2025-06-23, 13:28
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven123123
Hej!

Det var en tid sedan jag beställde på nätet. Kan någon förklara för mig vad som är säkrst nu? Spårbart, schenker, ombud, eller deaddrop? Vad är sannolikheten att paket försvinner när det skickas spårbart? Varför är det säkrare än icke spårbart? Tänker främst på farbror blå.

Deaddrop helt klart, mycket skönare att skippa postgången helt, ha direkt kontakt med vendorn och plocka upp sin order när den är redo/ni kommit överens om tid & ungefärlig plats. Man får väl dock se till att inte välja första bästa vendorn man hittar som erbjuder DD utan göra lite efterforskningar först och se så det droppas bra och det sker snyggt etc.
Citera
2025-06-23, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagljugeralltid
Nä, precis, ingen phishinglänk. Jag vettefan vad som hände med pengarna, men jag fick inte in dom på kontot iaf.
Har du kollat transaktion info på mempol, står det att ordern är mottagen eller sending fortfarande?
Citera
2025-06-23, 16:14
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Lagt in pengar på Catharsis uppdaterar när jag gjort första ordern! Nån mer som köpt där??
Citera
2025-06-23, 19:57
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passaterik93
Samma som alltid, flugsvamp.wtf sen vidare till onion länken som genereras.
Skickade coinsen från min Electrum wallet.

Själva insättningen ligger som pågående insättning inne på mitt fs konto.

Kontakta supporten på electrum wallet, hände mig på cakewallet, dom löste det direkt!
Citera
2025-06-23, 22:48
Medlem
Daggys avatar
Kommer inte in på någon av de internationella siterna via de temporära länkarna på Dread. Vad gör jag för fel?
Citera
2025-06-23, 23:24
Har försökt läsa mig till här i tråden men det verkar ju finnas lite olika bud. lever FS4 fortfarande? Är det några som är aktiv där? Vad är det "nya heta? Jag vill inte köpa knark, jag vill bara köpa lite MJ
Citera
2025-06-24, 03:06
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Har försökt läsa mig till här i tråden men det verkar ju finnas lite olika bud. lever FS4 fortfarande? Är det några som är aktiv där? Vad är det "nya heta? Jag vill inte köpa knark, jag vill bara köpa lite MJ

FS4 är fortfarande aktivt. Och du använder enbart flugsvamp.wtf länken.

Väl inne på flugsvamp.wtf, så får du lösa en captcha o sen kan du logga in / regga dig på kontot.
Använd ingeeeeen annan länk förutom flugsvamp.wtf och den länken du får genom att lösa captcha.
Och ja det finns massvis som är aktiva där. Priserna är långt ifrån dom bästa, men det beror inte på FS utan på den torkan som varit senaste tiden.
Citera
2025-06-24, 03:07
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Lagt in pengar på Catharsis uppdaterar när jag gjort första ordern! Nån mer som köpt där??

Aldrig hört om innan. Finns det många svenska säljare där?.
Citera
2025-06-24, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Aldrig hört om innan. Finns det många svenska säljare där?.
Ett par tre st ungefär. Väldigt enkel sida att ta sig fram på!
Citera
2025-06-24, 09:08
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
FS4 är fortfarande aktivt. Och du använder enbart flugsvamp.wtf länken.

Väl inne på flugsvamp.wtf, så får du lösa en captcha o sen kan du logga in / regga dig på kontot.
Använd ingeeeeen annan länk förutom flugsvamp.wtf och den länken du får genom att lösa captcha.
Och ja det finns massvis som är aktiva där. Priserna är långt ifrån dom bästa, men det beror inte på FS utan på den torkan som varit senaste tiden.

Tackar för tipset! Jag är bekant med sidan sedan innan men jag läser här i tråden att vissa människor inte kan sätta in pengar?
Citera
2025-06-24, 11:59
Medlem
Sweenietods avatar
Jag visste inte att man ej fick fråga vilka plattformar som erbjuder ********* , så nu riskerar jag att bli ”bannlyst/ eller avstängd”.
Tänker man lite logiskt så skall denna tråd inte handla om hur man kan få tag på droger, det är ju självklart(för de förstör tråden),

Detta gör ju att inte jag kan berätta om mina erfarenheter.
Citera
2025-06-24, 12:40
Moderator
Morfar-52s avatar
Diskussioner om varför AT stängdes tas lämpligen i (FB) Archetyp nedstängt – svenskar gripna (2025-06-16) ./mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in