Citat:
Ursprungligen postat av
Muppety
Ligger den här hatgruppen bakom FO?
Jag tycker inte ordet är så fritt där, man får inte dela domar o FUP:ar där, för det "förstör polisens arbete"... De blir ju offentliga först när förundersökningen är klar!? Det förstör inget. Jag tycker domar o FUP:ar är den absolut viktigaste källan till ett brottmål, så man får veta exakt vad som hänt. Men nä, dom vill förbjuda det, så att man bara ska kunna spekulera i vad som hänt.

Admin vill inte säga något om varför han tror att hatgruppen ligger bakom FO så det är omöjligt att veta. Den informationen han faktiskt har gett kanske man kan använda till att göra egen research (och det kanske var hans syfte?) men jag är nog inte tillräckligt intresserad för att göra det.
Det är inte osannolikt att Kent åtminstone har hjälpt till att starta sidan. Den ligger på One.com, precis som Kents egen sida.
Och på tal om FO så har genierna har skrivit lite saker som är värda att kommentera:
Citat:
Varför behöver du skriva det ens om det inte är du?
Jag kommenterar det för att håna er så klart. Det är uppenbart att ni lägger upp den här informationen för att skrämmas, så faktumet att informationen inte ens stämmer gör ju att ni framstår som clowner. Självklart är det något jag gärna påpekar så ofta som möjligt.
Kents identifieringar av anonyma konton är nästan aldrig korrekta, men att ni tror blint på hans identifiering av mig har jag förstått. Jag vet om att ingen av er kommer att tro på att det inte är jag, så vad skulle syftet för mig vara att förneka det? Ni pratar som att mina inlägg här är menade att läsas av er. Det jag skriver här är menat att läsas av Flashbackarna som är intresserade av det här ämnet. Om jag ville dölja att ni har påstått att ni vet vem jag är så skulle jag inte kommentera det alls för att minimera risken att någon nyfiken person går in och kollar, eller hur? De enda gångerna jag kommenterar det är för att håna er, inte för att övertyga er om att jag talar sanning.
Citat:
Om personerna får reda på det kan det orsaka problem för forumet också?
Se till att "personerna" får reda på det
En till sak jag tydligen behöver förtydliga trots att jag förklarat det flera gånger. Jag är inte emot FriaOrdet eller för Flashback. Jag struntar i hur det går för FriaOrdet eller Flashback. Visst, jag tycker att ni är roliga att reta eftersom ni är så extremt lätta att provocera, men jag har inget intresse av att stänga ner forumet eller att lobba mot forumet på något sätt förutom genom att uttrycka mina åsikter i den här tråden.
Syftet med min aktivitet här är att störa och stoppa Kent. Kent är den enda personen jag är intresserad av att spendera tid och energi på. Inte ett inaktivt forum med några ointelligenta medlemmar. Det enda som gör FriaOrdet intressant för mig är att Kent hänger där. Själva forumet bryr jag mig inte om. Detta är tredje gången jag förklarar det så försök ert bästa att använda era få hjärnceller till att förstå det nu.