Citat:
Ursprungligen postat av felia
[...] Nu när du uppenbarligen inte ens läst ett enda av dessa miljontals vittnesmål som alla överlevt både det ena och det andra [...]
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Nu är jag av den uppfattningen att inga miljoner judar dött och då finns det gott om vittnesmål från överlevande, flera miljoner. Jag har fortfarande inte fått svar på den matematiska uträkningen gällande revideringen av dödsoffer i Auschwitz och att slutsumman ändock är sex miljoner. Du kanske kan räta ut den problematiken i en tråd där detta är topic eller kanske inte.
Hur är det nu med miljontals, käre
felia!?
Är det något du liksom bara höftade till med? Har du någon
källa eller någon form av
underlag för "miljontals" överlevande vittnen? Finns det möjligen någon form av antologi du kan hänvisa till?? Eller är det bara någon form av ny "revisionistisk" hypotes utan stöd och backning???
Vad det gäller revideringen (en
riktig revideringen allltså och inget "nazisterna-hade-en-rymdbas-på-Antarktis"-svammmel) av antalet Auschwitzoffer och det sammanlagda antalet mördade under nazipackets mordorgier och svältpolitik, så får jag nog ödmjukast hänvisa dig till närmaste historiska fakultet. För så länge du klarar att svänga dig med siffror hit och dit (utan stöd) så kan i vart fall
jag hänvisa till
officiellt vedertagna siffror och uppgifter utan att behöva försöka (!) blidka dig i din enorma.. kunskapstörst... ?? .. Nä, inte riktigt ändå!