2021-10-01, 06:05
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
SIG-gruppen på Facebook
REDAKTIONEN 2021-09-27 SIG-GRUPPEN 0
Kl 13:00 idag (2021-09-27) stängde vi ner vår Facebook-sida för SIG-gruppen. Detta var planerat som ett led i att stänga ner vår aktivitet.
Vi stängde också ner gruppen Artikel 12 (A12) på Facebook.

Vi har nu inga grupper på Facebook och är inte administratör eller moderator för någon annan grupp. Vår verksamhet på Facebook är således helt nedstängd.

Flashbacks ägare har meddelat att vi äger sidan “AntiFlashbackGruppen” på Facebook. Det är helt fel vi äger den inte, vi administrerar den inte och vi känner inte till vem som äger den. Vi har alltså inget alls med den sidan att göra. Däremot fick vi för några år sedan frågan om de får återpublicera våra artiklar. Vi sade “ja” till det. Den sista December år 2020 drog vi tillbaka det godkännandet eftersom vi närmade oss en nedläggning av vårt arbete.
Varför tar han ner sina sidor i etapper istället för att bara avsluta dem på samma gång? Det är riktigt pinsamt hur han låtsas att han måste planera en nedläggning över flera månader. Det är bara att trycka på "Radera", det tar 5 minuter att ta bort allt.

Han måste ha börjat utveckla demens eller något, det känns som att han blir mer och mer virrig för varje månad. Kolla bara på det här stycket från hans senaste artikel:
Citat:
Därför kallar han vår och andra grupper som bekämpar näthat för “hatgrupper” mot sitt eget bättre vetande. Å andra sidan tycker han att hat är bra (hat=bra) därför borde han byta namn på vår grupp och kalla den för “bragrupp” eller helt enkelt “en bra grupp”.
Bara en extremt förvirrad hjärna kan komma på ett sånt här stycke och tänka "Japp, det här låter bra."
Citera
2021-10-01, 07:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Varför tar han ner sina sidor i etapper istället för att bara avsluta dem på samma gång? Det är riktigt pinsamt hur han låtsas att han måste planera en nedläggning över flera månader. Det är bara att trycka på "Radera", det tar 5 minuter att ta bort allt.

Det handlar givetvis om att han måste fortsätta att låtsas att detta var ett extremt stort, komplicerat och invecklat projekt och att han inte just har lagt ned nästan ett årtionde på något som i slutändan var totalt meningslöst och kan tas bort/läggas ned på tre minuter (fem är lite för generöst).
Citera
2021-10-01, 12:18
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det handlar givetvis om att han måste fortsätta att låtsas att detta var ett extremt stort, komplicerat och invecklat projekt och att han inte just har lagt ned nästan ett årtionde på något som i slutändan var totalt meningslöst och kan tas bort/läggas ned på tre minuter (fem är lite för generöst).
Helt klart. Jag tror att han ligger bakom "AntiFlashbackGruppen" på Flashback som han förnekar att han har något med att göra. Alla inlägg där är länkar till hans sida och de få egenskrivna posterna är onekligen i hans skrivstil. Banner-bilden har censurerat Flashbackkatten på samma skumma sätt som han censurerar Flashbacks logga och profilbilder i sina egna skärmdumpar.
Citera
2021-10-06, 17:10
Medlem
Muppetys avatar
Jaså, dom ska lägga ner "kriget" mot Flashback?

Erkänner de sig besegrade? Kommer de att slå till med nån sista stöt, t.ex hacka ner Flashback?
Citera
2021-10-06, 17:55
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jaså, dom ska lägga ner "kriget" mot Flashback?

Erkänner de sig besegrade? Kommer de att slå till med nån sista stöt, t.ex hacka ner Flashback?
Japp. Det är tydligt att han lägger ner på grund av snacket här och alla avslöjanden av han och hans anonyma konton. Han låtsas att han egentligen har planerat att lägga ner det nu från början (??)

Det är lite tråkigt att han lägger ner, det är rätt underhållande att läsa hans texter och se hur hans psykiska mående försämras genom åren.
Citera
2021-10-06, 18:58
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Japp. Det är tydligt att han lägger ner på grund av snacket här och alla avslöjanden av han och hans anonyma konton. Han låtsas att han egentligen har planerat att lägga ner det nu från början (??)

Det är lite tråkigt att han lägger ner, det är rätt underhållande att läsa hans texter och se hur hans psykiska mående försämras genom åren.

Tråkigt att läsa om dina sadistiska tankar kring en plågad förälder, man kan gott undra vem som egentligen har psykiska problem och har sjuk besatthet när man läser inläggen i denna tråden.

Alla som försökt delta i diskussionen med varierande åsikter är högst medvetna om att det bara finns en fil och en riktning. Det är som att en vuxen först snor godis från ett barn och sen klappar sig själv på axeln istället för att skämmas och be om ursäkt.

Eventuell hatgrupp existerar inte längre och om det funnits någon verksamhet att tala om så har det mest varit diskussion mellan utsatta individer för flera år sedan. Folk är varken blinda eller dumma i huvudet, dom flesta har insett det här redan vid trådstarten.

Dags att släppa taget och drypa iväg mot nya liggande halvdöende pensionärer du kan sparka på och plåga skiten ur eller besöka närmaste psykakut för vård.
Citera
2021-10-06, 19:06
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsubba
Tråkigt att läsa om dina sadistiska tankar kring en plågad förälder, man kan gott undra vem som egentligen har psykiska problem och har sjuk besatthet när man läser inläggen i denna tråden.

Alla som försökt delta i diskussionen med varierande åsikter är högst medvetna om att det bara finns en fil och en riktning. Det är som att en vuxen först snor godis från ett barn och sen klappar sig själv på axeln istället för att skämmas och be om ursäkt.

Eventuell hatgrupp existerar inte längre och om det funnits någon verksamhet att tala om så har det mest varit diskussion mellan utsatta individer för flera år sedan. Folk är varken blinda eller dumma i huvudet, dom flesta har insett det här redan vid trådstarten.

Dags att släppa taget och drypa iväg mot nya liggande halvdöende pensionärer du kan sparka på och plåga skiten ur eller besöka närmaste psykakut för vård.
Den ursäkten hade jag kanske gått på för 7 år sedan. Jag förstår att en förälder gör allt för att skydda sitt barn, men hans beteende under alla dessa år kan inte ursäktas med att han är en "plågad förälder". Han har skadat och försökt skada många oskyldiga personer bara för att han är arg på ett forumtråd om en brottsling som råkar vara hans dotter. Han fortsätter med detta än idag och han förtjänar definitivt det som kastas mot honom.
Citera
2021-10-06, 19:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

En plågad förälder? Ja, du har nog rätt. Det verkar direkt plågsamt att ha den unge som Kent har.

Dom här "individerna" har bland annat skickat brev, alltså fysiska brev, till och min mamma där det stod att dom skulle minsann hänga ut mig internet om jag inte slutade som moderator, och inte bara det utan jag skulle även be om ursäkt för allt dåligt som har kommit från forumanvändares håll. Jag har för mig att eventuella arbetsgivare skulle kontaktas.

Min mamma gav dom sig på. Min. Mamma.

Men det är ju så synd om Kent och Helena...
Bitch, att blanda in folks familj är babbigt klanbeteende.
Citera
2021-10-06, 20:12
Medlem
svampsubbas avatar
Jag beklagar det som hänt mot dig och din familj BigFatCone, det var riktigt lågt och fegt av den omtalade.

Vill minnas att personen ifråga har gjort avbön och rensat en omtalad sajt på uppgifter, därför tycker jag att detta ältande i all evighet inte ger någonting. Kan någon inte sluta sparka på en liggande är det tecken på att någon bör söka vård för dennes kverulans eller vad man ska kalla symptomen.
Citera
2021-10-06, 20:17
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Jag beklagar det som hänt mot dig och din familj BigFatCone, det var riktigt lågt och fegt av den omtalade.

Vill minnas att personen ifråga har gjort avbön och rensat en omtalad sajt på uppgifter, därför tycker jag att detta ältande i all evighet inte ger någonting. Kan någon inte sluta sparka på en liggande är det tecken på att någon bör söka vård för dennes kverulans eller vad man ska kalla symptomen.
Tyvärr så fortsätter han med sina sjuka aktiviteter även om han är lite mer hemlighetsfull med det. Jag har hittat många av hans onlinekonton och pratat med honom genom ett falskt konto. Han är bara mer försiktig offentligt.
Citera
2021-10-06, 20:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Grejen är ju att han visserligen har tagit bort uthängningarna, men han driver ju fortfarande sin smutskastningskampanj.

Det är inte forumets fel att hans son ville bli tjej och gnugga tussen med skelettdelar, och skjuta kids med luftgevär.
Citera
2021-10-06, 20:37
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grejen är ju att han visserligen har tagit bort uthängningarna, men han driver ju fortfarande sin smutskastningskampanj.

Det är inte forumets fel att hans son ville bli tjej och gnugga tussen med skelettdelar, och skjuta kids med luftgevär.
Han har egentligen inte tagit bort uthängningarna, de är bara dåligt gömda.
Han sprider fortfarande information om folk han ogillar till folk privat i hopp om att de hamnar i "fel persons händer".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in