Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtenisse14
Men det kom ju från Chrille som han hade berättat för andra, sen satte han sig i Anjos studio men la upp det på sin kanal, han bad Anjo att ställa frågor till honom sen berättade han öppet om vad Linnea hade gjort mot barnet och på honom så detta får han ju stå för själv, nu sa han ju i Cluees video att han hittade på att Linnea inte gjort något.
Ang Therese & filmen så var jag tydlig med att säga att det spelar ingen roll vem som delade den utan den blev känd pga Chrilles stream.
Tycker du att det är moraliskt rätt mot Therese att hänga ut Rasks otrohet så hon fick reda på det via YouTube?
Tycker inte det är moraliskt rätt om man ska ta det som en enstaka händelse, men tror många hade agerat likadant om man var i Chrippas skor.
Sen om jag var Therese så hade jag varit arg på Rask och inte på Chrippa.
Ne Anjo gick ut med barnmisshandeln först genom Julias klipp där hon filmade barnet.
De Chrippa gjorde var att bekräfta det.
Det som stör mig är att Anjo hänger ut en sån allvarlig sak på internet utan att veta om de stämmer, de kommer från Julias mun.
Chrippa visste iaf om det stämde eller inte stämde, där är skillnaden.
Och om Chrippa ljög om det så är det vidrigt (vilket jag tror han gjorde).
Om Chrippa gått ut med det först så hade det också varit skillnad, men nu gick Anjo ut med det först med Julia som källa, sämsta källan man kan ha eftersom hon hatar Linnea.
Sen även att Anjo ifrågasätter Linneas anmälan mot Chrippa och får alla att hata Linnea är också sjukt.
Precis som han säger idag "Jag vet inte" så visste han inte då heller.
Men gå inte ut till miljontals människor och säg något då förfan!