2021-12-21, 19:45
Medlem
dragonslayer1339s avatar
Uppdatering, har precis pratat med min vän Molgan som genomfört ett köp via flusvamp 4.0. Allt gick smidigt inget krångel med insättning utav btc, bra stealth och grym produkt. Normal leveranstid.
Citera
2021-12-21, 19:55
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonslayer1339
Uppdatering, har precis pratat med min vän Molgan som genomfört ett köp via flusvamp 4.0. Allt gick smidigt inget krångel med insättning utav btc, bra stealth och grym produkt. Normal leveranstid.
Jättekul kanske, men ditt inlägg är värt mindre än skit då du har noll förtroende bland majoriteten av kunder som köper på TOR via Bitcoins.

"Molgan" kompis till "dragonslayer1339" har köpt haschish framgångsrikt en gång på FS4.0

Är detta det gröningssystem vi ska vara nöjda med och leva med i all framtid? Att kompisen Molgan i en tråd på Flashback var nöjd? Eller är ni med mig, att något bättre saknas?
Citera
2021-12-21, 20:17
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Så är det, rent generellt, hade det gynnat köparnas marknad eller bryr sig ingen egentligen?
Att fronta med ett forum som inte säljer, men likt förbannat indirekt länkar till sajter som säljer .
knark.c'*m. Knark.c*m går fria och är anonyma. Jag åker fast för att länkar till narkotikaförsäljare eftersom domänen står i mitt namn.

Svensk lag, så funkar den...
Tror du inte ett slutet forum på någon gratis forumhost i nåt engelskspråkigt land hade funkat utan problem om man vill diskutera säljare ? Viktiga är väl att den som administrerar inte är lierad med säljarna. Och att de är vaksamma mot massa fejkkonton som hyllar en viss säljare.
Citera
2021-12-21, 20:26
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Tror du inte ett slutet forum på någon gratis forumhost i nåt engelskspråkigt land hade funkat utan problem om man vill diskutera säljare ? Viktiga är väl att den som administrerar inte är lierad med säljarna. Och att de är vaksamma mot massa fejkkonton som hyllar en viss säljare.
Intressant fråga, den kan diskuteras på www.reddit.com/r/sweden/ när en plattform börjar ta sin fysiska existens.
Ganska ot i tråden, men ändå inte. Jag finns via PM.
Citera
2021-12-22, 01:01
Medlem
Citat:
Jättekul kanske, men ditt inlägg är värt mindre än skit då du har noll förtroende bland majoriteten av kunder som köper på TOR via Bitcoins.

"Molgan" kompis till "dragonslayer1339" har köpt haschish framgångsrikt en gång på FS4.0

Är detta det gröningssystem vi ska vara nöjda med och leva med i all framtid? Att kompisen Molgan i en tråd på Flashback var nöjd? Eller är ni med mig, att något bättre saknas?

Ja, jag ser visserligen ingen anledning att misstro att detta är sant. Men som du säger, helt onödig irrelevant information att publicera som 'källa'. När hn lyckas skriva så fel på Molgan. Man menar Mållgan dvs en helt framfantiserad vän (av Alfons Åberg). Annars kan man skriva vilket namn som helst.
Citera
2021-12-22, 01:04
Medlem
Citat:

För mig har det inte varit någon skillnad mellan FS3 och FS 4 iaf.

Lika smidigt båda två.
Citera
2021-12-22, 16:38
Medlem
Någon som vet hur de ser ut med postnordförseningar nu eller någon som beställt runt 16/12 men inte fått än?
Har alltid funkat bra från den säljaren tidigare så tror alternativen är att det kommit bort, blivit taget eller är försenat.

Köpte för övrigt inget som kan lukta eller låta så känns inte troligt att de skulle vara taget, speciellt inte när de skickas så mycket brev och paket den här tiden på året.
Citera
2021-12-22, 17:06
Medlem
Någon mer än mig som inte kommer in på FS4?

Har under dagen och nu på eftermiddagen försökt flera gånger via länkarna på Luffarens sida, men inget händer. Tor webbläsaren står bara och "tuggar"?
Citera
2021-12-22, 17:35
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambergly
Någon som vet hur de ser ut med postnordförseningar nu eller någon som beställt runt 16/12 men inte fått än?
Har alltid funkat bra från den säljaren tidigare så tror alternativen är att det kommit bort, blivit taget eller är försenat.

Köpte för övrigt inget som kan lukta eller låta så känns inte troligt att de skulle vara taget, speciellt inte när de skickas så mycket brev och paket den här tiden på året.

Under jul tar posten in massa extrapersonal för att täcka upp. Brukar du få försenade julkort eller annat du skickat/mottagit under jul? Det kommer säkert fram, men att det skulle gå segare över jul är bullshit. Visst, lägger du något på lådan den 23:e så kommer det ta tid men det säger ju sig självt.
Citera
2021-12-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Någon mer än mig som inte kommer in på FS4?

Har under dagen och nu på eftermiddagen försökt flera gånger via länkarna på Luffarens sida, men inget händer. Tor webbläsaren står bara och "tuggar"?

Funkar ej.
Did Not Connect: Potential Security Issue

Tor Browser detected a potential security threat and did not continue to xxxxxxxxxxxxxxx because this website requires a secure connection.
Citera
2021-12-22, 23:55
Medlem
Citat:

På archetype är det samma visa. Det är förseningar. Det som tog 48 timmar har dessa senaste två veckorna tagit istället 72-96 timmar. Mitt skickades förra torsdagen kom idag.
Citera
2021-12-23, 01:40
Medlem
trainriders avatar
Citat:

Tror det är försenat, fick ett brev igår(ej knarkbrev drock) som var stämplat den 15 så det verkar kunna ta lite tid för postnord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in