2025-02-09, 02:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo målar verkligen in sig i ett hörn.
Han menar att alla som påstår att dokumentären kommer försöka försvara förövaren, anklaga offret, försöka få förövaren att framstå som oskyldig, försöka få det att framstå som att förövaren blev felaktiga dömd, och alla andra olika saker folk har sagt, dem har alla fel, hans video kommer inte alls innehålla det eller vinklas så.
Upp till bevis. När din jävla "dokumentär" släpps kommer det visa att det folk sa om den var sant. Du kommer aldrig göra en True Crime dokumentären, eller som Netflix om Jeffrey Dahmer, eftersom du är inte ute efter sanningen.

Det är just vinklingen på dokumentären som jag inte riktigt kan få ihop, han säger i dagens video att han inte ska försöka rentvå någon. Men satt precis och läste texten han lagt upp på Instagram för några dagar sedan:

Här låter det ju som att han ska belysa brister i bevisen mot Antonio, han verkar ha fått fram nya bevis och vittnesmål som inte togs upp under rättegången. Men jag förstår inte hur han både ska kunna ta fram nya bevis och vittnesmål, samtidigt som han säger att han inte ska försöka rentvå någon. Det är väldigt motsägelsefullt.
Senast redigerad av Brottslig 2025-02-09 kl. 02:12.
Citera
2025-02-09, 02:28
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Snubben som aldrig har hört begreppet "partsinlaga" ska alltså vända upp och ner på hela rättssystemet? Popcornen är redo när den dyker upp på Bitchute eller någon annan sida.
Citera
2025-02-09, 03:43
Medlem
Contragulationss avatar
Givetvis en svår stolthet att svälja efter så mycket snack om att sälja.

Men är det inte väldigt klantigt att inte lägga den på YouTube direkt om han nu vill att 2 års arbete ska generera i en fet check?

Engagemanget tyder på views över en miljon, han hade fan sprängt YouTube och blivit av med sin depression.

Nu blir det piratlänkar även fast man inte får, heja heja, det är dags för antonios år

Tack för all underhållning youtuberz. Och tack FB för att ni bidrar till att hålla dem aktuella. Jag gillar fan Anjo han har stake.
Citera
2025-02-09, 04:22
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
faktiskt riktigt bra reaktion av lokal och jennifer på när anjo skämde ut sig hos dialogiskt :

https://www.youtube.com/watch?v=hBJGn6JSMpQ

Förresten, Pär-Ingrid Öberg reser aldrig nånstans utan minst ett par svartklädda snedkammade barnsoldater som livvakter. Anjo har alltså haft nazistiska barnsoldater i studion. Undrar om Lisen försåg dom med saft och bulle medans interjun pågick.
Tack, ska kolla på den videon
Citera
2025-02-09, 04:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Det är just vinklingen på dokumentären som jag inte riktigt kan få ihop, han säger i dagens video att han inte ska försöka rentvå någon. Men satt precis och läste texten han lagt upp på Instagram för några dagar sedan:

Här låter det ju som att han ska belysa brister i bevisen mot Antonio, han verkar ha fått fram nya bevis och vittnesmål som inte togs upp under rättegången. Men jag förstår inte hur han både ska kunna ta fram nya bevis och vittnesmål, samtidigt som han säger att han inte ska försöka rentvå någon. Det är väldigt motsägelsefullt.
Ja, Anjos dokumentär kommer återigen bevisa att Anjo är en lögnare, och riva upp gamla sår hos familjen book, det kommer diskuteras flitigt om detta brott sonen begick + sonens fortsatta brottslighet och domar. Även systerns domar kommer dras fram i ljuset.
Så både Anjo och familjen Book kommer alla förlora på detta.
Och största förloraren är offret som kommer bli påmind om den hemska tiden i hennes liv.
Citera
2025-02-09, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Snubben som aldrig har hört begreppet "partsinlaga" ska alltså vända upp och ner på hela rättssystemet? Popcornen är redo när den dyker upp på Bitchute eller någon annan sida.

paar ...parrts..partsinlaga?

Ja, han fick ljuda ordet till och med. Som ett litet barn.
Citera
2025-02-09, 08:53
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är detta början på slutet för Anjo?
Citera
2025-02-09, 09:20
Avslutad
Är Anjos Sekten nån form av CIA eller?

Kan nån förklara detta? Vill först säga att jag INTE är rädd. Haha.

Jag hade på min riktiga personliga instagram kontakt med Anjo från och till, skrev en wall of text för itag (nej nåt år nästan) sen men då verkar jag vara blockad. Har också skickat voice. Detta var när han vände sig mot Chrippa. Skrev kanske 200 kommentarer eller väldigt många.
Skrev från början väldigt gulliga och snälla pm till Anjo som han sket i att besvara när läget blev allvarligt.

Sen skapade jag nya instagram-konton (kanske 15 stycken) men ett efter ett konto blev avstängd av Meta.
Sen gick det månader då det var helt omöjligt att skapa konton. Och för att behålla mitt vanliga tvingades jag spela in en jävla FILM på mig själv och ladda upp till Meta.

I förrgår lyckades jag skapa ett spionkonto då typ alla dessa idioter har blockat. Jag hann använda kontot till att kolla på stories och skriva några kommentarer på saker som INTE HAR ETT SKIT med sekten att göra, alltså helt andra ämnen. Inte svenska utan USA.
Jag lade upp en story som inte har ens 1% med Sekten att göra.
När jag nu kollade så har en i Sekten besökt storyn. Jag tog nu bort kontot.
Vill inte säga vem men en av dessa idioter har varit inne.

Hur kan en sektmedlem hitta detta konto som endast hade kommenterat på ameriskanska stories och skrivit en story på engelska.

Obs inte rädd men är det inte konstigt? kontot borta nu.
Citera
2025-02-09, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Är Anjos Sekten nån form av CIA eller?

Kan nån förklara detta? Vill först säga att jag INTE är rädd. Haha.

Jag hade på min riktiga personliga instagram kontakt med Anjo från och till, skrev en wall of text för itag (nej nåt år nästan) sen men då verkar jag vara blockad. Har också skickat voice. Detta var när han vände sig mot Chrippa. Skrev kanske 200 kommentarer eller väldigt många.
Skrev från början väldigt gulliga och snälla pm till Anjo som han sket i att besvara när läget blev allvarligt.

Sen skapade jag nya instagram-konton (kanske 15 stycken) men ett efter ett konto blev avstängd av Meta.
Sen gick det månader då det var helt omöjligt att skapa konton. Och för att behålla mitt vanliga tvingades jag spela in en jävla FILM på mig själv och ladda upp till Meta.

I förrgår lyckades jag skapa ett spionkonto då typ alla dessa idioter har blockat. Jag hann använda kontot till att kolla på stories och skriva några kommentarer på saker som INTE HAR ETT SKIT med sekten att göra, alltså helt andra ämnen. Inte svenska utan USA.
Jag lade upp en story som inte har ens 1% med Sekten att göra.
När jag nu kollade så har en i Sekten besökt storyn. Jag tog nu bort kontot.
Vill inte säga vem men en av dessa idioter har varit inne.

Hur kan en sektmedlem hitta detta konto som endast hade kommenterat på ameriskanska stories och skrivit en story på engelska.

Obs inte rädd men är det inte konstigt? kontot borta nu.

Kan kanske vara att du besökt deras profil eller nåt så att du komme tupp deras flöde kanske.
I dont know.
Men dessa människor i sekten har inget liv utanför socualamedier, så är säkert mängder med storys de kollar
Citera
2025-02-09, 10:49
Medlem
En riktig gris Anjo .

Tycker alla ska massaanmäla samtliga av hans videos gång på gång på gång !!

Vidrigt att han ens överväger o släppa denna ”dokumentär ”. 🤮
Citera
2025-02-09, 11:09
Medlem
Okej. Visst hans dokumentär ska inte jämföras med något skit från SVT. Låt oss jämföra med Making a Murderer istället?

Nä just ja det går ju inte eftersom att Netflix letar efter teknisk bevisning och pratar med experter, dom intervjuar inte hotade vittnen eller vittnen med agenda. Sen görs ju inte Netflix granskningarna av rättsystemet av personer som inte klarade av amerikanska motsvarigheten till gymnasiet.

När du berättade sanningen om Chrippa i januari 2024 så haglade kritiken om att du fokuserade på osammanhängande SMS konversationer och aldrig lyfte Chrippas dom, skulder, konkurs, missbruk och att han inte betalade skatt. Synd bara att du hade blockat kommentarsfältet på din kanal så att du inte såg det.

Om du ska göra en granskning av Antonio så måste du lyfta ALLT, du kan inte mörka Antonios andra brott, du kan inte mörka hur offret blivit behandlad etc.
Citera
2025-02-09, 11:15
Medlem
Hade något stort på gång som skulle säljas in till stora plattformar och streamingsajter. I veckan sa den sista intressenten nej pga allt hat sista dagarna enligt chipstuttenassen. 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in