Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Den stora frgan r om jag ska st dr med rakad eller orakad snopp? Saken r den att jag r verkligen inte bekvm med att bgarna som ser tv-programmet, ska f gotta sig, och jag tror att dom helst vill se rakat, s av den anledningen lutar det t orakat. Men samtidigt s vill jag ju att tjejen som vljer, ska vlja mig, och hon vill nog troligtvis ha rakat. S svrt beslut.
Gr en kompromiss med dig sjlv, dyk upp p inspelningen med stor buske, skriv med en
vattenfast neongrn turspenna ovanfr knet
"Jag rakar mig frst p dejten (ven i ansiktet)"
Alternativt var rlig och sg det p ett naturligt stt till Sofia i sndning s att alla hr "jag r orakad fr jag vill undvika fluktbgarna du vet" samtidigt som du kr armbgen i sidan p henne och blinkar
Jag antar att du tnker ska som utvljare? och inte som ngon som kommer agera skyltfnster
fr olika kroppstyper i ett frglatt boskapsbs & bli vald, det r konstigt faktiskt, att dom som str i bset inte blir tillfrgade om dom vill ha den som valt dom ocks, vad r det fr jvla samtyckesslag?

varfr r dom i bsen beredda att ta vad som helst p dejt? d r man ju en statist
Kom ihg att ge noggranna frhllningsorder till Soffi Propp, inga bgar, inga transor eller dylika alien experiment i mina bs!, inga feta! inga rakade!, inga vlansade!, inga tatuerade! inget silikon, inga ditmlade gonbryn, medellder 18-19! jordsnurr!
Sagt och gjort under ditt program ppnas sedan 4 tomma! bs

sedan ber Sofia dig att sluta gonen och fantisera fram 4 likadana! kvinnor