Citat:
Ursprungligen postat av
DevilsDen
Duger inte shorts som inte visar hängande skinkor? Och ett linne? Behöver man verkligen fläkta skinkor och bröst? Tanken för dessa kvinnor är att de ska verka sexiga, dom vill att män ska titta på dom.
Det är sexuellt detta med att visa så mycket som möjligt. Tror du hon svettas mindre om hon visar mer? Tror du att man blir svalare i 30 graders värme om man visar sina hängande skinkor? , sina bröst några centimeter till? Så nästan bröstvårtorna syns?
Du måste förstå att detta beror på att få uppmärksamhet, inte för att svalka av sig.
Exakt vad är problemet med det?
Det vore inget problem i Italien. Inget i Spanien. Inget i Portugal. Inget i Frankrike. Fan knappt ens i Tyskland. I alla dessa länder har vi skrivit på att det faktiskt är okej för tjejer att flirta, att visa upp sig. Jag har inga som helst problem med det.
I Sverige, däremot, har vi en kultur där kvinnor klär sig provokativt och sedan blir vansinnigt sura om någon tittar på dem. "JAG KLÄR INTE UPP MIG FÖR DIG JAG KLÄR UPP MIG FÖR MIG SJÄLV"
Vår kultur är i grunden rutten. Den motarbetar medvetet, dagligen, stundligen, sunda sexuella kontakter mellan kvinnor och män.
Därför går den också hand i handske med muslimska strävanden.
Jag har inga problem med att bli kåt på en het tjej på bussen. Har du? Varför?