Citat:
Ursprungligen postat av
LookingBackInAnger
Ha ha... 😊
Men för helvete, psilocybin, jag skulle inte röra den typen av droger. Jag skulle aldrig komma tillbaks. För evigt vilse i Amazonas.
Blev bara jäkligt hög på svamp - inga hallucinationer (nja svaga). Konstigt, tog E tre gånger på 90-talet, blev helt väck och psykotisk alla gångerna, "aldrig mer". Intressant att det där är så jäkla individuellt.
Minns särskilt en Amsterdamtripp (sic!) då jag m h a antabus varit nykter i ett halvår - sniffade vaket, rökte braj, delade en crackpipa med en... ...Chuck Berry-kopia, åt svamp, svinade, knullade horor som en kanin, fick skrattanfall på hotellet med en koksnäsa som vägrade sluta blöda.
Poängen: allt "festande" ovan med bibehållen kontroll. Sedan tänkte jag att åtta antabusfria dagar borde räcka för att ta några järn, så jag startade med en rom och cola (tjejen i baren "are you sure?" - hon hade i en vecka gjort sig lustig över mitt "regular Coke" - alltså inget annat än Coca-cola...). Tre jävla dagar försvann, kolsvart! "no, no - I´ve booked this room until Friday". Städerskan: "But it is Friday" - tvungen att plocka fram dagens tidning för att det skulle sjunka ner.
Ergo: alkohol suger.