2011-01-22, 22:21
Bannlyst
Sinnesjuka grannar som inte klarar av ljud från musik, barn, fester under normala tider; vad fan bor de i lägenheter för dessa jävla pucko?
Citera
2011-01-22, 23:15
Medlem
DarkwingdDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia2
Sinnesjuka grannar som inte klarar av ljud från musik, barn, fester under normala tider; vad fan bor de i lägenheter för dessa jävla pucko?
djävla jubelidiot du är som inte ens har förstånd att fatta att för många finns det inte något annat alternativ dumjävel...

Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Modjävel.. jaja nu hällde jag i alla fall ättika över hela infarten och ute vid stolparna mot gatan. Det återstår att se om detta hjälper, nästa steg är väl ammoniak.
ättika dunstar...
Citera
2011-01-22, 23:17
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rulle80
Ja om man vill döda hundarna så.

Löser ju problemet, ellerhur?
Citera
2011-01-22, 23:39
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck
djävla jubelidiot du är som inte ens har förstånd att fatta att för många finns det inte något annat alternativ dumjävel...

ättika dunstar...

Aj då, där gick den planen i stöpet. Förslag på någonting som övervinner lukten av andra hundar (som jag förmodar lockar till markering) men inte orsakar allt för mycket obehag? ammoniak är nog ingen bra idé när jag tänker efter.
Citera
2011-01-22, 23:51
Medlem
belize80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belize80
Är så sjukt less på min störande granne. En puckobrud med IQ fiskmås som spelar hög musik på nätterna trots mer och mindre snälla diskussioner med mig. Inte nog me det, hon e respektlös o störig oxå. Nu får det vara nog!!!! Skulle va så sjukt skönt att få henne hålla käft och statuera exempel. Tyvärr kan jag självklart inte göra det personligen eftersom ja bor i huset men är mer än villig att pröjsa nån vänlig själ i norrortsområde (ca 10min från centrala sthlm) för att krossa lite rutor och vara allmänt trakkasserande så hon fattar vinken utan att ja riskerar åka dit förståss. Nån som har kontakter? Gärna nån sos-unge går bra eftersom det här inte riktigt är på HA nivå...
Nu håller idioten på IGEN!!!! Är det NÅN som känner nån som vill tjäna en snabb 500ring för att krossa lite fönster och kanske pissa i en brevlåda?!
Citera
2011-01-23, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belize80
Nu håller idioten på IGEN!!!! Är det NÅN som känner nån som vill tjäna en snabb 500ring för att krossa lite fönster och kanske pissa i en brevlåda?!

Trots att det är helg kanske man bör hålla käft med musiken, men nog kan man få spela till 00:00? Aja skitsamma, det bästa är om du knackar på och säger att du kommer vidta åtgärder med myndigheter om hon inte ger sig. Om hon bara rycker på axlarna skickar du ett PM så styr vi över en kille som skulle skrämma upp vem som helst som slår sönder allt som kan väsnas i hela lgh.
Citera
2011-01-23, 09:53
Medlem
belize80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Trots att det är helg kanske man bör hålla käft med musiken, men nog kan man få spela till 00:00? Aja skitsamma, det bästa är om du knackar på och säger att du kommer vidta åtgärder med myndigheter om hon inte ger sig. Om hon bara rycker på axlarna skickar du ett PM så styr vi över en kille som skulle skrämma upp vem som helst som slår sönder allt som kan väsnas i hela lgh.

Det låter som ett utomordentligt förslag och definitivt värt mer än en femhundring. Skicka mig gärna ett PM på hur jag kan komma i kontakt med dig om brevet inte skulle funka eftersom jag är seriöst intresserad av att diskutera arvode för en sån tjänst som du beskriver. Jag var på väg ner inatt men vet mina begränsningar och sket i att hälsa på eftersom jag troligen skulle tagit livet av idioterna och det inte hade varit värt det för egen del. Dessutom vill man inte profilera sig ajälv alltför mycket på hemmaplan så här men att anlita nån tokrossig steroid typ kan väl inte slå fel! Om inte värden agerar så får vi agera själva och hon SKA ut från lägenheten, kosta vad det kostar. Nattsömnen är ovärderlig för mig.
Citera
2011-01-25, 00:13
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Har en granne som bor på samma gård som mig som är riktigt störig, vi har inte sagt ett ord till varandra ändå beter han sig som nån jävla gårdspolis här, han står jämt och glor så där pinsamt länge på en när man kommer och går på gården, nyss när jag gick ut stod han på gården och bara glodde rätt på mig, känns lite så där vill ju bara gå fram och slå ner idioten, han är med i styrelsen och spelar viktig och smörar för alla pensionärer. Vette fan vad jag ska göra? Att bara stå och glo tillbaka som ett Psykfall känns ju lönlöst också.
Citera
2011-01-25, 22:12
Medlem
Prodelins avatar
Grabbar, surströmming funkar i alla lägen!

Det är bara hälla surströmming genom brevinkastet när grannen inte är hemma.
Citera
2011-01-26, 09:34
Medlem
belize80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Grabbar, surströmming funkar i alla lägen!

Det är bara hälla surströmming genom brevinkastet när grannen inte är hemma.

GOSSE vilken bra ide! Kanske gör det på fredag så lär det bli en lugn helg i alla fall
Citera
2011-01-26, 18:17
Medlem
Prodelins avatar
Folk som borrar i lägenhet jämt?

Varför finns det en viss grupp människor som har en förmåga att alltid borra i väggarna?

Ok jag kan förstå när man flyttar in och så men när den nyinflyttade grannen fortfarande tar fram borren varannan helg efter 2 år så börjar man undra hur det är med hjärnan på denna granne?
Citera
2011-01-26, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Varför finns det en viss grupp människor som har en förmåga att alltid borra i väggarna?

Ok jag kan förstå när man flyttar in och så men när den nyinflyttade grannen fortfarande tar fram borren varannan helg efter 2 år så börjar man undra hur det är med hjärnan på denna granne?

Han kanske är hemmasnickare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in