2009-09-05, 16:28
  #6457
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
om micke nilsson är så jävla bra varför spelar han i en sop liga? Självmål gör han också.
När gjorde han något självmål?


Grekiska och danska ligan är inte så dåliga. Säg vem som ska spela istället för Mikael Nilsson nu. Förresten kan du ju knappast vara 30 år gammal om man tittar på hur du skriver.
Citera
2009-09-05, 16:38
  #6458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
När gjorde han något självmål?


Grekiska och danska ligan är inte så dåliga. Säg vem som ska spela istället för Mikael Nilsson nu. Förresten kan du ju knappast vara 30 år gammal om man tittar på hur du skriver.

ok var inte ett självmål, men den fantastiske stabile nilsson låg bakom det.

Citat:
. Mikael Nilsson missade en undanrensning, bollen gick till helt frie Thomas Kahlenberg som enkelt styrde in 0–1 bakom Andreas Isaksson

Vem är det som är barnsliga här? Jag har min åsikt, men jag håller ju inte på med personangrepp som vissa gör bara för att man har en annan åsikt.
Citera
2009-09-05, 16:41
  #6459
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
ok var inte ett självmål, men den fantastiske stabile nilsson låg bakom det.



Vem är det som är barnsliga här? Jag har min åsikt, men jag håller ju inte på med personangrepp som vissa gör bara för att man har en annan åsikt.

Jag tänkte mer på hur du skrev, inte vad du skrev.



Svara nu på vem som ska spela istället för Nilsson.
Citera
2009-09-05, 16:44
  #6460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Jag tänkte mer på hur du skrev, inte vad du skrev.



Svara nu på vem som ska spela istället för Nilsson.

Adam Johansson tycker jag är bra.

Men nu lägger vi ner stridsyxan och kollar på matchen. Dock tror jag på 0-0 och sorti från VM.
Citera
2009-09-05, 16:46
  #6461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
om micke nilsson är så jävla bra varför spelar han i en sop liga? Självmål gör han också.

Han gjorde ett rejält misstag mot Danmark men att döma en spelare pga ETT individuellt misstag under en match känns ju verkligen trovärdigt. Då antar jag att Källström ska ur laget pga straffmissen senast? Eller att Zlatan och Mellberg skulle ur laget efter Holland -04? Eller att Mellberg åtminstonde skulle ur laget efter sin hands mot Kroatien -05? Som sagt... jävligt trovärdigt!

Återigen... är det verkligen så svårt att säga en högerback du vill se istället för Nilsson? Jag själv tycker det är svårt då det i min värld inte finns någon som skulle ha hans plats men enligt dig gör det ju uppenbarligen det?

Tycker det är lika roligt varje gång personer sitter på forum och rankar spelare efter vilken liga de tillhör, börja kolla på matcher och skaffa en egen uppfattning istället! Just i det här fallet tackade ju Nilsson nej till en fortsättning i samma liga som våra båda ordinarie mittbackar spelar i dessutom!

Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Adam Johansson tycker jag är bra.

om man nu, som du vill göra, bestämmer en spelares kvalité efter ligatillhörighet hur kan du då välja en spelare, som dessutom är långtidsskadad, som tillhör en sämre liga än Nilsson?
__________________
Senast redigerad av rodeoturken 2009-09-05 kl. 16:49.
Citera
2009-09-05, 16:48
  #6462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
Han gjorde ett rejält misstag mot Danmark men att döma en spelare pga ETT individuellt misstag under en match känns ju verkligen trovärdigt. Då antar jag att Källström ska ur laget pga straffmissen senast? Eller att Zlatan och Mellberg skulle ur laget efter Holland -04? Eller att Mellberg åtminstonde skulle ur laget efter sin hands mot Kroatien -05? Som sagt... jävligt trovärdigt!

Återigen... är det verkligen så svårt att säga en högerback du vill se istället för Nilsson? Jag själv tycker det är svårt då det i min värld inte finns någon som skulle ha hans plats men enligt dig gör det ju uppenbarligen det?

Tycker det är lika roligt varje gång personer sitter på forum och rankar spelare efter vilken liga de tillhör, börja kolla på matcher och skaffa en egen uppfattning istället! Just i det här fallet tackade ju Nilsson nej till en fortsättning i samma liga som våra båda ordinarie mittbackar spelar i dessutom!

Men alltså, du måste ju kunna ta att jag har en annan åsikt av nilsson. Han är ju inte zlatan direkt som är en världsspelare. Det är fler än jag som inte är ett fan av nilsson.
Citera
2009-09-05, 16:49
  #6463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
Han gjorde ett rejält misstag mot Danmark men att döma en spelare pga ETT individuellt misstag under en match känns ju verkligen trovärdigt. Då antar jag att Källström ska ur laget pga straffmissen senast? Eller att Zlatan och Mellberg skulle ur laget efter Holland -04? Eller att Mellberg åtminstonde skulle ur laget efter sin hands mot Kroatien -05? Som sagt... jävligt trovärdigt!

Återigen... är det verkligen så svårt att säga en högerback du vill se istället för Nilsson? Jag själv tycker det är svårt då det i min värld inte finns någon som skulle ha hans plats men enligt dig gör det ju uppenbarligen det?

Tycker det är lika roligt varje gång personer sitter på forum och rankar spelare efter vilken liga de tillhör, börja kolla på matcher och skaffa en egen uppfattning istället! Just i det här fallet tackade ju Nilsson nej till en fortsättning i samma liga som våra båda ordinarie mittbackar spelar i dessutom!



om man nu. som du vill göra, bestämmer en spelares kvalité efter ligatillhörighet hur kan du då välja en spelare, som dessutom är långtidsskadad, som tillhör en sämre liga än Nilsson?

han är ett namn för framtiden såklart.
Citera
2009-09-05, 16:50
  #6464
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Adam Johansson tycker jag är bra.

Men nu lägger vi ner stridsyxan och kollar på matchen. Dock tror jag på 0-0 och sorti från VM.


Adam Johansson som spelar i en sämre liga och knappast varit bättre än Nilsson varken offensivt eller defensivt i landslaget? Som dessutom är skadad för tillfället.
Citera
2009-09-05, 16:50
  #6465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Adam Johansson har jag sagt. Men alltså, du måste ju kunna ta att jag har en annan åsikt av nilsson. Han är ju inte zlatan direkt så är en världsspelare. Det är fler än jag som inte är en fan av nilsson.

Läs mitt svar till det längst ner i mitt förra inlägg!
Citera
2009-09-05, 16:51
  #6466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Adam Johansson som spelar i en sämre liga och knappast varit bättre än Nilsson varken offensivt eller defensivt i landslaget? Som dessutom är skadad för tillfället.

men han är ju 24/25 och var mkt lovande innan han vart skadad. Nilsson är 30.
Citera
2009-09-05, 16:52
  #6467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
han är ett namn för framtiden såklart.

Roligt när folk som är av åsikten att Lagerbäck inte satsar på unga spelare kallar en spelare som kommer hinna 27 innan han spelar fotboll igen för "ett namn för framtiden".
Citera
2009-09-05, 16:52
  #6468
Medlem
rosenqvists avatar
Nu är det fanimej upp till bevis för Elmander, han har fått alltför många chanser från start! "Prestera eller dra"

Jag hade gärna velat se Goitom eller Berg bredvid Zlatan, helst Goitom faktiskt då han faktiskt förtjänar iallafall en chans i landslaget.

Men aja, för Sveriges skull så hoppas jag att Elmander får ordning på sitt spel ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in