2011-01-26, 18:21
Medlem
putte-mr-puttes avatar
du kan aldrig få det tråkigt med en slagborr och en skrikande granne
Citera
2011-01-26, 18:24
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Jävla idioter som skall hålla på och "fixa" hela tiden. Sitt still och håll käft.
Citera
2011-01-26, 18:26
Medlem
AxiomKims avatar
Har samma problem. Borren och hammaren är båda ett standardverktyg och att åka skateboard inomhus är också en ständig syssla..
Citera
2011-01-26, 18:29
Medlem
Åh, det där fenomenet känner jag också igen. Ena grannen verkar tycka att det är dagens höjdpunkt att borra i sin vägg i tid och otid. Den andra grannen underhåller sig med att möblera om en förjävla tung byrå halv fyra på morgonen då och då. Sen tycker han även om att spy på toaletten vid klockan tre på nätterna och efter det kalla sin fruga för kärringjävel.

Härliga rutiner vissa verkar ha!
Senast redigerad av smackdown 2011-01-26 kl. 18:33.
Citera
2011-01-26, 18:33
Medlem
Flumhums avatar
Har också en sån granne någonstans i huset. :/ Kallar h*n för "hobbyborrare" och det är väl en tidsfråga innan h*n bryter igenom in till nån annan granne.
Citera
2011-01-26, 18:33
Medlem
Lunaticxs avatar
Din grannkäring skruvade kanske fast en dildo med 200 hästkrafter i väggen??
Citera
2011-01-26, 18:36
Medlem
Danro80s avatar
Jag hittar inte tråden nu, men jag läste en tråd här för ett tagsen om en kille som hade köpt en borrmaskin. Han borrade det han skulle göra, men fick rätt snart någon form av abstinens och var tvungen att borra igen.

Jag har för mig att det slutade med att han hade borrat sönder i princip hela sin lägenhet, och hans vardagsrumsbord såg ut som en Schweizerost =) Är det din granne kanske?
Citera
2011-01-26, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Jag hittar inte tråden nu, men jag läste en tråd här för ett tagsen om en kille som hade köpt en borrmaskin. Han borrade det han skulle göra, men fick rätt snart någon form av abstinens och var tvungen att borra igen.

Jag har för mig att det slutade med att han hade borrat sönder i princip hela sin lägenhet, och hans vardagsrumsbord såg ut som en Schweizerost =) Är det din granne kanske?
Bilden var photoshoppad.
Citera
2011-01-26, 18:40
Medlem
Jospans avatar
Min granne borrar jämt in i väggen som ligger bredvid mitt sovrum. Vill även tillägga att detta inte är så värst sent men detta har pågått nu i ca 4 veckor och ca 5 dagar i veckan. Nyss lät det nästan som att han skulle borra genom väggen in till mig. Fattar inte vafan han sysslar med.
Citera
2011-01-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Varför finns det en viss grupp människor som har en förmåga att alltid borra i väggarna?

Ok jag kan förstå när man flyttar in och så men när den nyinflyttade grannen fortfarande tar fram borren varannan helg efter 2 år så börjar man undra hur det är med hjärnan på denna granne?

Jag vet inte riktigt vad du vill? Vill du att h*n ska sluta borra eller undra hur det är med h*n hjärna?

H*n hjärna är nog bra.
Om du vill att h*n ska sluta borra, gå till h*n och prata snällt. Beskriv din situation.

Och varför det finns en grupp? Jo det finns nog grupper till allting.
Citera
2011-01-26, 18:55
Medlem
IntoTheVoids avatar
Fy fan för dessa as. Finns inget värre än att vakna upp bakfull en söndag klockan 08:00 av att någon jävel borrar. Respektlösa människor.
Citera
2011-01-26, 20:17
Medlem
Har sådana grannar med.
Folk som är för snåla för att hyra in vettiga snickare som kan göra renoveringsjobbet på några dar.. istället envisas dom med att hålla på i veckor och månader själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in