2025-01-30, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Killen som har Dialogiskt verkar väldigt vettig och bra.

Jag tror inte heller Anjo vart så nöjd med videon hos Dialogiskt.

Kan tänka mig att Anjo kokar över kommentarerna under Dialogiskt video.
Märkligt förresten att så många av dom är negativa, att folk inte uttryckte sitt missnöje under Anjos egen video? För vi alla vet ju att Anjo aldrig raderar kommentarer….
Citera
2025-01-30, 05:25
Medlem
Skuldrådgivaren sågar Analys-Hasse i sin senaste video som kom ut igår kväll.

Ska Anjo bjuda in Danjal till studion igen nu för att slakta Skuldrådgivaren på samma sätt som de gjorde med Cluee efter hans video om Analys-Hasse?

Den stora skillnaden är att Cluee enbart rappertade vad någon annan sagt om Analys-Hasse och alltså inte själv sågade honom.

Spännande tider.
Citera
2025-01-30, 05:33
Medlem
Gick inte du i god för Analys Hasse Anjo?
Skuldrådgivarens video på youtube säger en del.....

Finns ingen seriös aktör som sysslar med aktiehandel som ens funderar i banorna 90 % avkastning per år. Över tid.
Trams.

Intervjua vilken kunnig person som helst, Anjo. Så får du svart på vitt vilken bluff Hasse och Danjal är.

Men det är ju polare. Klart du inte kan avslöja dom......
Citera
2025-01-30, 08:36
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Kan tänka mig att Anjo kokar över kommentarerna under Dialogiskt video.
Märkligt förresten att så många av dom är negativa, att folk inte uttryckte sitt missnöje under Anjos egen video? För vi alla vet ju att Anjo aldrig raderar kommentarer….
Jag har inte ens tänkt på det.
Fan vad Anjo måste vara arg över att inte kunna kontrollera kommentarerna.
Men samtidigt tycker Anjo att yttrandefriheten är väldigt viktigt, så då har han väl inga problem att folk använder sin yttrandefrihet och uttrycket sin åsikt i kommentarerna, eller?
Citera
2025-01-30, 12:44
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag har inte ens tänkt på det.
Fan vad Anjo måste vara arg över att inte kunna kontrollera kommentarerna.
Men samtidigt tycker Anjo att yttrandefriheten är väldigt viktigt, så då har han väl inga problem att folk använder sin yttrandefrihet och uttrycket sin åsikt i kommentarerna, eller?

Ja, men så länge det inte gäller han, eller på hans kanal.
Citera
2025-01-30, 13:14
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja, men så länge det inte gäller han, eller på hans kanal.

Han fattar inte hur Flashback fungerar eller vart det står sök på denna hemsidan.

Han orkar inte läsa för mycket. Det blir jobbigt.

Hans eget kommentarsfält är hans snuttefilt där alla kritiker har tystats för länge sen.

Han skulle aldrig klara av att läsa om sig själv på flashback eller i andra kanalers kommentarsfält, hans ego är för skört för sånt.
Citera
2025-01-31, 00:16
Medlem
Deimos01s avatar
Gjorde dom ett av barnens sovrum också till Lisens kontor?
Citera
2025-01-31, 00:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Han fattar inte hur Flashback fungerar eller vart det står sök på denna hemsidan.

Han orkar inte läsa för mycket. Det blir jobbigt.

Hans eget kommentarsfält är hans snuttefilt där alla kritiker har tystats för länge sen.

Han skulle aldrig klara av att läsa om sig själv på flashback eller i andra kanalers kommentarsfält, hans ego är för skört för sånt.
Han säger att inte en enda person vill cancla honom, har han läst sin tråd? Eller kommentarerna på dialogiskt?

Han har ett mycket stort antal människor som kommer jubla den dagen valrossen faller till backen. Hans dagar är räknade och jag tror han vet om det annars är han dummare än vad jag trott.

Men det är lugnt för då kommer han börja lägga upp på rumble och ta betalt, då kommer ett par hundratusen personer vallfärda från youtube till rumble och betala för att lyssna på den visa mannen i datorstolen.
Citera
2025-01-31, 15:24
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han säger att inte en enda person vill cancla honom, har han läst sin tråd? Eller kommentarerna på dialogiskt?

Han har ett mycket stort antal människor som kommer jubla den dagen valrossen faller till backen. Hans dagar är räknade och jag tror han vet om det annars är han dummare än vad jag trott.

Men det är lugnt för då kommer han börja lägga upp på rumble och ta betalt, då kommer ett par hundratusen personer vallfärda från youtube till rumble och betala för att lyssna på den visa mannen i datorstolen.

Det bästa va när han sa att han bara har fått nya följare efter videon, utan att fatta att merparten är nassar och konspirationsteoretiker som kommer avfölja lika snabbt igen när de märker att Anjos vanliga content inte är så mycket antisemitism eller ens slaktande av vänstertroll som Axel Öhman, utan snarare andra svagbegåvade individer utan politiska motiv, som har tokat till det på internet.
Citera
2025-01-31, 18:57
Medlem
Han har 14 k visningar sedan igår på senaste videon som är helt utan drama
”Överraskar Lisen med ett kontor ”

Så intressant är han utan drama
Citera
2025-01-31, 22:05
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Gjorde dom ett av barnens sovrum också till Lisens kontor?
Varför behöver hon ett kontor? Vad jobbar hon egentligen med?
Citera
2025-01-31, 22:32
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Varför behöver hon ett kontor? Vad jobbar hon egentligen med?
Det är väl hon som missköter bokföringen på anjo productions ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in