2022-06-16, 02:23
Medlem
Många hårfetischister i denna tråd, själv tänder jag på att se fittan, inte en stor hårig buske, det kan man ju lika gärna hitta på golvet eller i duschavloppet om man inte städat. Ett tips är väl att se på lesbiska avsnitt då, där är buskar vanligt förekommande, iallafall i UK versionen, det tycks nästan vara ett politiskt ställningstagande bland dem att ha rejäl buske, här på FB tycks det nästan också vara det fast av män med diametralt andra politiska åsikter.....

Det där med alla komplimanger dom ger i svenska versionen är ju rent löjligt, det står ett gäng överviktiga brudar med södertatuerade kroppar, metallbitar överallt och hängpattar som täcker hela överkroppen och killen står där och säger enbart hur fina dom är, var ju bara fånigt, undrar om de fått replikerna i förväg och bara läser upp dem?

Nu fattar jag ju att narcissistiska exhibitionister med psykiska issues som leder till behov av kroppsmodifiering är betydligt vanligare i detta programformat än i allmänhet men men måste varenda tjej som är med ha jättelika tatueringar på såväl ben som överkropp och piercade nipples?
Citera
2022-06-16, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Många hårfetischister i denna tråd, själv tänder jag på att se fittan, inte en stor hårig buske, det kan man ju lika gärna hitta på golvet eller i duschavloppet om man inte städat. Ett tips är väl att se på lesbiska avsnitt då, där är buskar vanligt förekommande, iallafall i UK versionen, det tycks nästan vara ett politiskt ställningstagande bland dem att ha rejäl buske, här på FB tycks det nästan också vara det fast av män med diametralt andra politiska åsikter.....
Hårfetish... Du vet att det normala är att man ska tända på en könsmogen kvinna som har hår pa fittan och inte tända på någon som ser att hon inte kommit in i puberteten än. Med det sagt, tänder jag även på orakade fittor som de flesta men man föredrar orakat som sagt.
Citera
2022-06-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Det där håller jag inte med om, en fitta ska vara helt orakad och sköter man hygienen luktar det inte illa.

Är du man eller kvinna? ja vi föredrar olika, tur man har en fru som rakar sin.
Citera
2022-06-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Aldrig hört talas om detta? Titta här då
https://www.youtube.com/watch?v=JjoNPzooW3A

Hade något liknande kunnats göra i Sverige?

Hade ni velat se en svensk version? Hade du kunnat ställa upp att vara med?

Mångfald ska vi ha det är majoriteten svenskar
Överens om.
När får vi se Fatima med hucklet stå där??
Eller dom som täcker sig helt i svart säckliknande kläder.
Ska nån slita av den från deras kropp?
Får vi se rygghåret med?.
Lägg ner skitprogrammet.
Visa mer miljöförstöring av vita mannen istället.
Citera
2022-06-16, 15:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som tidningen Amelia mf påivrar, glöm inte tjejernas njutning också killar dvs tjejerna borde motsvarande få prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom får se ansiktena

Eller hon frågar om hon får daska honom på den "söta rumpan"
han böjer sig framåt, hon tar på sig huvan & drar fram en oxpiska och slår
honom till döds på stjärten, soffipropp intervjuar under dödskampen

Många tjejer har förmåga att bli håriga än killar runt framstjärt, anus & armhåla, åtm i hirsute-porr katergorin, med den självinsikten behövde QX bögarna inom mode ingripa och raka bort allt istället

Jag tror inte att detta är nakna feminister som bedriver håraktivism faktiskt, utan att detta
är väljarbasen som visar hur lite dom har lärt sig, allt dom annamat var att alla är unika därav dessa blå och gröna hårperuker, mens tjejerna förblir QX-konformister nendanför halsen, vulgäriseringen av kvinnan i den överdrivna feminina imitationen, därav överdimensionerade läppar hos transorna b.l.a

Du har ett roligt användarnamn men i övrigt måste jag säga, no offense men du ser bedrövlig ut! gör om (dig) gör rätt

Det är högst välkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klär av sig i text!
så kör vi vårt eget Naked Attraction Flashback var inte blyga tjejer!, ni måste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
för att vinna vår tandemcykel

Vad är hirsute ?

Nej kan inte googla något sånt på jobbet
Citera
2022-06-16, 15:45
Medlem
brianmolkos avatar
En fråga mitt upp i allt, kanske redan ställd men orkar inte läsa idag, pga anledningar utanför bostaden med vägbana

Men iaf får se som visar den något för de visar den ?

Samt får de välja vem de ska visa den för?

Fattar att den som väljer partner inte får se givetvis, men de kandidater får de välja vem de ska visa upp sig för ?
Citera
2022-06-16, 15:49
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Hårfetish... Du vet att det normala är att man ska tända på en könsmogen kvinna som har hår pa fittan och inte tända på någon som ser att hon inte kommit in i puberteten än. Med det sagt, tänder jag även på orakade fittor som de flesta men man föredrar orakat som sagt.

Kanske tvångrakas för kunna bedömas ?
Citera
2022-06-16, 15:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tala för dig själv och resten av alla mäns pickar, men min dong får men av det

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad är hirsute ?

Nej kan inte googla något sånt på jobbet
Utan specificering får du upp bilder på lurviga franska män enbart, totlat avsexualiserat, tryck på enter nu!

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag är mer nationalist än vad du är. Hur gör du för att undvika rakade tjejer då, sätter du bara på thailändska horor, de lär ha hår jag har hört.
Ett åsiktspaket, för att konservera ideer är du väldigt framåtrlutad eftersom 14 åringar inte rakade
helvetesgapet fram till 1997 & framåt
Nej det är inte judarnas fel att män som oftast kallar sig för Leonard eller Jean Pierre har tagit sig upp i rörelsens hjärna & börjat skrota & nersläkt & upptända fel banor

Citat:
Som tidningen Amelia mf påivrar, glöm inte tjejernas njutning också killar
Ja, i vilket avsnitt som helst nu! får vi se nästa lilla aktivistiska sexualundervisande FAQ fast om mannens känslokroppar
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-16 kl. 16:06.
Citera
2022-06-16, 16:24
Medlem
Citat:
Tala för dig själv och resten av alla mäns pickar, men min dong får men av det
Ja asså, man blir ju inte lika kåt på en rakad fitta som en helt orakad men det är ju fortfarande en fitta, sen skrev jag även som de flesta, inte alla. Trimmad fitta tycker jag är värst dock.
Citera
2022-06-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Är du man eller kvinna? ja vi föredrar olika, tur man har en fru som rakar sin.
Man. Får hoppas man får tur att få en tjej som är helt orakad.
Citera
2022-06-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylskapsnisse
Mångfald ska vi ha det är majoriteten svenskar
Överens om.
När får vi se Fatima med hucklet stå där??
Eller dom som täcker sig helt i svart säckliknande kläder.
Ska nån slita av den från deras kropp?
Får vi se rygghåret med?.
Lägg ner skitprogrammet.
Visa mer miljöförstöring av vita mannen istället.

Det är deras män släkt som bestämmer vad dom ska ha på sig. Någon sådan mångkultur får vi nog inte höra talas om i sverige
Citera
2022-06-16, 17:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag är mer nationalist än vad du är. Hur gör du för att undvika rakade tjejer då, sätter du bara på thailändska horor, de lär ha hår jag har hört.
Tillskillnad från hardcore nationella tänder jag inte på östasiatiskor då dom har för långt ögonavstånd bla och är allmänt undergivna, fel textur på vassruggen till könshår har dom också, busken ska inte vara svart utan brun eller rödlätt

Hur undviker man rakade tjejer, genom att undvika tjejer, men när jag åter ger mig ut för att söka nått
så kommer det vara orakad revolution utan pardon, man får försöka trassla in sig i en vänsterfeministisk hårbuske, det är svårare men en värdig utmaning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in