2022-06-16, 20:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ja ass, man blir ju inte lika kt p en rakad fitta som en helt orakad men det r ju fortfarande en fitta, sen skrev jag ven som de flesta, inte alla. Trimmad fitta tycker jag r vrst dock.
Du mste ju vara ett unikum som hellre vjer en cklig rakad framfr en trimmad i brist p den orakade triangeln

Transplantera in en ko-tunga i dig sjlv istllet! den saknar knsel
Citera
2022-06-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du mste ju vara ett unikum som hellre vjer en cklig rakad framfr en trimmad i brist p den orakade triangeln

Transplantera in en ko-tunga i dig sjlv istllet! den saknar knsel
Ja, jag vet inte, men hellre en rakad framfr landningsbana om man inte kan f tjej med orakat.
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-16 kl. 22:02.
Citera
2022-06-16, 23:01
Medlem
Ngon som vet vartifrn hon Paula kom ifrn som glasgonormen valde bort mot Nellie bda tjejerna var ju pinglor dr!
Citera
2022-06-16, 23:07
Medlem
golgedudes avatar
Killen som var med i senaste avsnittet som var blond lnghrig och hade skgg. Han som var radioprataren vad f-n hade han p brstet! Ett sr? Ett plster? En tatuering? Ett kttstycke?
Citera
2022-06-16, 23:12
Medlem
rikastistorstans avatar
Har det varit ngra fina hugg n? Bara sett avsnittet med tnt-gamern. Dren valde bort det finaste hugget direkt. Vrt att se mer eller bara rostbiffar p menyn?
Citera
2022-06-16, 23:43
Medlem
golgedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Har det varit ngra fina hugg n? Bara sett avsnittet med tnt-gamern. Dren valde bort det finaste hugget direkt. Vrt att se mer eller bara rostbiffar p menyn?
Frsta var en tjej som valde killar och tredje var en kille som valde killar, se norska om du vill se mer f*tta
Citera
2022-06-17, 07:42
Bannlyst
Det trkiga med rakade fittor r att de ser s vidriga ut, oftast hnger de ner som kttbitar.
Jag tycker knshr r fint, behver inte vara en amazon-djungel-buske. Bara lite ansat sdr.
Citera
2022-06-17, 10:21
Bannlyst
Tror ni ngra araber kommer stlla upp p detta och visa sina bebispenisar som knappt syns bakom den svarta busken?
Citera
2022-06-17, 10:34
Medlem
Kongruensbojds avatar
Oj vilken smrja, lngt smre n redan lgt stllda frvntningar. Vem vill se utdragna scener p fula kroppar?

Tragiskt hur sndertatuerade svenska folket blivit.

Sldder.
Citera
2022-06-17, 11:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Det trkiga med rakade fittor r att de ser s vidriga ut, oftast hnger de ner som kttbitar.
Jag tycker knshr r fint, behver inte vara en amazon-djungel-buske. Bara lite ansat sdr.
Jo, hr r hrigt utan att g till verdrift https://imgbox.com/EjRCJoyV#
Citera
2022-06-17, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jo, hr r hrigt utan att g till verdrift https://imgbox.com/EjRCJoyV#

Det dr r ju fr mycket sklart.

Aldrig sett en kvinna med s mycket hr p benen, ser ut manliga ben, ngon slags sjukdom?
Citera
2022-06-17, 11:56
Medlem
Jag har bara sett de blurrade klippen p Youtube men kan jmfra med (de oblurrade) avsnitten frn den engelska upplagan som finns tillgnglig tuben. Inget ont om Sofia men vad trkig och nstan buskablyg hon r i frhllande till den engelska programledaren! Ser de engelska avsnitten mycket fr programledaren, hon r helt underbar, pratar hgt och glatt och har humor!! Medan Sofia r som en gr mus. De kunde valt nn roligare och piggare programledare tycker jag, och det har inte med ldern att gra eftersom ven engelskan r i mogen lder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in