2019-06-20, 08:09
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Har mkt tvivel och svart sorg i hjärtat. Tänk om det är mig det är fel på, endast dvs. Tänk om det endast är jag komplicerar precis allting. Tänker mkt på det, även fast jag mkt väl vet min egen historia och allt som hänt i mitt liv. Även om jag vet vad jag genomlevt, så längtar jag efter en mamma... En riktig mamma, som älskar mig... Lägger väldigt mkt av skulden på mig själv, det inser jag. Svårt!

STORA tröstkramar på dej !!! försök att hitta på kärleken , riktig kärlek , så kommer det kännas bättre rätt snabbt i ditt liv ,

kärlek läker så många sår otroligt lätt och känslan när två blir ett , är otroligt starkt
vi alla behöver varandra !!

KRAM
Citera
2019-06-20, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
STORA tröstkramar på dej !!! försök att hitta på kärleken , riktig kärlek , så kommer det kännas bättre rätt snabbt i ditt liv ,

kärlek läker så många sår otroligt lätt och känslan när två blir ett , är otroligt starkt
vi alla behöver varandra !!

KRAM

Tack ❤
Ja, jag får söka kärlek på rätt ställe nästa gång, bara.

Så att det inte blir en till upprepning av allting.

Kram.
Citera
2019-06-21, 02:03
Medlem
manfred85s avatar
Istället för att göra något bra av en person som tar ansvar så ska man dra ner honom/henne till en usel nivå och när man visar intresse för något så får man bara skit tillbaks.

Vad är det för fel , det är som att internet gjort så att vi glömt bort det vi lärde oss som barn , att visa gott uppförande och tacksamhet , ånej skit i det utan bara kör på och strunta i andra totalt.
Citera
2019-06-21, 10:00
Medlem
EghtLeggeds avatar
Minns hur jag som typ 8-åring trodde att nyttig mat, vänner, ett rent hem, ett varmt hem under vintern och god sömn bara var en onödig lyx som man inte behövde.
Man kunde inte skylla sina misslyckanden på sådana saker.
Har inte lyckats komma ur dessa vanor.
Jag fryser men är så van vid att det ska vara så och jag äter helt oregelbundet.
Deppressionen är så djup nu att jag inte ens orkar sköta hygien eller söka hjälp.
Orkar ingenting längre.
Citera
2019-06-22, 02:39
Medlem
Jag älskar henne.

Fan ocksp
Citera
2019-06-24, 17:13
Medlem
Åkte på en längre utflykt, slutade med att jag kravlade omkring nere i diket (mådde så illa).
Men har både shoppat och promenerat. Jag försöker leva mina sista dagar.
Citera
2019-06-24, 22:35
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Vet exakt vad du menar. Själv mår jag som bäst när jag har 1mg xanor i kroppen. Varken mer eller mindre.

Vad jag menar med som bäst är social, klarar att somna på natten så jag kommer upp på morgonen, hantera relationer. LIVET.

Men min läkare är samma som din, försöker ständigt göra det värre, öka ssri och minska det som faktiskt fungerar.

Det ska bli ändring på det här med restriktionen kring bensodiazepiner! Nästa hypomani så. Då jävlar ska jag göra underverk.

I övrigt mår jag bra idag trots minskat intag av benso. Blev bjuden på go mat hos vänner och lärde känna en ny person. Visst, ångestladdad var jag givetvis, men sedan satt vi faktiskt där nyktra och sjöng till en random låt på min Spotifylista. Lite småkul. Små sociala framsteg, eller ganska stora. Lite som ett jätteskutt. Gäller bara att vara redo för bakslag. Alla sociala möten är inte lika trevliga som dagens men det gäller att minnas dessa trevliga stunder när det är svårt.
Citera
2019-06-25, 02:17
Medlem
Sån ångest Tack för den tid vi fick. Fick iaf en kram.

Känns så konstigt att det blev såhär, försöker tänka på mina minnen. Försöker tänka på att många dör unga. Fick lite extra tid, är den slut nu?

Jag har gjort allt för dig min lilla hund, nu får du vara här för mig.
Citera
2019-06-25, 02:21
Medlem
Sextetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Sån ångest Tack för den tid vi fick. Fick iaf en kram.

Känns så konstigt att det blev såhär, försöker tänka på mina minnen. Försöker tänka på att många dör unga. Fick lite extra tid, är den slut nu?

Jag har gjort allt för dig min lilla hund, nu får du vara här för mig.

Varför lever du på extra tid och i minnenas värld Mellie? Är du inte ung eller ganska ung och har ett långt spännande liv framför dig?
Citera
2019-06-25, 02:26
Medlem
Så himla trött på allt.
Nyheterna är onödigt negativa och är de positiva så är det någon "kändis" som har upplevt något.
Jag har hållit mig borta från nyheterna on/off något år nu och saknar något intressant nytt. Vet inte hur jag ska hitta det bara...
Den här jävla staten som bara tar och tar för att dela ut det till invandrare. Dessa jävla 7 kronors plastpåsar gör mig sjukt irriterad. Idioterna som säger att det är bra för miljön gör mig dock ännu mer förbannad. Sånt naivt jävla tänkande...
Jag hatar och älskar Sverige. Önskar att jag kunde flytta till ett annat land. Vet inte var bara...
Citera
2019-06-25, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextett
Varför lever du på extra tid och i minnenas värld Mellie? Är du inte ung eller ganska ung och har ett långt spännande liv framför dig?

Medicin förstörde mitt liv, drömmer om när jag kunde känna ett lugn. När jag var lycklig och kunde sova, kommer nog dö av sömnbrist.

Kändes på något sätt som livet började nu.
Citera
2019-06-25, 02:48
Medlem
Sextetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Medicin förstörde mitt liv, drömmer om när jag kunde känna ett lugn. När jag var lycklig och kunde sova, kommer nog dö av sömnbrist.

Kändes på något sätt som livet började nu.

Jaha, oj vad jag känner med dig för det låter som en jobbig situation.

Vad är det för medicin du måste ta och varför gör den så att du inte kan sova? Har inte läkaren gett dig fel medicin i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in