”; köp btc i coinbase, skicka till en annan plånbok, skicka sen från den till stället du ska handla från.
Citera
2022-01-21, 16:52
Medlem
Melange5738s avatar
Folk måste vara efterblivna att använda Bitcoin utan lokala plånböcker 2022. Sån där grej jag fattade första gången jag använde Silkroad för nästan 10 år sen.
Citera
2022-01-21, 18:51
Medlem
[quote=Melange5738|78792089]Folk måste vara efterblivna att använda Bitcoin utan lokala plånböcker 2022. Sån där grej jag fattade första gången jag använde Silkroad för nästan 10 år sen.

+1 på detta
Senast redigerad av frankgrayson 2022-01-21 kl. 18:57.
Citera
2022-01-21, 22:18
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Lol, fs4 fungerar svinbra om man har vett att vara lite försiktig. Priserna är bättre och du slipper "luffaren" "bubbelmint" och övrigt pack. Eller tycker du fs3-forumet gav dig något eller fyllde någon funktion öht?

Jag har varit med sen FS1 och gjort massvis med beställningar genom åren. Endast ett paket som inte kom fram.
Två av fyra beställningar från FS4 har inte dykt upp.
Svinbra?
Edit: vad använder ni för app för att kryptera med säljarnas nycklar på Archetyp?
Senast redigerad av MakingteaattheBBC 2022-01-21 kl. 22:24.
Citera
2022-01-21, 22:19
Medlem
Herregud
Alla nya vägar man måste hitta hela tiden 😢
Nu kunde jag inte längre köpa btc via safello trots att jag använder electrum
jag blir galen !
jag måste hela tiden lära mig nytt som sen är old news någon månad senare
Jag är ingen missbrukare ,bara en 60+ tant som har extrem ångest och köpt sömn via darknet
Var /hur hittar jag den här gången ?
Citera
2022-01-21, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Herregud
Alla nya vägar man måste hitta hela tiden 😢
Nu kunde jag inte längre köpa btc via safello trots att jag använder electrum
jag blir galen !
jag måste hela tiden lära mig nytt som sen är old news någon månad senare
Jag är ingen missbrukare ,bara en 60+ tant som har extrem ångest och köpt sömn via darknet
Var /hur hittar jag den här gången ?

Googla upp Flugsvamps(4.0)URL till Tor. Ladda sedan ner Tor och tryck in adressen. Sedan beställer du.
Citera
2022-01-21, 22:29
Medlem
Tips som förenklar en hel del.

1. Ladda ner wallet Exodus plånbok på din mobil.
2. Köp valfri valuta via Safello, bt.cx, Binance, Coinbase osv.
3. Skicka köpt kryptovaluta till adress i Exodus
4. Skicka därefter till online wallet hos Arche/FS4.

Exodus har också möjligheten att konvertera tex BTC - > Monero direkt i din telefon.

Skickar ni krypto från svensk inväxlare direkt till darknet adresser riskerar ni att erat konto blir bannat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in