Tyvrr fll jag fr min egen nyfikenhet och zappade igenom den dekadenta skiten. Fr att bara ha haft 200 anskningar s fick de ju till hyfsade deltagare nd i varierande form. De valde som jag hade valt ocks. Men r ju inget tvrsnitt av befolkningen direkt, nstan bara rakat som nmnts, fullt med tatueringar p ben, armar och kropp, ja t.o.m. ansikte, piercingar i klittor, tungor och brstvrtor, hr frgade i rosa och lila, sillisar och fan och hans moster. Bde en och tv diagnoser hos flertalet. Fr de ersttning eller r de bara mediakta exhibitionister? Ngra brudar verkar ha kasst sjlvfrtroende och vill boosta det, kan ju ocks vara en anledning. Fr ngra frhllanden lr det ju inte resultera i..
Tyvrr fll jag fr min egen nyfikenhet och zappade igenom den dekadenta skiten. Fr att bara ha haft 200 anskningar s fick de ju till hyfsade deltagare nd i varierande form. De valde som jag hade valt ocks. Men r ju inget tvrsnitt av befolkningen direkt, nstan bara rakat som nmnts, fullt med tatueringar p ben, armar och kropp, ja t.o.m. ansikte, piercingar i klittor, tungor och brstvrtor, hr frgade i rosa och lila, sillisar och fan och hans moster. Bde en och tv diagnoser hos flertalet. Fr de ersttning eller r de bara mediakta exhibitionister? Ngra brudar verkar ha kasst sjlvfrtroende och vill boosta det, kan ju ocks vara en anledning. Fr ngra frhllanden lr det ju inte resultera i..
Undrar hur mnga av de skande som r inbitna nudister eller swingers.
Utan att ha sett skiten lter konceptet inte srskilt kul. Det mest underhllande r att den dmde blottaren Nour El-Refai har grinat i media om att programmet r vidrigt. Tydligen r det mer vidrigt att mnniskor frivilligt tittar n att de tvingas titta p henne.
Man kan undra om detta med bi/homo deltagande r en smart grej. De flesta mnniskor r ju hetro och kan identifiera sig med hetro deltagare. Jag tror ocks de flesta fredrar att se p nakna personer som man teoretiskt har en chans p. S det borde leda till fler tittare och drmed hgre reklamintkter med hetro n med bi/homo deltagare. Eller vger det faktum att media/kulturpersoner och recensenter skriver positivt om inkluderande program upp detta?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!