Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-17, 13:41
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golgedude
Killen som var med i senaste avsnittet som var blond långhårig och hade skägg. Han som var radioprataren vad f-n hade han på bröstet! Ett sår? Ett plåster? En tatuering? Ett köttstycke?

Såg ut som ett från en operation eller något. Men han såg förjävlig ut. Typ enda gången hans kuk, som var förjävlig med, såg bättre ut än ansiktet. Skulle behöva styla om sig själv.
Citera
2022-06-17, 13:53
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Hårfetish... Du vet att det normala är att man ska tända på en könsmogen kvinna som har hår pa fittan och inte tända på någon som ser att hon inte kommit in i puberteten än. Med det sagt, tänder jag även på orakade fittor som de flesta men man föredrar orakat som sagt.

Skatboet ska finnas men vara minimalt
Citera
2022-06-17, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Ska helst vara maximalt för mig, men alla tycker vi olika och det är väl bra.
Dock känner jag att man inte behöver klanka ner på andra och komma med massa skitutlåtande för man har olika preferenser.
Citera
2022-06-17, 17:57
Medlem
exoticspices avatar
Lite dåligt tempo tycker jag, mycket mer fart i den engelska versionen.
Citera
2022-06-17, 17:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Detsamma ska isfl gälla ditt eget lärkbo, jämnställd fördelning av manlig-kvinnlig testo-signalering
Så lite hår som du kan tollerera hos henne är en avspegling av hur lite makt hon ska ha i ert förhållande

Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ska helst vara maximalt för mig, men alla tycker vi olika och det är väl bra.
Dock känner jag att man inte behöver klanka ner på andra och komma med massa skitutlåtande för man har olika preferenser.
Dom ska frånhålla sig från att ifylla varandras åsikter i tråden, eftersom dom är i förkrossande majoritet på flashback samt får som dom vill även ute i samhället onekligen

Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Oj vilken smörja, långt sämre än redan lågt ställda förväntningar. Vem vill se utdragna scener på fula kroppar?

Tragiskt hur söndertatuerade svenska folket blivit.

Slödder.
Jag är övertygad om att dom headhuntar tatuerade deltagare för att kvinnorna bakom produktionen anser att den skulle framstå för ytlig ifall kroppen får stå för sig själv utan att berätta en ursäktande bläck-ifyllande historia, och då får inte kvinnligt armhåle-hår & raggarssträng berätta nånting som tar fokus från den syntetiska historien uppdiktad av hjärnan

Jag tror också att det kan vara ett 7-årigt barn som fått förtroende att raka & måla med fingferfärg samtliga deltagare som ska in i boskapsbåsen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-17 kl. 18:17.
Citera
2022-06-18, 00:46
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Aldrig hört talas om detta? Titta här då
https://www.youtube.com/watch?v=JjoNPzooW3A

Hade något liknande kunnats göra i Sverige?

Hade ni velat se en svensk version? Hade du kunnat ställa upp att vara med?

Sverige är för litet för sånt här. Personer skulle bli uthängda och mobbade på nätet.
Citera
2022-06-18, 07:03
Medlem
orrecrists avatar
För lite skärmdumpar här i tråden
Citera
2022-06-18, 07:26
Medlem
NiccoJs avatar
Kul när snackepelle i avsnitt 2 ursäktar sig för sin valda donna, jag är en extrem groover🙂
Den tjocka i det avsnittet kan ju byta om på stranden utan att skyla sig, någon fitta syntes inte till.
I övrigt tycker man det är trist med allt renrakat, blir inget att se. Däremot begriper jag inte snacket i tråden, då man pillat av trosorna på en hona får hon ha vilken frisyr hon vill liksom.
Citera
2022-06-18, 16:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Det där är ju för mycket såklart.

Aldrig sett en kvinna med så mycket hår på benen, ser ut manliga ben, någon slags sjukdom?
Hon sysslar med att dominera män som kan fortsätta vara dominanta utanför sängkanten så förvånande va?

Det är ingen sjukdom nej, ju mer desto bättre snarare, så länge hon inte har mustash för
det går man ju inte på illusionen utan den övertippar i trans-vibbar

Kanske skulle 1/3 av alla kevinnor kunna få så där mycket hår på benen om dom inte skulle
blivit uppfostrad att raka bort det.
Båset nedre del åker upp!
https://twitter.com/rebelfuzz/status/1416022303456972800/photo/2
(nu kommer jag inte åt discovery play, annars hade vi haft ett kollage där data-freaket
står naken & svettig & gnider händerna över åsynen)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-18 kl. 16:48.
Citera
2022-06-18, 21:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Sverige är för litet för sånt här. Personer skulle bli uthängda och mobbade på nätet.

Ändå finns det en svensk version som går på Kanal5.
Citera
2022-06-19, 10:12
Medlem
Cherie-xxs avatar
Fattar inte varför typ alla är såååå rakade. Är det fortfarande trendigt? Trodde nästan det var ute nuförtiden.... skulle hellre sett ansade buskar på både männen o kvinnorna. Gärna färgade sådana på tjejerna.
Citera
2022-06-19, 11:12
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Naked attraction är värsta sortens skräp-tv och ett tecken på samhällets förfall. Att du tittar på skiten säger något om hur efterbliven du är.

Betyder inte att hen är efterbliven alls. Ibland är det faktiskt roande att kolla på skräpteve. Tex om man är bakis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in