Jag fattar inte ens varför han bojkottade landslaget i oktober, jag menar borde man inte vara stolt för att spela med det svenska landslaget?
Visst, han är en riktigt bra fotbollsspelare i sina bästa dar, men han verkar ju aldrig vara bra i landslaget. Han blixtrar nån gång sådär men nej, kör me Allbäck och Elmander på top och Zlatan på bänken?