2025-02-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Visst det är så det är! Släpp dokumentären! Då kommer ni vinna mot alla "lobotomerade" kritiker!

Jag älskar energin här.

Vilka "ni" och vad vinner "vi"? Jag visst inte att det fanns pris att kamma hem - än mindre kände jag till att det pågick en tävling.
Citera
2025-02-22, 16:23
Medlem
https://youtu.be/OIB4nH5oSlQ?si=0NPq3XJ5YljEXOeR

Riktigt bra reaktionsvideo på Anjos intervju om sin dokumentär om en dömd våldtäktsman (mot barn).

Sevärd!
Citera
2025-02-22, 16:25
Medlem
Brott och blandat reagerar på Riks intervju med Anjo:

https://youtu.be/OIB4nH5oSlQ?si=aUHOGyyzmodRfzgC
Citera
2025-02-22, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jdon
Jag räknar inte kommentarer och delar in dem i positiva och negativa. Det känns som ett fruktansvärt slöseri med tid, men tur för alla som är intresserade (inte jag) att du gör det.
Det tog mig 5-10 sek, och var värt för att få en bild av hur det tagits emot.

du lägger beydligt mer tid på att dryga dig här så attityden kan du skruva ner ett snäpp.
Citera
2025-02-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Eh, ja jag har inte tryckt play på någon video innan den vad jag kan minnas.

Varför skulle jag ha tittat på åratal av mobbing, det låter inte så kul?

Jag tittar på Anjo när han släpper intressanta saker, som familjevideos intervjuer och dokumentärer.
Du är inte ensam om att skippa alla tramsiga Chrippa-videos.
Citera
2025-02-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjos kompisar på youtube har fått se dokumentären - Rask, Motvikt och Vad är problemet.

De har själva medgett i kommentarsfält tillhörande sina videos att de ej läst FUP.

Källa:
Dessa kreatörers videokanlar på youtube.

Det är synd att Anjo inte har släppt dokumentären ännu, så att man hade kunnat bedöma hur bra den är.
Citera
2025-02-22, 17:08
Medlem
Citat:
Vad syftar du på? Länka gärna. Det senaste jag har sett var VadÄrProblemets reaktionsvideo på att Lokal satt och sa "Anjo svarar inte på kritik, jag har inte sett dokumentären, jag behöver inte se dokumentären för jag vet vad den innehåller, varför låter inte Anjo mig se hans dokumentär, Anjo svarar inte på kritik mot dokumentären, jag har inte sett hans dokumentär ,.. " i en loop i över en timme.

Lokal hade dessutom en nickedocka bredvid sig - som mestadels var fokuserad på att hålla en pose som framhävde hennes bröst. VadÄrProblemet reagerade inte på den detaljen. Synd.

VadÄrProblemets reaktionsvideo är väl en vecka gammal nu? Menar du att det är någon annan utöver Lokal (+ VadÄrProblemets reaktion) som nyligen frustar om saken?

Om du tycker att Lokals video var en loop, vad tyckte du då om vadärproblemet? Jag tror att han i över en timme sa "inte sett filmen" över 30 gånger, det var hela hans poäng med videon så egentligen hade den videon kunnat vara 3 minuter.

Självklart kan man reagera och kritisera något innan man sett helheten, man kritiserar helt enkelt det man man vet. Anjo har redan avslöjat tillräckligt för att man kan göra en bedömning om att hans dokumentär är rent skräp. Han ställer retoriska frågor om varför två gärningsmän som våldtog samma barn blev dömda för olika brott när anledningen till det står i domen. Han ljuger om att det finns ett vittne till våldtäkterna när det är flera personer som sett dessa och han ljuger om vad vittnen sagt i förhör. Han slänger ur sig påståenden som att det "är väldigt vanligt att bli oskyldigt dömd" utan några som helst belägg på det.
Vi vet utifrån Anjos intervjuer att Anjo ifrågasätter polisens arbete, vittnen och vittnesmål samt att hela dokumentären avslutas med att

Klarar man inte av att redan nu förstå vad den här dokumentären handlar om så handlar det nog snarare om ens egna förmåga.

_
Citera
2025-02-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Om du tycker att Lokals video var en loop, vad tyckte du då om vadärproblemet? Jag tror att han i över en timme sa "inte sett filmen" över 30 gånger, det var hela hans poäng med videon så egentligen hade den videon kunnat vara 3 minuter.

Ja, det var rimlig reaktion på Lokals loop-video, men tråkig som f-n att titta på eftersom det blev så enformiga reaktioner på någon som försatt sig själv i loop-tillstånd. Det kunde ju vadärproblemet inte förutspå förstås, men han kunde ha valt att inte publicera sin meningslösa reaktions-video och besparat alla detta onödiga inslag.

Men min kommentar var ett svar på moralhora som skrev att det nu pågick frustningar om att ingen har sett dokumentären, så min fråga var egentligen vad han menade med det, eftersom vadärproblemet's reaktionsvideo är en vecka gammal.

Vet du vad moralhora syftade på?
Citera
2025-02-22, 17:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Men min kommentar var ett svar på moralhora som skrev att det nu pågick frustningar om att ingen har sett dokumentären, så min fråga var egentligen vad han menade med det, eftersom vadärproblemet's reaktionsvideo är en vecka gammal.

Vet du vad moralhora syftade på?

Jag syftar på hur du frustar och pustar över att inte kunna kontrollera konversationen.

Om det är det du ville veta och inte ännu patetiskt försök att göra just det.
Citera
2025-02-22, 17:28
Medlem
Citat:
Mindre än en vecka kvar. Inte försent att helt enkelt ställa in denna "dokumentär" som ska skaka hela Sverige.

Vilka hävdar att dokumentären om Antonio ska "skaka hela Sverige"? Jag tror att ytterst få känner till vem Antonio är eller ens har hört talas om honom.
Citera
2025-02-22, 17:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Vilka hävdar att dokumentären om Antonio ska "skaka hela Sverige"? Jag tror att ytterst få känner till vem Antonio är eller ens har hört talas om honom.

Ah, detta är det du helt plötsligt fastnar på. LOL.

Desperationen.
Citera
2025-02-22, 17:32
Medlem
Citat:
Japp, likväl så kommer Anjo bli kritiserad för hans kritik av domstolen. Eftersom han är rätt lågintelligent och inte förstår en dom efter att ha studerat den i två år.

Det är en rätt i ett demokratiskt samhälle och en skyldighet!

Kommer dokumentärens fokus vara att kritisera domstolen?
Jag tror inte på att Anjo har studerat Antonios dom i två år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in