2008-12-04, 11:30
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
---
Ska det raljeras med texter---

Ja, fräcka judelögner ska fortsatt uppmärksammas, de produceras i en aldrig sinande ström för att, med god profit, översvämma en gråtmilt feminiserad och godtrogen västlig publik som älskar att konsumera äckliga snyfthistorier.
Maksimovicz ljuger från början till slut - inga mor-eller farföräldrar eller mammor "gasades", storyn om Mengele håller inte, artikelförfattaren fantiserar om fyra miljoner "mördade" i Auschwitz när det totala antalet avlidna där torde ligga mellan 130.000-170.000. Maksimovicz lider helt enkelt av "falska minnen", skapade av den sinnessjuka Hollwoodocaustpropagandan.
Citera
2008-12-04, 12:23
Medlem
Ronaldinhos avatar
Nu gällde ju saken din taskiga läsförståelse när det gäller texter skrivna på engelska.
Citera
2008-12-04, 12:39
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Nu gällde ju saken din taskiga läsförståelse när det gäller texter skrivna på engelska.

Det är fan i mig underbart när typer som Vänlige Viktor och du ska undervisa tänkande människor vad gäller läsförståelse, helt obetalbart...
Om jag någon gång missat en detalj i den stupida lögnstoryn någon lipjude salufört har det berott på att jag alltför bokstavstroget följt Yehuda Abrahams sarkastiskt-hermeneutiska exeges i Stormfronts gigantiska Tales of the Holocaust-tråd.

Och som vanligt har du väl inga egna "vittnesmål om gaskammare" du vill dela med dig av?
Citera
2008-12-04, 12:48
Medlem
Ronaldinhos avatar
Tydligen behöver du ju undervisas. Men att kalla dig tänkande människa är väl lite väl magstarkt.

Det verkar dock vara slöseri med tid eftersom du inte verkar ha någon som helst förmåga att ta in information. Fortsätt gärna stå med byxorna vid knävecken och sprid personangrepp som en grälsjuk gumma istället.
Citera
2008-12-04, 12:53
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Tydligen behöver du ju undervisas. Men att kalla dig tänkande människa är väl lite väl magstarkt.

Det verkar dock vara slöseri med tid eftersom du inte verkar ha någon som helst förmåga att ta in information. Fortsätt gärna stå med byxorna vid knävecken och sprid personangrepp som en grälsjuk gumma istället.

Åhh, vilka krystade projiceringar av egna brister på debattörer som försöker diskutera sakfrågorna. Din erbarmliga torftighet som "debattör" är lätt kontrollerad om man undersöker din inläggslista.

Nå, har du några "vittnesmål om gaskammare" som det för dig personligen känns särskilt viktigt att icke-judar ska "undervisas" om?
Citera
2008-12-04, 13:00
Medlem
Ronaldinhos avatar
aha

Jag tycker nog mest att om du skall publicera "lögnaktiga" vittnesmål är det av yttersta vikt att du gör detta på ett korrekt sätt. Levererar du felaktiga slutsatser kommer folk att påpeka det för dig och i det här fallet var felet helt uppenbart. Det hade räckt att du direkt förklarat att du kopierat in information från en forumtråd på stormfront och inte kollat sanningshalten.

Istället börjar du vilt vifta och hugga i alla riktningar.
Citera
2008-12-04, 13:10
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
---
Istället börjar du vilt vifta och hugga i alla riktningar.

Sanningshalten i denna senaste lipjudinnas fabler är obefintlig, men det besvärar förstås inte dig, du är ju en gaskammartroende och behöver aldrig bekymra dig om faktiska bevis eller sannolikheter.

Är det verkligen att "vilt vifta och hugga i alla riktningar" när jag nu för tredje gången i rad ber dig presentera något "vittnesmål om gaskammare"? Är det inte snarare rätt uppenbart att du är en debattsabotör, eftersom du aldrig kan leverera något som talar för din tro?
Citera
2008-12-04, 13:18
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Sanningshalten i denna senaste lipjudinnas fabler är obefintlig, men det besvärar förstås inte dig, du är ju en gaskammartroende och behöver aldrig bekymra dig om faktiska bevis eller sannolikheter.

Är det verkligen att "vilt vifta och hugga i alla riktningar" när jag nu för tredje gången i rad ber dig presentera något "vittnesmål om gaskammare"? Är det inte snarare rätt uppenbart att du är en debattsabotör, eftersom du aldrig kan leverera något som talar för din tro?
Nu var det ju inte det jag menade med vilt vifta och hugga och det tror jag du inser också. Annars får du läsa mitt inlägg en gång till.

Det är du som propagerar för en revidering av historien och en spridning av något slags evangelium när det gäller det här ämnet, inte jag. Jag ser det som din uppgift att leverera något som talar för din tro, levererar du felaktigheter kommer det påpekas.
Senast redigerad av Ronaldinho 2008-12-04 kl. 13:21.
Citera
2008-12-04, 13:34
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Sanningshalten i denna senaste lipjudinnas fabler är obefintlig,

För att detta påstående skall vara värt att ödsla tid på önskar vi att du berättar vad det är du inte tror på.
Att bara skriva 'lipjudinnan ljuger' som är ditt vanliga vis att debattera på duger inte utan skriv vad det är du inte tror på av hennes berättelse.
Tex att hennes morföräldrar inte alls försvann.
Eller att hon inte alls fick bröd och smör.

Lägg gärna till källinformation så det blir trovärdigt det du skriver.

mvh
Viktor
Citera
2008-12-04, 13:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
---Lägg gärna till källinformation så det blir trovärdigt det du skriver.

Jag har förklarat vad som är lögn (en icke av trosövertygelser anfäktad människa skulle överhuvudtaget inte behöva de förklaringarna för att själv räkna ut att artikeln är gravt lögnaktig). Om du har något dokumentärt eller tekniskt bevis som styrker artikelns bisarra amsaga är det hög tid att du presenterar det här och nu - annars ber jag dig tiga, ditt persontramsande och tjafsande är definitivt inte värt att öda tid på, vare sig för tvivlare eller de mods som rutinmässigt tvingas radera dina regelbrott.

Och du är förstås alltid välkommen att själv försöka presentera något "vittnesmål om gaskammare" som gjort ett särskilt starkt intryck på dig.
Citera
2008-12-04, 14:06
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Självklart är det lipjudinnan Maksimovicz berättar lögn. Artikelns sinnessjuka siffror på antalet "mördade" i Auschwitz är lögn. Det du säger är lögn. Men det är ju sedan länge väl bekant att du helt saknar förmåga att tvivla på något en "lidande jude" förtärd av hat mot germanska folk må spy fram, hur satans absurt det än må vara - och ingen vill förstås hindra dig från att tro.
Det är klart som korvspad att skräcktanten ljuger, bara enfaldiga imbecilla människor kan tro på liknande skrönor. Men är man en 'from jude' så har man sin chutzpah och kol nidre-rätten att ljuga, speciellt för goyim. Ponera en judisk syjunta av överlevare - några kameror och ljudupptagning, skötta av d00rkey och Vänlige Viktor med Ronaldinho på vänsterkanten serverandes Blutsaft och kosherbullar och Månsan i ett hörn med tomma pastisglas svamlande nyliberal propaganda - vilken snyftshow det kunde bli.
Nästan konstigt att ingen Spielbergare eller Lanzmannare kommit på tanken ännu...

Den här tråden skapades som en förutsättning för de Förintelsetroende att få redovisa de vittnen de anser mest trovärdiga när det gäller "utrotningsläger och gaskammare, men har istället utmynnat i en tråd om alla ohållbara amsagor och uppenbara lögner som basunerats ut i årtionden av "överlevare" och i allt högre grad ökat markant i antal de sista tio, alltså en tråd som bevisar avsaknaden av trovärdiga vittnen, ungefär som Bevis FÖR förintelsen?-tråden saknar bevis.

Ett av de första inläggen kommer från vår gamle vän quark som anför Höss som förstavittne och en megadiskussion anförd av den hedervärde General Nogi där quark på det sedvanliga patetiska chutzpahsättet försöker undvika de relevanta frågor som Nogi ställer och istället, lika traditionsenligt, vilket uppenbarligen är mer regel än undantag enär det sker på andra forum som CODOH och RODOH också, försöker smutskasta debattören och förringa debatten. Enjoy:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=297930

I anslutning till ovan anförda text är det kanske lika bra att citera ett av Faurissons tio påståenden, nu när byxorna ändå är nere:

"---10. Ingen verifierad bekännelse, då Gersteinbekännelserna liksom Rudolf Höss bekännelse har visat sig sakna värde vid närmare undersökning och är därmed omöjliga att försvara (tom för Raul Hillberg).---"

Nu när jag har läst de sista posterna så konstaterar jag kallt att det jag skrivit ovan stämmer. När ett pack zionistsympatiserande sunkråttor av olika karaktär ska försöka sig på att försvara kriminalitet och leda en påstådd historisk händelse i bevis utan bevis så återstår endast att skjuta budbäraren, nu senast med hjälp av påstådda språksvårigheter eller språktolkningar. Är ni verkligen så obotligt korkade att ni inte inser att ni gör judar en björntjänst? Varför inte bara erkänna att den gamla mytomanhaggan talar osanning och bara använder sig av det judiska(?) ordspråket; "-krydda en lögn med lite sanning så blir den mer trovärdig"?
Citera
2008-12-04, 14:12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag har förklarat vad som är lögn

Citat:
Maksimovicz ljuger från början till slut - inga mor-eller farföräldrar eller mammor "gasades", storyn om Mengele håller inte,

Antar att det är detta du syftar på.
Men du har inga som helst belägg annat än dina fria fantasier.

Att Mengele inte skulle ha klarat av att tappa sina försökskaniner på blod när så många påstår sig ha blivit utsatta för diverse experiment är häpnadsväckande dumt. Tom jag har klarat av att ge en sänka under min militärutbildning och att en läkare inte skulle klara av det är ett idiotiskt resonemang tom från en revisionist.

Att morföräldrarna inte gasades vet du inget om.
Att du låst dig i samma spår likt en gammal grammofonskiva gör dit påstående inte mer sant.

Det påminner inte så lite om konspirationsteoretikerns resonemang om månlandningen.
Jag tror inte på månlandningen.
Alltså ljuger alla som säger att den ägt rum och allt filmbevis etc etc måste vara lögn och varit producerat på jorden istället.

Prova istället med att gå in med öppna ögon och en ickeförutfattad mening som du så tydligt besitter. Då fungerar det bättre.

Lycka till!

/VV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in