2024-09-02, 10:13
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det kan vi vl unna honom eller? Hand i hand med en naken tjej som han attraheras av och precis har trffat, d r det vl ganska naturligt.
Jo, ja unnar honom det. Jag hade ltt ftt fjase om jag stod dr med en massa nakna damer, s jag skulle nog inte kunna vara med i det programmet. Det hade ju varit helt naturligt i och fr sig, men samtidigt otroligt pinsamt.
Citera
2024-09-02, 10:15
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Bra frga. Ngon som vet?
De fr inget arvode fr sin medverkan i programmet.
Citera
2024-09-02, 11:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jo, ja unnar honom det. Jag hade ltt ftt fjase om jag stod dr med en massa nakna damer, s jag skulle nog inte kunna vara med i det programmet. Det hade ju varit helt naturligt i och fr sig, men samtidigt otroligt pinsamt.
D utkommenderar jag dig till en nudiststrand :P och g brsrk med fjnget, det r det ouppneliga mlet p en nudistrand att krossa kvinnornas syn p deras avsexualiserade kropp bara fr att dom inte kltt av sig infr en karl, om du fr en strlkastare p ballen s tvivlar jag p att du likt Fabian fr bnge

Citat:
Jag har tnkt att vara med i Naked Attraction. Anledningen till detta r inte alls exhibitionistisk eller s, utan fr att jag attraheras krleksmssigt av kvinnor som gillar att vara offentligt nakna och som gillar det fr att de tycker att det r naturligt. Varfr d inte beska nrmsta naturiststrand, undrar ni frmodligen nu. Jag r naturist och besker sdant ofta. Men nstan alla kvinnor som r dr, r upptagna och har sina makar eller pojkvnner med sig. Och de mycket f singelkvinnor som finns p naturiststrnder, r dr enbart fr att sola och bada, och inget annat. S Naked Attraction r en unik mjlighet att kanske f bli ihop med en just sdan kvinna som i alla fall jag attraheras av. Sen r naturligtvis sknhet ocks bra, men i frsta hand br man ju g efter sitt hjrta.
Jag mste avbja ditt erbjudande om att vara med i Naked Attraction tillsammans med dig i nsta ssong frvrigt s r dessa tjejer inte i min smak, man ska ha jvla tur om man stter p 1 orakad som sedan inte ser frdjvlig ut i vrigt.

Om det nu blir ngon 3:e ssong dvs, kanske blir det enbart 1 singelprogram i 3:e ssongen fr naturisten Kurts skull & din sublimering att ligga med en naturisttjej i rtt kontext du vet rakad kotte med en koring/smaragd p ollonet brukar indikera en man som vill lska direkt p stranden med sin partner som du just ppekade, det r sansade naturister som lyckas hlla tillbaka sina impulser som ger exhibionistgubbarna i naturistvrlden dligt ryckte!

Det mste ju isfall vara ett svenskt fenomen? att det inte finns kvinnor p naturiststrnder som inte har livvakter med sig, jag r inte naturist men brukar studera nudistvideos med medelhavstema och dr fngas enbart tjejer som r dr sjlv eller med sina vninnor, hur vill du kommentera det? och frn dessa videos har jag ocks ftt mina referenser om att dessa tjejer inte ser pjkiga ut enligt min svrslagna vrdegrund
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 11:18.
Citera
2024-09-02, 11:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Den stora frgan r om jag ska st dr med rakad eller orakad snopp? Saken r den att jag r verkligen inte bekvm med att bgarna som ser tv-programmet, ska f gotta sig, och jag tror att dom helst vill se rakat, s av den anledningen lutar det t orakat. Men samtidigt s vill jag ju att tjejen som vljer, ska vlja mig, och hon vill nog troligtvis ha rakat. S svrt beslut.
Gr en kompromiss med dig sjlv, dyk upp p inspelningen med stor buske, skriv med en vattenfast neongrn turspenna ovanfr knet
"Jag rakar mig frst p dejten (ven i ansiktet)"

Alternativt var rlig och sg det p ett naturligt stt till Sofia i sndning s att alla hr "jag r orakad fr jag vill undvika fluktbgarna du vet" samtidigt som du kr armbgen i sidan p henne och blinkar

Jag antar att du tnker ska som utvljare? och inte som ngon som kommer agera skyltfnster
fr olika kroppstyper i ett frglatt boskapsbs & bli vald, det r konstigt faktiskt, att dom som str i bset inte blir tillfrgade om dom vill ha den som valt dom ocks, vad r det fr jvla samtyckesslag? varfr r dom i bsen beredda att ta vad som helst p dejt? d r man ju en statist

Kom ihg att ge noggranna frhllningsorder till Soffi Propp, inga bgar, inga transor eller dylika alien experiment i mina bs!, inga feta! inga rakade!, inga vlansade!, inga tatuerade! inget silikon, inga ditmlade gonbryn, medellder 18-19! jordsnurr!
Sagt och gjort under ditt program ppnas sedan 4 tomma! bs sedan ber Sofia dig att sluta gonen och fantisera fram 4 likadana! kvinnor
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 12:23.
Citera
2024-09-02, 12:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Den stora frgan r om jag ska st dr med rakad eller orakad snopp? Saken r den att jag r verkligen inte bekvm med att bgarna som ser tv-programmet, ska f gotta sig, och jag tror att dom helst vill se rakat, s av den anledningen lutar det t orakat. Men samtidigt s vill jag ju att tjejen som vljer, ska vlja mig, och hon vill nog troligtvis ha rakat. S svrt beslut.
Och slutligen mitt sista tips i all vlmening! var jvligt ung sjlv om du ska ska unga tjejer, eller se jvligt vlbevarad ut!, du mste vara helnck, dvs du fr inte kila in en synlig sprngfylld plnbok p kroppen fr sockerdejting
Citera
2024-09-02, 12:44
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag mste avbja ditt erbjudande om att vara med i Naked Attraction tillsammans med dig i nsta ssong

Det hade vl blivit ett intressant Flashback-derby? Vi hade kunnat tvla om vem av oss som hon inte hade valt bort frst. Vem som hade ftt vara kvar lngst.

Citat:
jag r inte naturist men brukar studera nudistvideos med medelhavstema och dr fngas enbart tjejer som r dr sjlv eller med sina vninnor, hur vill du kommentera det?

Detta vill jag kommentera med att du gr precis rtt. Alla som vill flukta br titta p sdana videos istllet fr att g till naturiststrnder. Fluktare r irriterande och ej vlkomna p naturiststrnder, och det brukar dessvrre dyka upp sna dr, s om de kan titta p video istllet r det mycket bttre.
Senast redigerad av Kurt1 2024-09-02 kl. 12:47.
Citera
2024-09-02, 12:53
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Jag antar att du tnker ska som utvljare? och inte som ngon som kommer agera skyltfnster
fr olika kroppstyper i ett frglatt boskapsbs & bli vald, det r konstigt faktiskt, att dom som str i bset inte blir tillfrgade om dom vill ha den som valt dom ocks, vad r det fr jvla samtyckesslag? varfr r dom i bsen beredda att ta vad som helst p dejt? d r man ju en statist

Man kan inte ska som "vljare". Det r produktionen som avgr vem som fr bli vljare, och det blir vl dom som verkar mest vltaliga och intressanta fr tv-tittarna, helt enkelt.

Sen fr man inte glmma att detta r en tv-show. Som tv-tittare ser vi inte allt. Och jag har hrt talas om en "hemlig" chat, som deltagarna har tillgng till, och via den kan ven andra par uppst, vilket allts inte visas i tv.
Senast redigerad av Kurt1 2024-09-02 kl. 13:10.
Citera
2024-09-02, 16:34
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Och slutligen mitt sista tips i all vlmening! var jvligt ung sjlv om du ska ska unga tjejer, eller se jvligt vlbevarad ut!, du mste vara helnck, dvs du fr inte kila in en synlig sprngfylld plnbok p kroppen fr sockerdejting

Bde belarusiskan och ukrainskan i avsnitt 2 och ven Linda i avsnitt 1, har allt vackra sexiga kroppar, och de r snarare medellders n unga.
Citera
2024-09-02, 19:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Detta vill jag kommentera med att du gr precis rtt. Alla som vill flukta br titta p sdana videos istllet fr att g till naturiststrnder. Fluktare r irriterande och ej vlkomna p naturiststrnder, och det brukar dessvrre dyka upp sna dr, s om de kan titta p video istllet r det mycket bttre.
Jag gillar inte att vara naken offentligt men i vrigt har vi ju det gemensamt att vi gillar att flukta p tjejer (jag p datorn enbart, men jag vinner ju matchen etftersom jag fr se dom snygga unga tjejerna du inte fr se p svenska nudiststrnder ) sedan kan man vara en passiv fluktare p en nudiststrand ocks samtidigt som man gillar att vara nck bara, kombinera nje (nytta) med nje

Det r fullstndigt ofrenligt med att vara man att pst & ena sidan, att jag gillar att titta p nakna tjejer p nudistrand men andra sidan r det inte sexuellt (fr sexuellt blir det frst nr man r en onaken fluktare) men ska nd ska till just naked attraction vars premiss gr ut p att attraktion uppstr vid nakenhet men dock inte p en nudiststrand! bara dr det finns tv-kameror!

Men du svarade inte p frgan, varfr finns det inga nakna vninnor och singeltjejer p nordiska strnder? r det kulturellt betingat att tjejer r mindre sjlvstndiga n amerikanskor t.e.x, svenska tjejer vgar ju inte ens sola topless lngre, det r fr kallt hruppe
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 20:08.
Citera
2024-09-02, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Bde belarusiskan och ukrainskan i avsnitt 2 och ven Linda i avsnitt 1, har allt vackra sexiga kroppar, och de r snarare medellders n unga.
Ds! dina omtalade unga tjejer fr frbli en visuell fluktarfantasi som kan upplevas genom naked attraction frn tv-soffan & det r inget fel med det!

Linda var vldigt omaka vra ryskors kroppar, har du ingen unison? enfaldig smak karl
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 20:36.
Citera
2024-09-02, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Man kan inte ska som "vljare". Det r produktionen som avgr vem som fr bli vljare, och det blir vl dom som verkar mest vltaliga och intressanta fr tv-tittarna, helt enkelt.
Har du ngon strategi fr hur du ska bli lika tillsynens intressant som Fabian? kommer du va p vltaligheten? stller du fortfarande upp om du blir en skyltdocka som hamnar bakom skrmarna?

Citat:
Sen fr man inte glmma att detta r en tv-show. Som tv-tittare ser vi inte allt. Och jag har hrt talas om en "hemlig" chat, som deltagarna har tillgng till, och via den kan ven andra par uppst, vilket allts inte visas i tv.
Jo vi ser allt, bokstavligt talat

Den r inte s jvla hemlig den chatten, fr jag sg en naken tjej som hade headsett eller spo ronsncka som hon pratade tillsynes fr sig sjlv in i mitt under ett UK avsnitt, hjden av frckhet kan vara att st och skriva i telefonen just nr skrmen gr upp, otrohet deluxe

Satsa p chatten d! och ragga p den troligen pkldda moderatortjejen!
Citera
2024-09-02, 22:16
Medlem
Kurt1s avatar
Jag ska g och lgga mig, s det fr bli korta svar p dina frgor.

Citat:
Men du svarade inte p frgan, varfr finns det inga nakna vninnor och singeltjejer p nordiska strnder? r det kulturellt betingat att tjejer r mindre sjlvstndiga n amerikanskor t.e.x, svenska tjejer vgar ju inte ens sola topless lngre, det r fr kallt hruppe

De filmer frn naturiststrnder som du har sett, har frmodligen smygfilmats i Spanien (dr det till skillnad frn i Sverige inte r olagligt att smygfilma. Smygfilmarna i Spanien riskerar ett kok stryk eller en rejl utskllning, men inte mer, s jag antar att de r filmade dr.) Men dessa smygfilmare har allts fokuserat just p de f nakna unga kvinnor som finns p stranden. Deras pojkvnner syns inte, den mycket stora mngden mn syns inte, och inte heller pensionrsparen etc. Du fr allts en helt felaktig bild av vilka som r p naturiststrnder, nr du ser p sna filmer. Och en sdan film innehller skert ihopklippt material frn flera dagar eller flera veckor.

Citat:
Ds! dina omtalade unga tjejer fr frbli en visuell fluktarfantasi som kan upplevas genom naked attraction frn tv-soffan & det r inget fel med det!

Vad, mina "omtalade unga tjejer" och fluktarfantasier? Du har nog glmt eller missfrsttt vad jag skrev frn brjan. Jag skrev om krlek. Det r just kvinnor som gillar att vara nakna som jag kan bli frlskad i, och drfr har jag tnkt att vara med i programmet.

Vilken typ av kvinnor kan du bli frlskad i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in