2022-06-29, 01:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Nr man sg henne utomhus utan smink var hon inte snygg.

Hon valde frresten en man med chipstuttar.

Jag hade kunnat stlla upp i det hr programmet, jag r snyggare n de mn jag sett hr. Vad r det med alla dessa tatueringar? Och varfr r det ingen muskelknutte med?

Du kan ju alltid ska till nsta ssong
Citera
2022-06-29, 01:40
Medlem
Ganonitos avatar
Vad r det som avgr ifall de fr st i buren eller om de fr vlja? r det produktionen som bestmmer?
Citera
2022-06-29, 04:24
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Typ shr..?

http://www.bilddump.se/bilder/202206...28.222.191.png

OnT:
Gillar engelska versionen, och endast pga programledaren.
Finns vl ingen trigare och trkigare mnniska n Sofia Wistam..?!

Kunde dom verkligen inte hitta ngon annan n henne till att leda programmet?

Och att den svenska versionen inte heller ska vara s elak? Trams..
Man kan inte tycka om allt hr i vrlden, smaken r som baken ven gllande nakna kroppar.

Hr hellre sanningen n att lyssna p en halvdlig lgn som man vet r totalt falskt.
Gillar man inte den k*ken? Fine, nn annan gr det skert, g vidare till nsta, klart!
Svensk tv i ett ntskal att ha henne som programledare. nnu en vervintrad 90 tals tjej som har blivit en 2020 tant. Men som fortfarande ska framst som sexig och frck. Medelldern p svenska kvinnliga programledare mste ha gtt upp med 20 r de senaste 25 ren. Fr att pst att ngon som borde vara hemma med barnbarnen inte r passande fr ett sdant hr program passar sig inte.
Citera
2022-06-29, 06:57
Medlem
Taufatts avatar
Hon, Caroline som valde igr var klart den snyggaste som varit med i programmet. Bde med och utan klder. Vldigt fin och inbjudande form p brsten, hade grna skippat piercingarna dock. Programmet kndes dremot lite scriptat mot att hon skulle vlja kvinnan och prva ngot nytt.
Citera
2022-06-29, 07:15
Medlem
Caroline var helt klart het, snabbspolade fram till slutet fr att se hennes fitta och brst, hade grna ftt stta p henne.
Citera
2022-06-29, 08:51
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Caroline var helt klart het, snabbspolade fram till slutet fr att se hennes fitta och brst, hade grna ftt stta p henne.

Bilder?😛
Citera
2022-06-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Bilder?😛

Vet inte riktigt hur man laddar upp men kolla p programmet som gick igr om du kan, frsta tjejen som var en liten godbit.
Citera
2022-06-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Hon, Caroline som valde igr var klart den snyggaste som varit med i programmet. Bde med och utan klder. Vldigt fin och inbjudande form p brsten, hade grna skippat piercingarna dock. Programmet kndes dremot lite scriptat mot att hon skulle vlja kvinnan och prva ngot nytt.
Hon hette vl Sandra
Citera
2022-06-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon hette vl Sandra
Har fr mig att Kanal 5 inte hunnit snda avsnitt 5 nnu, utan avsnitt 4 sndes dr igr. Dr heter kvinnan Caroline. P Discovery+ ligger det senaste avsnittet 5 uppe. (Sandra).
Citera
2022-06-29, 12:24
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Har fr mig att Kanal 5 inte hunnit snda avsnitt 5 nnu, utan avsnitt 4 sndes dr igr. Dr heter kvinnan Caroline. P Discovery+ ligger det senaste avsnittet 5 uppe. (Sandra).
Jag kollar p kanal 5 s det stmmer. Var denna Sandra ocks snygg? S jag ska komma ihg att kolla ven nst vecka.
Citera
2022-06-29, 13:25
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Jag kollar p kanal 5 s det stmmer. Var denna Sandra ocks snygg? S jag ska komma ihg att kolla ven nst vecka.

Missa inte henne.
Citera
2022-06-29, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det kommer nog ska du se. Ett "Somali special" med snderklippta fittor. Alla ska med s klart.

Vore kul om det var med ngon som hade en riktigt stor jvla hstkuk, chokerande stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in