Citat:
Ursprungligen postat av cecel
får man fråga om du själv gjorde ditt bästa för att stödja Sverige? Folk som står helt tysta brukar ofta klaga på andra som inte skapar nåt drag. någon måste ju börja
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
spelet ser väldigt bra ut. Chile gick för 150%. sverige gick på 50. ändå spelar man 1-1, mot ett chile som ändå spelat väldigt bra i Vmkvalet.
Nåja, mina dagar på Norra stå är egentligen över för länge sedan. Jag var där med min 5-åring, och vi gjorde vad vi kunde. Du kan ju komma igen när du själv är på plats och gör en "insats" istället för att bara sitta framför TV:n och okritiskt köpa allt som Glenn Hysen rapar ur sig. Det där med 150% (hur man nu kan komma fram till den siffran?) 50% är inte riktigt sant. Fast det är ju en skön ursäkt att luta sig tillbaka på när resultatet inte går ens väg...
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Gnagare, bajare och gårdare snackade ju om att dra igång en riktig Sverige-klack där man STÅR upp och sjunger nya och flera ramsor. Kunde dom inte hålla sams eller?
Mycket snack för liten verkstad tyvärr. Kan inte drömma om att det någonsin kommer att inträffa (fast tanken är god).
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Varför tror du det? Innan VM 1994 såg det heller inte bra ut, men det har väl inte du någon koll på antar jag?
Varför skulle jag inte ha koll på hur det såg ut då? Vet du något om mig som jag själv inte känner till?
Man borde vara där och stödja. men 34 tusen borde kunna göra lite mer ljud för sig, särskilt om så många av dom är besvikna över att det inte är nåt drag. Någon måste ju komma igång.