2025-02-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Dom hade en video för några månader sen, där dom ställde frågor till varandra och skulle vara 100% ärliga.
Lisen säger då att "ibland låtsas jag att jag inte hör barnen skrika på natten så du ska gå upp"
Anjos ögon, ( som inte är jämnt fördelade ) blir kolsvarta och stängde av filmandet.

Så nej, jag tror han är en tyrann och hon har inte ett skit att sägs till om.
Fattar inte hur hon står ut med honom. Hahaha man fattar väl att Anjo är en incel. Har någon hört om hur dem träffades? Två desperata människor.

Dem kommer definitivt att skilja sig snart. Hon blev gravid väldigt snabbt efter dem träffades, sen gifte dem sig säkert pga familjen och religion.

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan gifta sig och skaffa barn med en incel.
Citera
2025-02-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Han satt ju inne när Anjo släppte de på sin kanal. Allt Chrippa var att bekräfta det (viket också är ruttet).

Therese fick en porrfilm släppt pga sin egna man som läcker porrfilmer. Om han ej hade läckt så hade inte Chrippa pratat om den.

Orkar inte kommentera Jonna och Lisen men kom igen, långt ifrån vad Linnea fått utstå

Men det kom ju från Chrille som han hade berättat för andra, sen satte han sig i Anjos studio men la upp det på sin kanal, han bad Anjo att ställa frågor till honom sen berättade han öppet om vad Linnea hade gjort mot barnet och på honom så detta får han ju stå för själv, nu sa han ju i Cluees video att han hittade på att Linnea inte gjort något.

Ang Therese & filmen så var jag tydlig med att säga att det spelar ingen roll vem som delade den utan den blev känd pga Chrilles stream.
Tycker du att det är moraliskt rätt mot Therese att hänga ut Rasks otrohet så hon fick reda på det via YouTube?
Citera
2025-02-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men om nu Linnea inte har gjort något fel så kommer det gå bra för henne ska du se, och är hon utsatt så kommer kanske en arbetsgivare se det och ger henne en chans.
Du behöver inte diskutera med mig om du inte vill det är helt frivilligt, men du måste kunna ta att man har olika åsikter om saken.

Jag har svarat i en kommentar om vilka jag tycker har varit utsatta.

Anjo har utsatt Linnea för hat och förföljelse i ett år.

Anjo vet inte vad hat är, han är mycket farlig och har ingen empati och tror inte att han sprider hat om Linnea, han har heller ingen förståelse för att folk inte gillar nazipropaganda eller att folk stör sig på att hans nya film om ett våldtäktsfall. Anjo komme aldrig att känna något alls.
Citera
2025-02-14, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
Fattar inte hur hon står ut med honom. Hahaha man fattar väl att Anjo är en incel. Har någon hört om hur dem träffades? Två desperata människor.

Dem kommer definitivt att skilja sig snart. Hon blev gravid väldigt snabbt efter dem träffades, sen gifte dem sig säkert pga familjen och religion.

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan gifta sig och skaffa barn med en incel.

Som jag förstår det träffades dom i förnedrings-TV-programmet Fetast vinner. Eller Biggest looser heter det visst.
Citera
2025-02-14, 14:45
Medlem
Citat:
Men det kom ju från Chrille som han hade berättat för andra, sen satte han sig i Anjos studio men la upp det på sin kanal, han bad Anjo att ställa frågor till honom sen berättade han öppet om vad Linnea hade gjort mot barnet och på honom så detta får han ju stå för själv, nu sa han ju i Cluees video att han hittade på att Linnea inte gjort något.

Ang Therese & filmen så var jag tydlig med att säga att det spelar ingen roll vem som delade den utan den blev känd pga Chrilles stream.
Tycker du att det är moraliskt rätt mot Therese att hänga ut Rasks otrohet så hon fick reda på det via YouTube?

Det är moraliskt rätt att hänga ut Rasks otrohet. Nu lever dom lyckligt ihop ändå så ingen skada skedd ens.

Tycker du det är moraliskt rätt av Anjo att sprida 2 timmars nazi propaganda utan att veta att han gör det? Tycker du inte det hade varit moraliskt rätt om Anjo tränade upp sin hjärna lite innan han uttalar sig om något alls.

Allt Anjo har svamlat om är lögner och fantasier, han har inte koll på upp eller ner.
Citera
2025-02-14, 14:47
Medlem
Citat:

Tycker inte det är moraliskt rätt om man ska ta det som en enstaka händelse, men tror många hade agerat likadant om man var i Chrippas skor.
Sen om jag var Therese så hade jag varit arg på Rask och inte på Chrippa.

Ne Anjo gick ut med barnmisshandeln först genom Julias klipp där hon filmade barnet.
De Chrippa gjorde var att bekräfta det.

Det som stör mig är att Anjo hänger ut en sån allvarlig sak på internet utan att veta om de stämmer, de kommer från Julias mun.

Chrippa visste iaf om det stämde eller inte stämde, där är skillnaden.
Och om Chrippa ljög om det så är det vidrigt (vilket jag tror han gjorde).

Om Chrippa gått ut med det först så hade det också varit skillnad, men nu gick Anjo ut med det först med Julia som källa, sämsta källan man kan ha eftersom hon hatar Linnea.

Sen även att Anjo ifrågasätter Linneas anmälan mot Chrippa och får alla att hata Linnea är också sjukt.
Precis som han säger idag "Jag vet inte" så visste han inte då heller.

Men gå inte ut till miljontals människor och säg något då förfan!
Citera
2025-02-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo har utsatt Linnea för hat och förföljelse i ett år.

Anjo vet inte vad hat är, han är mycket farlig och har ingen empati och tror inte att han sprider hat om Linnea, han har heller ingen förståelse för att folk inte gillar nazipropaganda eller att folk stör sig på att hans nya film om ett våldtäktsfall. Anjo komme aldrig att känna något alls.

En incel som har isolerat sig själv i så många år. Under tiden har han matat på sig med hatisk propaganda och även mat. Särkilt mat.

Anjo det är inte kvinnors fel att du är en fetto.
Citera
2025-02-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Svårt att kritisera något som man inte har sett, du får väl vänta och se när folk har sett den.
Anjo exploaterar ett våldtäktsoffer, ett barn. Det spelar ingen roll vad dokumentären kommer fram till för slutsats. Det blir ett till övergrepp. Han går ut med hennes namn till offentligheten trots att det förmodligen är maskat i fup.

Hans målgrupp är äldre barn, tonåringar och unga vuxna så både nya och gamla kompisar kommer att se dokumentären och få veta att det är hon som är offret.

Du måste ha rejäla skygglappar om du inte har förstått att många som blir utsatta för sexuella sexuella övergrepp eller våldtäkter känner en stor skam och därför inte anmäler brott.

Denna tjejen blev våldtagen av minst två personer, hon var full och det skedde i den känsligaste åldern för en tjej. Hon var 13.

Du kan nästan räkna med att den stackars flickan fick leva med vidriga kommentarer från jämnåriga under hela högstadietiden. Nu är flickan vuxen, i 20-årsåldern, har kanske börjat jobba och kollegorna är ovetandes om hennes trauma eller så har hon börjat på universitetet och har hamnat i en helt ny bekantskapskrets.

Känner du till många kvinnor som öppenhjärtigt berättar vitt och brett om hur dom blev våldtagna som barn?

Anjo som spär på tystnadskulturen och skammen. Anjo inger flickor bilden av att dom är klandervärda om dom anmäler misshandel eller våldtäkt.

Han kölhalar sånt kvinnfolk på löpande band.
Citera
2025-02-14, 15:56
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Måste ändå ge Anjo
Det är få personer som när det ställs frågan varför de kallade en tjugoårig brud för slampa
med EMFAS förnekar det men i nästa andetag medger att han sa att hon var en knulldocka. Starkt case.

Att sen den avdankade nazisten till trollkarl motvikt lägger 1h plus på att förklara att det är bättre att kalla en främmande tjej för knulldocka än slampa.. ja det är svårt att inte sakta ned och glo på den här episka seriekrocken.

Herregud så jäkla absurt att läsa logiken svart på vitt 😂 får hjärnblödning, men vill samtidigt skratta för det är så dumt! Lika när de har kritiserat C:s kvinnosyn (som är katastrofal) men kallar oprovocerat själv en kvinna för k*ulldocka och massa annat. Eller när man GjOrT vIdEo FöR aTt MaN bRyR sIg Om BaRnEt och nu river man upp en fastställd dom där ett barn blivit v*ldtaget och spottar på alla som regerar för att de bryr sig om barnet. Jag orkar inte alltså.
Citera
2025-02-14, 16:04
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Anjo är motbjudande. Men det vi vi se gammalt. Men dom ritning äckliga är dödvikt och patrasken. Men patrask kommit rycka snart. Hans siffror dalar snabbare än Danska regeringen när Adolf Hitler gick in i Danmark. Rask blir slängd under bussen nästan varje video som andra gör olika honom.

Den senaste veckan har jag funderat på om rövalickarbaronen går loss som han gjort på sistone för att han hoppas på reaktioner och support från pappa Anjo, snarare än views.

Han lyfte ju misshandelsstämplingen och var upprörd över att man kan göra så mot en familjefar, och måste nu undra varför Anjo tycker att man får skicka dödsknark hem till en annan familjefar
Citera
2025-02-14, 16:06
Medlem
abvs avatar
"I DON'T GIVAFAKKKK" har nog aldrig varit mer sant. Jag har aldrig sett någon som sabbar sin karriär (nåja) så här mycket, helt på egen hand dessutom. Han gjuter in sig själv med betong i den här gropen han grävt ner sig själv (och hela familjen förstås) i den senaste tiden.
Citera
2025-02-14, 16:26
Avslutad
Anjo sa att Lisen är orolig för att Anjos youtubekarriär ska gå åt helvete.
Jättekonstigt att räkna med att kunna leva på att lägga ut videoklipp på internet. Framförallt om man är elak och dum.

Så märkligt allting. Är dom helt oförmögna att skaffa vanliga jobb? Eller gå en varsin yrkesutbildning på ett par år och sen börja arbeta? Jag utgår från att dom båda är helt outbildade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in