2019-10-17, 06:05
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Jag är inlåst. Psykiskt och fysisk. Det är därför jag gör det här nu.
Förlåt mig. (Men det fanns ingen där). Allt blir bättre utan mig. För er som känner mig. För er som inte gör det. Vissa saker har börjat på Flashback och andra har börjat på annat håll. För länge sen och inte så länge sen. Mycket leder fram till det här. Jag går mot vattnet nu. Ni finns redan där nere kanske, några jag mött förut i andra liv. Kram.

Inte värt att du gör så av olika anledningar, kolla PM.
Citera
2019-10-17, 07:37
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Någon mer som känner att andra är bättre
Ja varje dag.
Citera
2019-10-17, 07:40
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Liksom att andra människor är så framgångsrika och går så bra för dem och ser så perfekta ut medan jag är tvärtom och de passar in så bra och har så lätt att vara sociala , men jag känner mig inte så har typ inga vänner orkar inte prata med nån
Jag vet. Mig gick det åt helvete för. Äh. Bara det blir bra till slut. Är jag nöjd.
Citera
2019-10-17, 07:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Jag är inlåst. Psykiskt och fysisk. Det är därför jag gör det här nu.
Förlåt mig. (Men det fanns ingen där). Allt blir bättre utan mig. För er som känner mig. För er som inte gör det. Vissa saker har börjat på Flashback och andra har börjat på annat håll. För länge sen och inte så länge sen. Mycket leder fram till det här. Jag går mot vattnet nu. Ni finns redan där nere kanske, några jag mött förut i andra liv. Kram.

hoppas bara du har tänkt igenom detta riktigt ordentligt , att det verkligen är befogat

annars så är det bara så bortkastat
Citera
2019-10-17, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Jag vet. Mig gick det åt helvete för. Äh. Bara det blir bra till slut. Är jag nöjd.

om det inte blir bra då ?

vill inte va negativ , men det är ändå 50 procent chans åt bägge hållen
Citera
2019-10-17, 12:45
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
om det inte blir bra då ?

vill inte va negativ , men det är ändå 50 procent chans åt bägge hållen
Ja. Då får jag väll dö och haft fel.
Citera
2019-10-17, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ja. Då får jag väll dö och haft fel.

jo det är väl en enkel lösning , men man måste jobba lite själv ochså för att det ska bli bra
att bara driva med i livet och tro att det fixar sej , funkar inte .

jag tror att man måste inse sina problemen , för att ha en chans att fixa livet
samt våga lite , att ta sej ur skit är inte lätt , men det går , om man är envis och har någon form av plan att gå efter .

lyssnar just nu på p3 documentär , självmordet på flashback va före min tid här
Citera
2019-10-17, 12:57
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
jo det är väl en enkel lösning , men man måste jobba lite själv ochså för att det ska bli bra
att bara driva med i livet och tro att det fixar sej , funkar inte .

jag tror att man måste inse sina problemen , för att ha en chans att fixa livet
samt våga lite , att ta sej ur skit är inte lätt , men det går , om man är envis och har någon form av plan att gå efter .

lyssnar just nu på p3 documentär , självmordet på flashback va före min tid här
Måste inte alltid ha en jävlar plan med allting. Kan ta livet som det kommer med.
Citera
2019-10-17, 13:02
Bannlyst
Citat:
Måste inte alltid ha en jävlar plan med allting. Kan ta livet som det kommer med.

ok , men då tar det så lång tid att förändra nått , så det är lätt att ramla tillbaka i sin grop
Citera
2019-10-17, 13:03
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
ok , men då tar det så lång tid att förändra nått , så det är lätt att ramla tillbaka i sin grop
Min mamma. Byggde upp sitt liv sådär. Fanns ingen plan. Först den utbildningen ledde till den. Snubblade över ett jobb hon trivdes med. Snubblade äver en annons om ett litet hus. Hon hade ingen plan. Gick utmärkt utan.
Citera
2019-10-17, 13:04
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Det är min mamma som lärt mig att det löser sig.
Citera
2019-10-17, 13:05
Bannlyst
Citat:
Min mamma. Byggde upp sitt liv sådär. Fanns ingen plan. Först den utbildningen ledde till den. Snubblade över ett jobb hon trivdes med. Snubblade äver en annons om ett litet hus. Hon hade ingen plan. Gick utmärkt utan.

ja det är inte helt omöjligt så klart , bara svårare och tar tid .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in