Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
om micke nilsson är så jävla bra varför spelar han i en sop liga? Självmål gör han också.
Han gjorde ett rejält misstag mot Danmark men att döma en spelare pga ETT individuellt misstag under en match känns ju verkligen trovärdigt. Då antar jag att Källström ska ur laget pga straffmissen senast? Eller att Zlatan och Mellberg skulle ur laget efter Holland -04? Eller att Mellberg åtminstonde skulle ur laget efter sin hands mot Kroatien -05? Som sagt... jävligt trovärdigt!
Återigen... är det verkligen så svårt att säga en högerback du vill se istället för Nilsson? Jag själv tycker det är svårt då det i min värld inte finns någon som skulle ha hans plats men enligt dig gör det ju uppenbarligen det?
Tycker det är lika roligt varje gång personer sitter på forum och rankar spelare efter vilken liga de tillhör, börja kolla på matcher och skaffa en egen uppfattning istället! Just i det här fallet tackade ju Nilsson nej till en fortsättning i samma liga som våra båda ordinarie mittbackar spelar i dessutom!
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Adam Johansson tycker jag är bra.
om man nu, som du vill göra, bestämmer en spelares kvalité efter ligatillhörighet hur kan du då välja en spelare, som dessutom är långtidsskadad, som tillhör en sämre liga än Nilsson?