2007-03-03, 18:01
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutlerrr
Citerar Nicklas Wikegård

"Om jag var tränare för landslaget, hade jag bett Zlatan dragit åt helvete"

Och exakt vad har Wikegård vunnit?
Citera
2007-03-03, 18:57
Medlem
cecels avatar
så skönt att han är tillbaka. hoppas det blir bra harmoni i landslaget nu. Zlatan och elmander på topp, och en bra inhoppare i form av Allbäck låter väldigt lovande inför EM!
Citera
2007-03-03, 18:58
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Jag skiter i om han är en bra fotbollsspelare, som person är han en divig, fjant och sådana personer hör inte hemma i ett svensk landslag, även om det skulle gå bättre om han är med.

Det är för fan fotboll det handlar om inte nån jävla tävling om vem som har bäst personlighet!
Citera
2007-03-03, 20:46
Medlem
Pixelmans avatar
Word

Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Det är för fan fotboll det handlar om inte nån jävla tävling om vem som har bäst personlighet!

Så rätt, men klart som fan man stör sig på hans blatte-respekt-tjafs. Men gudabenånad, det är han.

Go Zlatan!
Citera
2007-03-03, 22:27
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutlerrr
Citerar Nicklas Wikegård

"Om jag var tränare för landslaget, hade jag bett Zlatan dragit åt helvete"

Tur att han pysslar med ishockey då, eller gjorde.

Väldigt kul att Ibrahimovic är tillbaka i landslaget, rätt väntat men ändå inte.
Citera
2007-03-04, 01:05
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Och exakt vad har Wikegård vunnit?
Division I med Väsby, eller hur var det?

Hans kommentarer om Zlatan ligger i nivå med vad han sade om Bäckman när denne tog över till Frölunda. I övrigt gillar jag Wikegård i TV, han är en frisk fläkt, men ibland kanske hjärnan borde få lite syre innan han öppnar munnen.
Citera
2007-03-04, 11:03
Medlem
Ballooos avatar
Man ska vara stolt över att spela i landslaget, Jag tror inte Zlatan är det han ställer nog upp av andra anledningar, så divig och tjurig som han har varit är han inte förtjänt av att spela för Sverige. Det ska inte daltas med Zlatan så jävla mycket
Citera
2007-03-04, 11:17
Medlem
Relays avatar
Precis som med fallet Ludmilla så länge hon vann avr det okej men när hon trillade dit för doping så blev hon Rysshora. Samma sak med Zlatan så länge han vinner med laget så är det okej men minsta lilla så blir han en divig utlänning. Sverige är i sanning xenofobiskt.
Citera
2007-03-04, 17:26
Medlem
Linkzies avatar
Vem bryr sig om han är diva, han regerar ju ändå? Ni som är så kritiska mot Zlatan, såg ni Livorno matchen igår? Satan vilken match av Zlatan, och kom inte och säg att han endast bra för att han hade horder av världsspelare bakom sig, jag menar killen, det var han som var motorn, låg bakom framspelningar, gjorde mål, allt klass, klass, klass. Läs lite italienska tidningar. Gazzetan tillägna typ hela tidningen med att hylla Zlatan. Inte konstigt, det är han som lyfter och driver laget just nu.

Därför känns en smula konstigt att så många ska ogilla Sveriges bäste, jag kan faktiskt inte se någon ekvivalent situation i utlandet, visst han är diva, men bara för det ska han inte få vara välkommen i svenska landslaget? Är det ett svensk, sossefierat fenomen, blandat med en lite xenofobisk krydda måntro? För övrigt fick Zlatan 9,5/10 av Interfans efter Livorno matchen, killen har aldrig varit i bättre form och han är fortfarande ung, och ni sitter och häcklar honom? Jag förstår om ni är sura över hans tama VM insats, jag var också besviken på honom, och han borde inte fått spela, han var ju ur form. Och det fanns spelare som var i form, och därmed bättre. Men är han ur form nu? Nej... Han är som sagt bättre än någonsin, varför tror ni då att han skulle spela så dåligt i landslaget? Minns ni när han var i form förra gången? Italienmatchen? EM-kvalet? Och det lär flyta på ännu bättre nu eftersom han är bättre nu. Visst borde det vara mer sannolikt att nu när han är i form, presterar som när han var i form (t.ex. EM-kvalet), eller bättre än när han var ur form (VM-insatsen)?

Gillar ni fotboll?
Citera
2007-03-04, 17:53
Bannlyst
Livorno är verkligen ett bra lag Serie A har nog aldrig varit så dåligt som denna säsong. Zlatan passar inte in i Sveriges landslag.
Citera
2007-03-04, 18:01
Medlem
Linkzies avatar
Livorno - bättre än alla lag i danska ligan. Men du kan fortsätta att envisas med att hålla upp Allbäck som Sveriges bäste forward, fortsätt lev i din dröm som osar jante, sapanda, avundsjuka m.m. medan jag och andra jublar och ser fram emot den 28 mars och Inter-Valencia för att vi är fotbollsälskare.

Men vore det inte sorgligt om Zlatans enorma potential skulle gå förlorat bara för att han är en diva, och därför ska bänkas i den svenska landslaget? Nej, nu är det Lagerbäcks tur att synkronisera in Zlatan i landslaget och göra så att hans form bidrar till fina framspelningar och mål även i landslaget.
Citera
2007-03-04, 18:03
Medlem
kulllens avatar
Jag fattar inte ens varför han bojkottade landslaget i oktober, jag menar borde man inte vara stolt för att spela med det svenska landslaget?
Visst, han är en riktigt bra fotbollsspelare i sina bästa dar, men han verkar ju aldrig vara bra i landslaget. Han blixtrar nån gång sådär men nej, kör me Allbäck och Elmander på top och Zlatan på bänken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in