2019-10-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Din kropp och ditt sinne ska du alltid prioritera före pengar anser jag, så länge du har tak över huvudet, mat på bordet, vatten att dricka och värme (kanske en halvschyst toalett också samt en dusch eller badkar) så är resten överflödigt då dessa saker är allt vi egentligen behöver i livet.

Det tycker jag också, jag behöver bara ovanstående men har inte riktigt basbehoven täckta liksom. Fast jag har två rum att vara för mig själv i där jag bor. Hade velat ha ett eget ställe att bo på men har nog förlorat möjligheten att skaffa det för all framtid. Därför kan jag ofta känna att jag vill dö. Känner det mest hela tiden. Kommer leva som i ett fängelse resten av livet hur långt eller kort det än blir. Är rätt uppgiven. Har varit det länge nu. Man ska prioritera basbehoven framför att ägna sig åt känslor som kan uppstå. Man ska inte ta fel medicin. När det gäller det materiella är det enda positiva för mig att jag inte har ekonomiska skulder iaf. Det är jag tacksam för. Att jag är värdelös har jag slutat bry mig om, orkar inte. Vill bara vara ifred från den här världen. Bo någonstans utan mina rädslor. Hund är bara en dröm jag har. Men man måste vänja sig vid att livet ser ut som det gör. Kanske. Jobbigast är att låtsas att allt är bra hela tiden och ändå måste man det. Jag saknar mänskligt nätverk liksom. All rädsla ställer till det. Skriver inte allt för orkar inte. Sitter ändå här hela dagarna och vet inte hur jag kommer bort från det.
Mat är äckligt. Allt mänskligt är äckligt. Vatten är nästan äckligt. Snart är det där datumet här. Det är nästan nu. Någon skrek då att jag alltid fått allt jag velat som jag vill. Men tror inte många vill ha så här.
Känner skam skuld ångest.
Citera
2019-10-16, 21:42
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Det tycker jag också, jag behöver bara ovanstående men har inte riktigt basbehoven täckta liksom. Fast jag har två rum att vara för mig själv i där jag bor. Hade velat ha ett eget ställe att bo på men har nog förlorat möjligheten att skaffa det för all framtid. Därför kan jag ofta känna att jag vill dö. Känner det mest hela tiden. Kommer leva som i ett fängelse resten av livet hur långt eller kort det än blir. Är rätt uppgiven. Har varit det länge nu. Man ska prioritera basbehoven framför att ägna sig åt känslor som kan uppstå. Man ska inte ta fel medicin. När det gäller det materiella är det enda positiva för mig att jag inte har ekonomiska skulder iaf. Det är jag tacksam för. Att jag är värdelös har jag slutat bry mig om, orkar inte. Vill bara vara ifred från den här världen. Bo någonstans utan mina rädslor. Hund är bara en dröm jag har. Men man måste vänja sig vid att livet ser ut som det gör. Kanske. Jobbigast är att låtsas att allt är bra hela tiden och ändå måste man det. Jag saknar mänskligt nätverk liksom. All rädsla ställer till det. Skriver inte allt för orkar inte. Sitter ändå här hela dagarna och vet inte hur jag kommer bort från det.
Du kan göra det jag tipsade om för ett litet tag sedan: #2478
Citera
2019-10-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ibalnd när jag ska gå in o fika då tycker jag det är jobbict eller om det är mycket folk runt blir jah så obekväm så jag börja darra, om någon försöker prata med mig vet jg ibland inte vad jag ska säga,

Jag har också social fobi .
Citera
2019-10-16, 21:58
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Någon mer som känner att andra är bättre
Citera
2019-10-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Någon mer som känner att andra är bättre

Känner inte vet. Jag är bra på att tiga och stänga av lite iofs. Men bor ju nästan i tråden nu. Andra kanske vill komma till tals oxå. Ska snart försvinna. Inte besvära. Men min sista resa började kanske här. Ska kanske sluta här.

(Undrar varför du i kistan dog. Du pratade med mig och var snäll. Nu är du borta. Men tack för att du var snäll mot mig.)
Citera
2019-10-16, 22:10
Medlem
Jag vill inte dö 😢. Varför vill äckliga psykopatrin förstöra människors liv. Jag var så lycklig 😢.
De vill inte hjälpa med något... bara förstöra. Saknar mitt liv.
Äckliga människor som föreskriver livshotande läkemedel som ger ångest och sömnproblem.

Fick sån ångest nu. Vill bara kunna sova som vanligt 😭. Jag vill soooooova. Vill inte dö.

Varför kontaktade jag psykopatrin.... Allt var så bra. Mycket min obehagliga faders fel.
Senast redigerad av Mellinie 2019-10-16 kl. 22:19.
Citera
2019-10-16, 22:44
Medlem
Vad bra det känns att man inte kan se vad andra gillar på instagram längre.
Vilken lättnad. Eller?
Jag hatar ju instagram numera och då menar jag verkligen hatar.
Har inte kollat på elaka biblioteket på länge och det känns bra. Dikter läser jag fortfarande ibland. Men ingen stor mun på över en vecka och inget biblioteks kollande på flera dagar. Bra. Dikter är ok. Kärringar är det inte. Eller jag behöver dom inte, jag ska ju dö snart.
Citera
2019-10-16, 23:15
Medlem
Jag var helt frisk och mådde bra. Kände mig ensam dock . Blev tvångsfängslad och tvångsmisshandlad. Från fullt frisk till döende 😢.
Jag var glad och tacksam men känns fel nu och må bra och vara glad...
Jag hade något slags add problem men betyder inte att jag var olycklig 😢. Jag var ledsen några dagar pga ett missfall. Sen blev jag misshandlad av psykopatrin.
Men det är ensamt... man så är det ju bara.

Inte trött . Jag har inte varit trött på ett år. Eller jo en liten stund, några minuter på morgonen.
Citera
2019-10-17, 03:23
Medlem
Kanske dags att gå. Iväg. Har förstått att det är helt ok att dö. Att ingen gör det så mycket om jag lever eller är död. Att någon vill att jag ska dö så mycket vet jag. Alla har annars sitt. Att det ändå finns en glädje. För någon. Även i det här. I min död. Kanske. Men inte för mig. Ingen glädje i nåt. Ingen lust att leva vidare. Har inte ätit på länge. Känns bra att vara ren från konsumtion. Ingen kan anklaga mig då och dikten handlar inte om mig.
Senast redigerad av FannyImlay 2019-10-17 kl. 04:17.
Citera
2019-10-17, 03:44
Medlem
Man är hungrig. Har inte ätit mat på länge nu. Det finns ett eko i allt jag säger. Jag vill inte ha ett eko. Det finns ingen kärlek eller glädje i ett eko. Ett eko bryr sig inte om en.
Någon säger att man ska meditera. Någon annan säger att man ska sluta konsumera men jag har inte konsumerat på länge nu (ingen mat, hatar mat, mat finns inte för mig precis som all kärlek och annat).
Dags att gå. För mig. Alla säger att det är rätt nu. Jag också.
Det är ingen dikt.
Senast redigerad av FannyImlay 2019-10-17 kl. 04:15.
Citera
2019-10-17, 03:53
Medlem
Jag bestämde mig att vattnet var bäst. Att dö i. Hoppas andra vill leva. Inte bli som jag.
Citera
2019-10-17, 05:15
Medlem
Jag är inlåst. Psykiskt och fysisk. Det är därför jag gör det här nu.
Förlåt mig. (Men det fanns ingen där). Allt blir bättre utan mig. För er som känner mig. För er som inte gör det. Vissa saker har börjat på Flashback och andra har börjat på annat håll. För länge sen och inte så länge sen. Mycket leder fram till det här. Jag går mot vattnet nu. Ni finns redan där nere kanske, några jag mött förut i andra liv. Kram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in