2025-02-26, 22:44
Medlem
Ny ruggigt bra video om Anjo och Antonio!!

https://youtu.be/P6cCqH2PJcU?si=rICKMDFojbtaj3-O
Citera
2025-02-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det kan ju vara så att alla de som uppmuntrar honom faktiskt inte har läst förundersökningen och vet således inte vad det handlar om. Anjo har väl talat om det han har talat om för oss. Och då tror de att han är så pass inredd i skallen att han inte hittar på. Men det är ju just vad han gör. Med Anna Books kommentarer som grund för "konstiga luckor".
Jocke har läst den.
Citera
2025-02-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke har läst den.

Är jockiboi inblandad i Anjos "dokumentär"? Isåfall hur?
Citera
2025-02-27, 00:46
Avslutad
Låt säga att Anjo skulle göra en dokumentär som får Antonio att se skyldig ut, skulle opinionen vända då?
Citera
2025-02-27, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Låt säga att Anjo skulle göra en dokumentär som får Antonio att se skyldig ut, skulle opinionen vända då?

Nej, kritiken mot Anjos "dokumentär" är djupare än så. Ett enkelt exempel är att Anjo redan outat ett minderårigt brottsoffers namn. Irreparabel skada mot brottsoffret...
Citera
2025-02-27, 01:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Nej, kritiken mot Anjos "dokumentär" är djupare än så. Ett enkelt exempel är att Anjo redan outat ett minderårigt brottsoffers namn. Irreparabel skada mot brottsoffret...

Finns det någon vinkling Anjo kan ha på dokumentären där han i slutändan kommer ut som vinnare? Det kanske skulle vara ifall brottsoffret har godkänt publiceringen innan? För Anjo är så himla övertygad om att han kommer lyckas vända opinionen när dokumentären släpps, men jag kan inte se hur det ska kunna hända.
Citera
2025-02-27, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Finns det någon vinkling Anjo kan ha på dokumentären där han i slutändan kommer ut som vinnare? Det kanske skulle vara ifall brottsoffret har godkänt publiceringen innan? För Anjo är så himla övertygad om att han kommer lyckas vända opinionen när dokumentären släpps, men jag kan inte se hur det ska kunna hända.

Jag har också svårt att se det. Problemet är att Anjo, rent narcissiskt, har glappat FÖR mycket käft innan sin publicering...och därmed avslöjat sin okunskap om ämnet.

Kanske om "dokumentären" enbart skulle fokusera på rättigheterna för det minderåriga brottsoffret? Kanske skulle det bidra till att Anjos kritiker lugnar sig? Men nu gissar jag...
Citera
2025-02-27, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Vadärproblemet är ett riktigt wt, hans bror är dömd till livstid för mord. Så det förklarar varför han inte förstår varför man ska ta hänsyn.
Motvikt är helt enkelt bara för gammal för att vara på youtube. Vi alla vet hur dom bara vågar gå på funktionsnedsatta och inte svara på saklig kritik
Anjos nästa film om ett ”kontroversiellt” brott?

Fria Simons bror.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vmJz94/bilderna-visar-brutala-misshandeln-av-gica

Vadärproblemets bror var 16 år när han förnedrade och misshandlade en hemlös man tillsammans en annan tonåring.

Misshandeln filmades och filmen skickades runt på Flashback.

Mannen lämnades därefter att dö efter att pojkarna märkte att han slutat andas till följd av upprepade sparkar mot strupen.

Sektens moralkompasser utgår från ett annat magnetfält än det som finns i min värld.
Citera
2025-02-27, 01:33
Medlem
Citat:

Fria Simons bror.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vmJz94/bilderna-visar-brutala-misshandeln-av-gica

Vadärproblemets bror var 16 år när han förnedrade och misshandlade en hemlös man tillsammans en annan tonåring.

Mannen lämnades därefter att dö efter att pojkarna märkte att han slutat andas till följd av upprepade sparkar mot strupen.

Sektens moralkompasser utgår från ett annat magnetfält än det som finns i min värld.

Dafook?! Varför har inte Anjo tagit upp detta? Och varför har det inte skrivits om detta i VÄP's tråd?
Första gången jag hört om detta.
Citera
2025-02-27, 02:04
Medlem
Citat:
Dafook?! Varför har inte Anjo tagit upp detta? Och varför har det inte skrivits om detta i VÄP's tråd?
Första gången jag hört om detta.
för att det inte gynnar sekten.

Det är inte ute då antar jag, trodde det var det och att han hade gjort en video om det.

Edit: Jag får be om ursäkt, jag har blandat ihop två fall. Detta är rätt händelse https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/dom-ulf-sandberg

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BW6xxe/28-aring-doms-for-mordet-pa-oskarshamnsprofilen-ulf-sandberg

En funktionsnedsatt man blev mördad av två män, inte en hemlös man som blev mördad av två tonåringar.
(FB) Oskarshamn: Mord på Ulf Sandberg (2022-09-23)
Senast redigerad av Pallal 2025-02-27 kl. 02:18.
Citera
2025-02-27, 02:05
Medlem
Citat:

Fria Simons bror.

Jävligt sjukt, men det är ju inget som VÄP ska stå till svara för.
Citera
2025-02-27, 02:10
Avslutad
Citat:
Jag har också svårt att se det. Problemet är att Anjo, rent narcissiskt, har glappat FÖR mycket käft innan sin publicering...och därmed avslöjat sin okunskap om ämnet.

Kanske om "dokumentären" enbart skulle fokusera på rättigheterna för det minderåriga brottsoffret? Kanske skulle det bidra till att Anjos kritiker lugnar sig? Men nu gissar jag...

Det finns många dokumentärer om förkastliga brott, men jag kan verkligen inte minnas att jag sett något liknande det Anjo verkar vilja göra här. Han har låtit hela gärningsmannens familj få prata ut i dokumentären, bara en sådan sak är väldigt uppseendeväckande. Skulle han på det dessutom försöka presentera bevis som får Antonio att framstå som oskyldig kommer det bli enorm hatstorm.

Han kanske vinklar det till vilket helvete Antonio och familjen Book haft efter domen, men är det någon som faktiskt kommer tycka synd om Antonio eller Anna? Det tvivlar jag verkligen på.

Det Anjo gör just nu är att han riskerar hela sin Youtube-karriär på att göra en dokumentär om en barnvåldtäktsman, hur kan inte någon i Anjos närhet försöka stoppa detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in