2019-11-09, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Den är så stark lixom som en mask ros som växer up i asfallten ,
Mår jättedåligt vill dö.Jag mår bara dåligt och vill slippa se allt och slippa vara med.

Ja detta va en tung helg
Citera
2019-11-09, 17:09
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krypfolket
Ja detta va en tung helg
Människor överallt och allt är dåligt, blir så ledsen
När man förstår att man bara anstränger sig för att bli något man hata, som en död inuti uttråkad
Har inga drömmar bara ledsna saker
Det känns som allt är på låtsas, att alla lever i en låtsasvärld och inbillar sig att dom är glada
Har sett många människor nu och sett hur alla blir, man blir sån och det är sån man ska vara och det gör mig ledsen, de ser så fula, tråkiga,
Känner mig handikappad
Vet inte vad jag ska göra mår så dåligt av att se detta och uppleva det
känner mig handikappad för att jag har så svårt att bara göra det jag ska pga att jag inte vill och tycker det är dåligt, att jag hellre skulle sätta mig på gatan och vänta tills jag fryser ihjäl
Tycker inte det är något fel att dö, många gör det och är inget konstigt, det är bara många som inte förstår
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-11-09 kl. 17:13.
Citera
2019-11-09, 17:20
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Mår så dåligt bara fan vad ska man göra
Allt är verkligen dåligt , kan inte säga 1 enda sak jag gillar
Citera
2019-11-09, 17:29
Bannlyst
Citat:
Människor överallt och allt är dåligt, blir så ledsen
När man förstår att man bara anstränger sig för att bli något man hata, som en död inuti uttråkad
Har inga drömmar bara ledsna saker
Det känns som allt är på låtsas, att alla lever i en låtsasvärld och inbillar sig att dom är glada
Har sett många människor nu och sett hur alla blir, man blir sån och det är sån man ska vara och det gör mig ledsen, de ser så fula, tråkiga,
Känner mig handikappad
Vet inte vad jag ska göra mår så dåligt av att se detta och uppleva det
känner mig handikappad för att jag har så svårt att bara göra det jag ska pga att jag inte vill och tycker det är dåligt, att jag hellre skulle sätta mig på gatan och vänta tills jag fryser ihjäl
Tycker inte det är något fel att dö, många gör det och är inget konstigt, det är bara många som inte förstår

Jo de som också mår dåligt förstår , vi kämpar tillsammans med livet varje dag
att leva sitt egna liv är viktigt , du behöver inte leva efter den stora kulissen som de flesta gör där ute
flytta någon annanstans , hitta något du gillar , så kan det bli bättre och värt att leva ett tag till .

Jag själv kämpar varje sekund just nu , att inte göra nått jag inners inne ångrar
nått onödigt , men hur länge orkar jag just kämpa med detta ? känner mej osäker på detta just nu , mycket osäker
Citera
2019-11-09, 17:40
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Jo de som också mår dåligt förstår , vi kämpar tillsammans med livet varje dag
att leva sitt egna liv är viktigt , du behöver inte leva efter den stora kulissen som de flesta gör där ute
flytta någon annanstans , hitta något du gillar , så kan det bli bättre och värt att leva ett tag till .

Jag själv kämpar varje sekund just nu , att inte göra nått jag inners inne ångrar
nått onödigt , men hur länge orkar jag just kämpa med detta ? känner mej osäker på detta just nu , mycket osäker
Vill bo på landet ha en stor trädgård och att det ska va sommar
Bjuda dit mina vänner (har inga vänner längre) och göra roliga saker ihop
Kommer inte h några pengar när jag är klar med utbildning
Citera
2019-11-09, 17:49
Bannlyst
Citat:

Bo på landet går att fixa , att du inte har mycket pengar efter utbildning är också ett litet problem enbart , många har det så i sina liv , fler än du någonsin tror .

Försök att tänka dej en plan i hur du vill leva och ta små steg åt det hållet tills du är där , är mitt tips

det går bara du vill , mycket slit , ja , men det går
Citera
2019-11-09, 20:19
Medlem
Citat:
Men av vilken anledning ska man bara förlänga plågandet , vad fyller livsgnistan då för funktion ?

att plåga sin värd ända ner i fördärvet , nej önskar att livsgnistan va lite mer intelligent och realistisk , att den släckte ner , när allt är över även om man skulle kunna leva vidare ett bra tag till .

nej livgnistan agerar i ren dumhet anser jag .

Ja, men med det sagt blir ju din uppgift att agera vett för denna.
Citera
2019-11-09, 20:41
Medlem
particulum1s avatar
Citat:

Det låter som en fin dröm, men är den värd att längta efter så mycket att du lider?
Din dröm finns fortfarande och försvinner inte även fast du inte längtar efter den.
Citera
2019-11-09, 20:50
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Det låter som en fin dröm, men är den värd att längta efter så mycket att du lider?
Din dröm finns fortfarande och försvinner inte även fast du inte längtar efter den.
Funkar inte så.
Mår bra när jag tänker på det, tänker att jag är där, mår dåligt av allt annat! Ovasett om jag inte tänker på något annat så mår jag ju dåligt när jag upplever det jag mår dåligt av.
Citera
2019-11-09, 20:57
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Funkar inte så.
Mår bra när jag tänker på det, tänker att jag är där, mår dåligt av allt annat! Ovasett om jag inte tänker på något annat så mår jag ju dåligt när jag upplever det jag mår dåligt av.
Har du provat?
Inget går förlorat i denna värld för att man slutar längta efter det, allt finns kvar ändå.
Citera
2019-11-09, 21:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Har du provat?
Inget går förlorat i denna värld för att man slutar längta efter det, allt finns kvar ändå.
DU har så jävla konstigt tankesätt
I det första inlägget skrev jag har inga drömmar osv. Och ville dö.
Men senare kom jag på något jag vill, mår ju bättre nu.
Tycker alla drömmar försvinner mer och mer när man blir äldre, för man inser att det är orealistiskt, så man mår bara sämre, man får bara anpassa sig till vad som helst
Citera
2019-11-09, 21:07
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
DU har så jävla konstigt tankesätt
I det första inlägget skrev jag har inga drömmar osv. Och ville dö.
Men senare kom jag på något jag vill, mår ju bättre nu.
Tycker alla drömmar försvinner mer och mer när man blir äldre, för man inser att det är orealistiskt, så man mår bara sämre, man får bara anpassa sig till vad som helst
Det går att testa på något enkelt, låt oss säga att jag längtar efter en ny mobiltelefon eller en chokladbit och sedan slutar längta efter en ny mobiltelefon eller chokladbit, fortfarande finns det nya mobiltelefoner och chokladbitar.

Jag har en dröm som är väldigt svår att förverkliga och jag längtar inte efter att förverkliga den, men min dröm finns fortfarande oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in