2021-10-31, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vad skulle de gripa en för genom.det tänker du?

Att försöka köpa droger som inte finns är inte olagligt,

Försök till narkotikabrott är väl visst olagligt.
Citera
2021-10-31, 19:15
Medlem
Är det nån som känner personerna bakom sajten? hade några hundra på kontot som jag skulle behöva. skicka pm deras nr gärna isf
Citera
2021-10-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Tur att man aldrig använde sidan, har ingen lust att spendera julafton i häktet.

Är det någon som bryr sig om du handla där eller inte? Nä.
Citera
2021-10-31, 19:26
Medlem
pulverhonungs avatar
Smutsigt att stänga ner sidan utan en ordentlig varning till köpare att ta ut pengarna asap, hade tänkt sätta in för ett par dagar sedan men gjorde som tur var aldrig det, att dom påstår att dom ska donera pengarna haha snacka om ett diskret fuck you.

Smart av ägarna att ta sig ur i tid får man ändå säga, dom har redan gjort ruggigt med pengar så varför fortsätta, fängelse eller pensionera sig i något tropiskt land?
Citera
2021-10-31, 19:28
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
På tiden att den skitsidan stängdes. Maskopi med säljare och massa oegentligheter.

"Donera till Tor-nätverket" hahahaha herregud. Tror dem folk är helt efterblivna?

Samma mongon kommer väl starta upp fs4 lagom till jul.
Citera
2021-10-31, 19:28
Medlem
Big_hacks avatar
jag fattar inte folket som spara sina saldo upp till 2000-5000 kr... är så jävla dumt.. jag bara la in när jag behövde beställa samma dag..
Citera
2021-10-31, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_hack
jag fattar inte folket som spara sina saldo upp till 2000-5000 kr... är så jävla dumt.. jag bara la in när jag behövde beställa samma dag..

Va exat vad jag gjorde och sen va det orderstopp från ingenstans, men det va bara uppdatering ingen som helst fara skulle bara ta nån dag enligt dom, Tycker ju dom kunde va ärliga om att det skulle stängas ner helt skitsamma på några tusenlappar hit eller dit, men ärlighet varar längst 🙏🏻
Citera
2021-10-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Var försiktiga nu, det finna ett nytt forum där polisen är grundarna. Håll er borta från det..

Och villket forum är det du syftar på??
Är det inte lättare att gå in på ditt inlägg och lägg till vilket forum du menar..
Citera
2021-10-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Försök till narkotikabrott är väl visst olagligt.

Bara om det finns faktisk narkotika att köpa, googla otjänligt försök.
Citera
2021-10-31, 19:46
Medlem
Noxiouzs avatar
Tacka fan att ens konto redan va borttaget pga inaktivitet och att man slutat med tjacket. Lider med er som förlorat stålar, vilket skämt
Citera
2021-10-31, 19:59
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco-Kjell
Är det nån som känner personerna bakom sajten? hade några hundra på kontot som jag skulle behöva. skicka pm deras nr gärna isf
Folk har blivit av med tiotusentals kronor. Några säljare uppger att de förlorat hundratusentals kr.

Du får nog titta i stjärnorna efter dina hundringar.
Citera
2021-10-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
....r..

Läs på o lär er.

O det var ingen exitscam, avveckling pga säkerhetsskäl. De flesta säljare finns kvar på egna plattformar.

Som sagt, de kunde ha förvarnat och de har kunnat om de ville gå ut med att "folket nu lägger vi ner, de som har över 500 kr kan lägga en sista order, allt under 500 kr kommer vi ej att lämna till tillbaka till köparna..Men utifrån ett brottsligt tänk ska de ha en guld stjärna, kanske t.o.m två..

1. De hann sopa undan alla digitala spår under tiden det "pågick en uppdatering"
Skulle de ha förvarnat oss så skulle sidan ha kraschat av att + 14000 köpare med kraftiga anus svettningar att försöka o gå in, samtidigt... Då skulle inte ens admins kunnat avsluta sin flykt. Med mycket mindre digitala avtryck.

2. Det var lättast, säkrast och det gav många miljoner mot att ha varit ärlig som är svårare, försvårar för dem och 1/5 av cashen de fick med sig nu. Jag hade runt 2000 kr kvar.... som jag skulle handla för samma dag de "uppdaterade"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in