Citat:
Ursprungligen postat av
Bucon
Du lägger för stor vikt vid när du tog, hur mycket du tagit, att du tagit osv osv. Du centrerar ditt liv runt en jävla tablett, och då är det ändå smådoser du tar. Dessutom under en kort tid. Fokus hamnar fel om man säger som så. Skit i att räkna timmar eller sätt upp ett klockslag när du får lov att ta nästa gång.
Klipp skiten rätt av bara. Det finns folk som käkat 10-20 mg om dagen i åratal. Och kan de sluta så kan du. Så kom igen - visa lite stake nu. Det här är en baggis.
- Ja, du kommer må orm i några dagar. Men om två-tre veckor kommer du tacka mig, men framföra allt kommer du tacka dig själv.
Lycka till

Ja du har rätt i allt du säger, kan inte säga emot på en enda punkt.
Har just lagt till mirtazapin 30mg till min escitalopram 15mg, ätit mirtan i 8 dagar så hoppas på effekt av den snart, kanske 8 dagar till. Då kommer jag försöka klippa helt.
Men imorgon o över helgen är målet att vara utan till att börja med! Känner mig för klen för att helt ta bort alpron nu, men samtidigt har du ju rätt, bästa o klippa den totalt
Men grejen för mig är hur fan jag ska ta mig till jobbet, o klara av att jobba, har ett socialt jobb med kollegor o kunder runt om mig hela dagen, panikångest mitt i den smeten.. Härdsmälta o ambulans till sjukhuset med andnöd, vidare forslad till psykiatrin, där kommer dom råda mig ta min redan utskrivna lugnande, lite så ser jag framtiden 🤷♂️🤷♂️