2021-11-03, 15:15
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Han är välkommen att försöka. Jag är ju inte rädd för honom eller vad han kan hitta på. But I have contingencies.
Klart ingen är rädd för han och hans särskole-kompisar. För mig är hans beteende irriterande och det motiverar mig bara att fortsätta vara på honom.
Citera
2021-11-03, 15:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Klart ingen är rädd för han och hans särskole-kompisar. För mig är hans beteende irriterande och det motiverar mig bara att fortsätta vara på honom.
Ja, han har ju bjudit upp till dans, så då får man ju inte tjura när någon tackar ja.
Citera
2021-11-04, 14:42
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, han har ju bjudit upp till dans, så då får man ju inte tjura när någon tackar ja.
Skelettpappan kommer aldrig sluta. Han kommer gå i graven än mer bitter än idag. Om han i samband med med Skelettaffären struntat i att blanda sig i debatten skulle det hela blåst över på några månader. Skelettkvinnan skulle i dagsläget varit bortglömd. Pappans korståg för att censurera alla människor som inte hyllar Skelettkvinnan, medan har själv tar sig rätten att vräka ut hot och hat är lyteskomik på hög nivå. Karln är en äkta fullblodsidiot med total avsaknad av självinsikt, förmodligen får han med jämna mellanrum strokar som gör honom än mer galen då kampen mot yttrandefriheten kontinuerligt och successivt blir alltmer absurd. Skelettkvinnan har givetvis ärvt pappans svaga begåvning, och lider därtill av en grav hybris. H*n tror sig vara högbegåvad när h*n i själva verket högst sannolikt är lättare utvecklingsstörd i kombination med autismen. När h*n och skelettpappan avslöjade skelettkvinnans övernaturliga texttolkningsförmåga tappade dom det fullständigt. Jag har PM från både Skelettkvinnan och pappan där jag målades ut som den värsta hataren som skulle clusterfuckas i kvadrat. När kommer ni ?
Citera
2021-11-04, 15:27
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Jag har PM från både Skelettkvinnan och pappan där jag målades ut som den värsta hataren som skulle clusterfuckas i kvadrat. När kommer ni ?

Pfft. Han skickade mig en bild på ett hus som inte var mitt i ett försök att hänga ut mig. Kom med i matchen!
Citera
2021-11-04, 15:49
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Pfft. Han skickade mig en bild på ett hus som inte var mitt i ett försök att hänga ut mig. Kom med i matchen!
Herregud vad patetiskt det var. Han gjorde det som reaktion på vad du skrev i Skelettkvinnans tråd. Han delar "mina" personuppgifter med en massa FO-mongon av ren ilska, och där blev det också helt fel. Sen blev han mobbad tills han valde att lägga ner sin aktivitet. Är han Sveriges mest misslyckade person?
Citera
2021-11-04, 15:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Herregud vad patetiskt det var. Han gjorde det som reaktion på vad du skrev i Skelettkvinnans tråd. Han delar "mina" personuppgifter med en massa FO-mongon av ren ilska, och där blev det också helt fel. Sen blev han mobbad tills han valde att lägga ner sin aktivitet. Är han Sveriges mest misslyckade person?

Det roliga är att jag är en person som inte ens ser mig själv som "anonym" på det sättet, så om han hade hittat mitt faktiska hus... ok liksom. Jag är inte svår att hitta.

Men det säger en del om hans metoder.
Citera
2021-11-04, 16:31
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det roliga är att jag är en person som inte ens ser mig själv som "anonym" på det sättet, så om han hade hittat mitt faktiska hus... ok liksom. Jag är inte svår att hitta.

Men det säger en del om hans metoder.
Mästergrävaren kunde inte hitta någon som inte ens är anonym. Samtidigt är han fullständigt förvirrad och frustrerad över att jag hittar hans konton varje gång.
Citera
2021-11-04, 17:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Skelettpappan kommer aldrig sluta. Han kommer gå i graven än mer bitter än idag. Om han i samband med med Skelettaffären struntat i att blanda sig i debatten skulle det hela blåst över på några månader. Skelettkvinnan skulle i dagsläget varit bortglömd. Pappans korståg för att censurera alla människor som inte hyllar Skelettkvinnan, medan har själv tar sig rätten att vräka ut hot och hat är lyteskomik på hög nivå. Karln är en äkta fullblodsidiot med total avsaknad av självinsikt, förmodligen får han med jämna mellanrum strokar som gör honom än mer galen då kampen mot yttrandefriheten kontinuerligt och successivt blir alltmer absurd. Skelettkvinnan har givetvis ärvt pappans svaga begåvning, och lider därtill av en grav hybris. H*n tror sig vara högbegåvad när h*n i själva verket högst sannolikt är lättare utvecklingsstörd i kombination med autismen. När h*n och skelettpappan avslöjade skelettkvinnans övernaturliga texttolkningsförmåga tappade dom det fullständigt. Jag har PM från både Skelettkvinnan och pappan där jag målades ut som den värsta hataren som skulle clusterfuckas i kvadrat. När kommer ni ?
Han bör skatta sig lycklig med att jag är snål med mina "fucks to give". I skarp kontrast så föredrar jag att lägga tid och energi på saker som du kan påverka.
Citera
2021-11-04, 17:25
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsubba
Tråkigt att läsa om dina sadistiska tankar kring en plågad förälder, man kan gott undra vem som egentligen har psykiska problem och har sjuk besatthet när man läser inläggen i denna tråden.

Alla som försökt delta i diskussionen med varierande åsikter är högst medvetna om att det bara finns en fil och en riktning. Det är som att en vuxen först snor godis från ett barn och sen klappar sig själv på axeln istället för att skämmas och be om ursäkt.

Eventuell hatgrupp existerar inte längre och om det funnits någon verksamhet att tala om så har det mest varit diskussion mellan utsatta individer för flera år sedan. Folk är varken blinda eller dumma i huvudet, dom flesta har insett det här redan vid trådstarten.

Dags att släppa taget och drypa iväg mot nya liggande halvdöende pensionärer du kan sparka på och plåga skiten ur eller besöka närmaste psykakut för vård.
En hel jävla OFFERALL! Det var länge sedan man såg någon försöka sig på så mycket emotionellt klet över ett gäng personer som extremt medvetet gjort vad de gjort i åratal. Pinsamt.
Citera
2021-11-12, 01:31
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvtjuv
Sen undrar man hur du vet att det va friaordets ägare som har spammat här på flashback?

Och vad dina "teorier" är? Eftersom du helt verkar bortse från möjligheten att ägaren inte har nån koppling till skeletgänget. Vad finns det egentligen som tyder på nån koppling?
Han menar att forumet (dvs en av de få medlemmarna de har) spammade Flashback.
Citera
2021-11-12, 04:23
Medlem
Citat:
Verkar ju som det pågått en vanlig diskussion utifrån dom få inlägg som fortfarande syns i tråden, snarare än spamm som påstås?

Vissa inlägg som skrevs just den natten har blivit raderade. Jag minns inte alla detaljer från den natten dock.

Vissa nätter har de faktiskt spammat på riktigt. Har själv sett hur vissa konton har kunnat posta flertal inlägg (kan bli uppåt 50 st, eller fler). Både startade trådar och inlägg i befintliga trådar. Nästan uteslutande samma, identiska inlägg som postas om och om igen. Dessutom brukar man bifoga länkar till någon tråd på det forumet osv. Mycket möjligt att det är någon annan som gör det, för att försöka smutskasta det forumet. Men det är lätt att få intrycket av att det är någon flashbackhatare och medlem på det andra forumet som sysslar med den typen av spam.
Senast redigerad av Amberfly 2021-11-12 kl. 04:27.
Citera
2021-11-12, 10:23
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Verkar ju som det pågått en vanlig diskussion utifrån dom få inlägg som fortfarande syns i tråden, snarare än spamm som påstås?
Spammet och hoten osv är raderat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in