2025-02-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
"I DON'T GIVAFAKKKK" har nog aldrig varit mer sant. Jag har aldrig sett någon som sabbar sin karriär (nåja) så här mycket, helt på egen hand dessutom. Han gjuter in sig själv med betong i den här gropen han grävt ner sig själv (och hela familjen förstås) i den senaste tiden.

Det här var ett korkat beslut av Anjo. Nu kommer hans kvinnosyn att granskas, hur många gånger han kallat Linnea för det ena eller andra kommer att räknas. Inget Linnea har gjort har varit av sexkaraktär. Hon är flickvän till någon som Anjo inte gillar. Det gör inte henne till en "hink" eller "knulldocka".

Hur ska han klara sig ekonomiskt och familjen när guldet blev till sand?
Citera
2025-02-14, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det här var ett korkat beslut av Anjo. Nu kommer hans kvinnosyn att granskas, hur många gånger han kallat Linnea för det ena eller andra kommer att räknas. Inget Linnea har gjort har varit av sexkaraktär. Hon är flickvän till någon som Anjo inte gillar. Det gör inte henne till en "hink" eller "knulldocka".

Hur ska han klara sig ekonomiskt och familjen när guldet blev till sand?

Enligt Anjos knähund Motvikt är vi kvinnor knulldockor om vi har ett förhållande och därmed knullas på regelbunden basis. Logiskt ju. Det är alltså nåt fint att vara knulldocka. Anjo kan aldrig göra fel har Motvikt blivit lärd.
Med samma logik är Lisen knulldocka och Motvikts egen skrynkliga kärringdjävul är också knulldocka. Om dom knullas vill säga. Det vet jag ju inget om.
Jockiboys sugga är definitivt knulldocka eftersom hon är dräktig. NÖFF NÖFF.

Alla är vi knulldockor.
Kvinnosynen är fantastisk hos dom här småkukade youtubepojkarna.
Citera
2025-02-14, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Är detta början på slutet för Anjo?

Absolut. Det här låter ju så dumt att man tror det är komedi på femman eller sjuan eller nåt.
Citera
2025-02-14, 17:51
Medlem
En tre år gammal live med Antonio där han förklarar att en dag kommer folk som dömt honom skämmas. Det är väl vad Anjo hjälper honom med antar jag.
Ca 24:40 börjar han gnälla.
https://youtu.be/cSZbGot1r2E?si=rLHCLfaOgEb-lUpv
Citera
2025-02-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Enligt Anjos knähund Motvikt är vi kvinnor knulldockor om vi har ett förhållande och därmed knullas på regelbunden basis. Logiskt ju. Det är alltså nåt fint att vara knulldocka. Anjo kan aldrig göra fel har Motvikt blivit lärd.
Med samma logik är Lisen knulldocka och Motvikts egen skrynkliga kärringdjävul är också knulldocka. Om dom knullas vill säga. Det vet jag ju inget om.
Jockiboys sugga är definitivt knulldocka eftersom hon är dräktig.

Alla är vi knulldockor.
Kvinnosynen är fantastisk hos dom här småkukade youtubepojkarna.
Det där kommer att ligga Anjo i fatet. Kan se någon som klippt ihop hinken och knulldocka och om något mer används. Han har uppenbarligen något emot kvinnor. Och så mycket och så inbitet att han inte fattar när han biter sig själv i foten nu med detta. Man får med glädje se honom falla på eget svärd här. Plupp.
Citera
2025-02-14, 17:59
Avslutad
Jag kan med EMFAAAAAS säga att om det skulle finnas nåt scoop i fallet Antonio hade gammelmedia plockat upp detta för länge, länge sen. Alltså typ i stil med senaste UG:t. Nåt sånt typ av scoop som vänder och upp ner på hela skiten.

För jag är inte dum. Jag fattar såklart att den notoriska sladdertackan Anna Book i 8 år spammat journalister med sin story om hur hennes stackars son är oskyldig.
Säga vad man vill om Anna Book, hon må vara B eller C-kändis men känd är hon och självklart hade gammalmedia nappat om det verkligen fanns nåt i hennes sons fall.

Men det gör det inte. Ingen etablerad journalist eller dokumentärfilmare har velat ta i detta med tång ens en gång.
Då återstår youtubes asgam Anjo.

Högst troligen kommer allt gå ut på att hetsa och hänga ut och skapa samma gamla tröttsamma hatstormar som alltid.

Det är dags att Youtube rensar upp i träsket nu.
Citera
2025-02-14, 18:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Chrippa hade redan innan talat om för Jocke och andra att Linnea misshandlade honom och barnet. Så där började det hela. Det har var klart hela tiden att det var detta som fick avsmaken för flickebarnet. Det var Chrippas idé för han var rädd för Linnea och att hon skulle anmäla honom så han talade ut med de som du kallar sekten om Linnea. Sorry det finns som inget försvar för vad Chrippa och Linnea har ställt till för varandra.

Att Jocke värnar om Chrippas barn har också varit tydligt hela tiden. Därför att han inte ville att barnet skulle vara med när Linnea träffade Chrippa eftersom Chrippa sa att de blev misshandlade av henne.
Nej, du kan inte skjuta över ansvaret för det Jocke, Anjo och Rask gjort på Chrippa - och du kan definitivt inte skjuta över det på Linnea.
Det var inte Chrippa som drog igång och attackerade henne offentligt. Det var Jocke och Anjo i första hand. Det är Jocke, Anjo och Rask som i över ett år bedrivit smutskastningskampanj mot henne och som t om kontaktar människor irl för att bedriva smutskastning.

Jocke har aldrig värnat om något barn. Hon har använts som slagverktyg för Jockes egen agenda, inget annat.
Citera
2025-02-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
I intervjun på YT med Cluee News fabulerar Anjo fullständigt kring hovrättsförhandlingen. Hans beskrivning – att man 'utgick ifrån ett papper' – är ren desinformation. Så fungerar det aldrig.

Hovrätten hade full bemanning, och alla parters representanter var närvarande. Beslut kan INTE fattas utan det. Rättegången genomfördes en gång till i Hovrätten, i sin helhet. Alla gavs möjlighet att yttra sig – inklusive advokater och målsägarbiträden.

Att Anjo sitter och sprider sådana lögner är farligt på riktigt, särskilt med tanke på hans stora plattform. Han behöver läsa på innan han sprider felaktigheter som underminerar förtroendet för rättssystemet. Det här är inte lättvindigt. Hela denna rättsprocess har gått rätt och riktigt till – en bedömning som även gjorts av Högsta domstolen. Målet försökte föras upp dit av familjen Book men avvisades, med motiveringen att rättegången hade genomförts korrekt och att domen var rätt och riktig. Kanske ny information för Anjo och vissa.

Anjo saknar helt uppenbart kompetens att bedöma juridiska processer.

Och märk också hur han konsekvent duckar frågan om målsägaren/brottsoffret fått säga sitt om publiceringen. Det är inte en oviktig fråga – det är en helt central fråga, och kan till och med få juridiska konsekvenser. - Far brottsoffret illa av det som händer nu?

Anjo som inte kan läsa ut ordet "partsinlaga" och än mindre vet vad det betyder. Detta ska bli intressant. Han trillar ner i det hål han har grävt.
Citera
2025-02-14, 18:24
Medlem
RumpTrollets avatar
Jag måste säga att jag ändrat mig kring Anjo sedan intervjun med Cluee. Till det positiva.

Har länge varit kritisk mot Anjo - men här har jag ändrat mening.
Citera
2025-02-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Jag måste säga att jag ändrat mig kring Anjo sedan intervjun med Cluee. Till det positiva.

Har länge varit kritisk mot Anjo - men här har jag ändrat mening.

Håller med det var en väldigt bra intervju.
Citera
2025-02-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo har utsatt Linnea för hat och förföljelse i ett år.

Anjo vet inte vad hat är, han är mycket farlig och har ingen empati och tror inte att han sprider hat om Linnea, han har heller ingen förståelse för att folk inte gillar nazipropaganda eller att folk stör sig på att hans nya film om ett våldtäktsfall. Anjo komme aldrig att känna något alls.

De där med nazipropaganda tycker jag ändå att han förklarade bra i Cluees intervju och Cluee ställde bra frågor.
Jag väntar på filmen innan jag har en åsikt om den.

Han verkar ju inte ha tappat så många följare trots nazist grejen och filmen, upplever att folk är mest arga här inne.
Citera
2025-02-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Har ogillat Anjo länge men började gilla han lite mer efter Cluues intervju av någon anledning. Kanske för att han fick lite hårdare frågor, vilket han inte får vanligtvis.
Men tycker fortfarande att han har gjort fel i många situationer.

Sen har jag också lite ändrat uppfattningen om hans dokumentär.
Den är antagligen piss dålig som allt annat, men det är nog inte så moraliskt fel som jag trodde innan.
Eftersom tjejen vet inte ens om att hon blivit våldtagen, och ett vittne finns endast (enligt Anjo då) och om det bara är muntligbevisning så tycker jag att de borde ifrågasättas. Så länge offret hålls utanför så tycker jag nog inte de är så farligt.

Anjo har ju redan berättat vad offret heter. Så hon kan nog inte hållas utanför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in