2010-05-24, 23:04
  #2881
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du är alltså helt omedveten om att man hittade tonvis med hår när lägren befriades som rakats från fångar?



Källa:http://www.ushmm.org/wlc/en/article.php?ModuleId=10005131

Mer bilder och info om hur man hittat hår i t ex Auschwitz vid krigsslutet.

http://history1900s.about.com/library/holocaust/blauschwitz27.htm

http://history1900s.about.com/library/holocaust/blauschwitz23.htm

http://history1900s.about.com/library/holocaust/blauschwitz32.htm

http://history1900s.about.com/library/holocaust/blauschwitz45.htm

Man kan t o m med se just några hårflätor på vissa bilder.


Dr Tinnitus

Du tycks ju aldrig förstå?

Man ser t o m Dr.Mengele på vissa bilder.

Jag kan helt ärligt tänka mig hur (jävla) glad du blev över att mitt s.k misstag?..
Dessa hårflätor är ett bevis på gaskammare..
Citera
2010-05-24, 23:10
  #2882
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
[...] Nu när du uppenbarligen inte ens läst ett enda av dessa miljontals vittnesmål som alla överlevt både det ena och det andra [...]

Citat:
Ursprungligen postat av felia
Nu är jag av den uppfattningen att inga miljoner judar dött och då finns det gott om vittnesmål från överlevande, flera miljoner. Jag har fortfarande inte fått svar på den matematiska uträkningen gällande revideringen av dödsoffer i Auschwitz och att slutsumman ändock är sex miljoner. Du kanske kan räta ut den problematiken i en tråd där detta är topic eller kanske inte.
Hur är det nu med miljontals, käre felia!?

Är det något du liksom bara höftade till med? Har du någon källa eller någon form av underlag för "miljontals" överlevande vittnen? Finns det möjligen någon form av antologi du kan hänvisa till?? Eller är det bara någon form av ny "revisionistisk" hypotes utan stöd och backning???

Vad det gäller revideringen (en riktig revideringen allltså och inget "nazisterna-hade-en-rymdbas-på-Antarktis"-svammmel) av antalet Auschwitzoffer och det sammanlagda antalet mördade under nazipackets mordorgier och svältpolitik, så får jag nog ödmjukast hänvisa dig till närmaste historiska fakultet. För så länge du klarar att svänga dig med siffror hit och dit (utan stöd) så kan i vart fall jag hänvisa till officiellt vedertagna siffror och uppgifter utan att behöva försöka (!) blidka dig i din enorma.. kunskapstörst... ?? .. Nä, inte riktigt ändå!
Citera
2010-05-24, 23:24
  #2883
Medlem
Romano83s avatar

Självfallet har händelsen ägt rum. Personligen kan jag inte ens i min vildaste fantasi förstå hur de tvättäkta och fundamentalt lojala revisionisterna kan hävda motsatsen. Det finns liksom inget rationellt i ett sådant påstående. Att man däremot ifrågasätter den officiella siffran är en annan sak, vilket är det jag gör. Jag tror som sagt inte att den officiella dödssiffran är hundraprocentigt adekvat och korrekt. Detta mestadels på grund av den judiska influensen inom de organ, institutioner och mediaväsenden som mycket väl kan påverka fakta.
Citera
2010-05-24, 23:30
  #2884
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Hur är det nu med miljontals, käre felia!?

Är det något du liksom bara höftade till med? Har du någon källa eller någon form av underlag för "miljontals" överlevande vittnen? Finns det möjligen någon form av antologi du kan hänvisa till?? Eller är det bara någon form av ny "revisionistisk" hypotes utan stöd och backning???

Vad det gäller revideringen (en riktig revideringen allltså och inget "nazisterna-hade-en-rymdbas-på-Antarktis"-svammmel) av antalet Auschwitzoffer och det sammanlagda antalet mördade under nazipackets mordorgier och svältpolitik, så får jag nog ödmjukast hänvisa dig till närmaste historiska fakultet. För så länge du klarar att svänga dig med siffror hit och dit (utan stöd) så kan i vart fall jag hänvisa till officiellt vedertagna siffror och uppgifter utan att behöva försöka (!) blidka dig i din enorma.. kunskapstörst... ?? .. Nä, inte riktigt ändå!

Men för fan..

Oavsett hår till Tredje riket o.s.v?
Hur kan man bara vara så sjuk i huvudet?
Att bara mage att ljuga om sina egna och sitt eget folks "Förintelse"?..

För folk som läser denna tråden så bör man studera Judendomen..
Citera
2010-05-24, 23:35
  #2885
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romano83

Självfallet har händelsen ägt rum. Personligen kan jag inte ens i min vildaste fantasi förstå hur de tvättäkta och fundamentalt lojala revisionisterna kan hävda motsatsen. Det finns liksom inget rationellt i ett sådant påstående. Att man däremot ifrågasätter den officiella siffran är en annan sak, vilket är det jag gör. Jag tror som sagt inte att den officiella dödssiffran är hundraprocentigt adekvat och korrekt. Detta mestadels på grund av den judiska influensen inom de organ, institutioner och mediaväsenden som mycket väl kan påverka fakta.
Ja. Om siffran 6 miljoner är något som stör så how about ungefär 5 miljoner? Eller "bara" 4 miljoner?

Jag är ingen expert på området. Den rådande historieskrivningen tycks enas rätt bra kring denna siffra, fast det finns ju lite divergerande uppgifter (uppskattningar och slutsatser) även bland experterna. Hur som haver så blir inte nazisternas brott mot mänskligheten mycket mindre för att det (kanske) visar sig att det "bara" var ungefär 4,2 miljoner dödsoffer. Det exakta antalet kommer vi aldrig att få reda på. Det står nog tämligen klart.
Citera
2010-05-24, 23:39
  #2886
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Men för fan..

Oavsett hår till Tredje riket o.s.v?
Hur kan man bara vara så sjuk i huvudet?
Att bara mage att ljuga om sina egna och sitt eget folks "Förintelse"?..

För folk som läser denna tråden så bör man studera Judendomen..
Jag tror inte jag förstår repliken riktigt, men jag ska ändå göra ett försök:

Guds utvalda? Herrefolket i Mellanöstern? Rasism mot gojim? ... Och? .. Menar du med detta att judarna förtjänade det som komma skulle mellan 1933 och -42 ungefär??

Edit: Att somliga överlevande vittnen broderar en smula kan jag nog (?) hålla med om. Jag är inte så kunnig vad det gäller just olika vittnesbeskrivningar, men den övergripande historieskrivningen står ju fast som de flesta känner till.
__________________
Senast redigerad av d00rkey 2010-05-24 kl. 23:42.
Citera
2010-05-25, 00:02
  #2887
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jag tror inte jag förstår repliken riktigt, men jag ska ändå göra ett försök:

Guds utvalda? Herrefolket i Mellanöstern? Rasism mot gojim? ... Och? .. Menar du med detta att judarna förtjänade det som komma skulle mellan 1933 och -42 ungefär??

Edit: Att somliga överlevande vittnen broderar en smula kan jag nog (?) hålla med om. Jag är inte så kunnig vad det gäller just olika vittnesbeskrivningar, men den övergripande historieskrivningen står ju fast som de flesta känner till.

Tja ibland så är ju "Förintelsen" fortfarande ofattbar..

http://hd.se/landskrona/2005/12/19/foerintelsen_fortfarande_ofattbar/

Spana in jude kärringen..
Alla som var yngre än 15 och äldre än 35 blev genast gasade till döds..

Men Judith blev givetvis vittne till hur dessa bestialiska nazist tyskarna hängde upp en judisk pojke på en köttkrok.
Pojken fick (givetvis) alla Lymfkörtlar bortoperade innan han hängdes upp på en nazistisk köttkrok. Ty det såg Judith..
Citera
2010-05-25, 00:10
  #2888
Medlem
Romano83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Ja. Om siffran 6 miljoner är något som stör så how about ungefär 5 miljoner? Eller "bara" 4 miljoner?

Jag är ingen expert på området. Den rådande historieskrivningen tycks enas rätt bra kring denna siffra, fast det finns ju lite divergerande uppgifter (uppskattningar och slutsatser) även bland experterna. Hur som haver så blir inte nazisternas brott mot mänskligheten mycket mindre för att det (kanske) visar sig att det "bara" var ungefär 4,2 miljoner dödsoffer. Det exakta antalet kommer vi aldrig att få reda på. Det står nog tämligen klart.

Precis, oavsett om det rör sig om 3, 4, 5, eller 6 miljoner systematiskt och rasbiologiskt mördade judar är det ju lika tragiskt och djävulskt. Faktum kvarstår ju dock, att det är väldeligen - oavsett vad judarna som folk fått genomlida - fel och lögnaktigt att justera och ändra historisk fakta för egen vinning, om nu så är fallet. Det tycker i alla fall jag är fel, oavsett vem som gör det.
Citera
2010-05-25, 00:23
  #2889
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Tja ibland så är ju "Förintelsen" fortfarande ofattbar..

http://hd.se/landskrona/2005/12/19/foerintelsen_fortfarande_ofattbar/

Spana in jude kärringen..
Alla som var yngre än 15 och äldre än 35 blev genast gasade till döds..

Men Judith blev givetvis vittne till hur dessa bestialiska nazist tyskarna hängde upp en judisk pojke på en köttkrok.
Pojken fick (givetvis) alla Lymfkörtlar bortoperade innan han hängdes upp på en nazistisk köttkrok. Ty det såg Judith..
Hmm.. Var får du det att Judith skulle ha varit personligt vittne till borttagandet av lymfkörtlar och hängningen i en köttkrok?? Står det i artikeln eller är det något "vetenskapligt korrekt" som bara återfinns på "revisionsist"- och nazistsajter? Kan man inte berätta om sådant utan att vara personligt vittne?

Jag kan då inte utläsa samma sak som du. Jag tvivlar dock inte på att nazisterna roade sig med dylika saker. En del av dem (tyska officerare) som deltog i planeringen av bombattentatet mot Hitler i Varglyan blev ju, enligt uppgifter, hängda i köttkrokar! Hitler ska själv ha velat se detta på film (dokumentärt alltså).
Citera
2010-05-25, 00:36
  #2890
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Hmm.. Var får du det att Judith skulle ha varit personligt vittne till borttagandet av lymfkörtlar och hängningen i en köttkrok?? Står det i artikeln eller är det något "vetenskapligt korrekt" som bara återfinns på "revisionsist"- och nazistsajter? Kan man inte berätta om sådant utan att vara personligt vittne?

Jag kan då inte utläsa samma sak som du. Jag tvivlar dock inte på att nazisterna roade sig med dylika saker. En del av dem (tyska officerare) som deltog i planeringen av bombattentatet mot Hitler i Varglyan blev ju, enligt uppgifter, hängda i köttkrokar! Hitler ska själv ha velat se detta på film (dokumentärt alltså).

Vad säger Judith själva?

http://hd.se/landskrona/2005/12/19/foerintelsen_fortfarande_ofattbar/
Judith såg ju detta..

Om det så må det berättas..

Vad du sen du i ditt sjuka sinne fantiserar om vad nazisterna "roade" sig med?
Det får stå för dig och för dina (sjuka) judiska stamfränder..
Citera
2010-05-25, 00:45
  #2891
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Vad säger Judith själva?

http://hd.se/landskrona/2005/12/19/foerintelsen_fortfarande_ofattbar/
Judith såg ju detta..
[...]
Ursäkta, men jag sökte på "Judith såg", "jag såg", "hon såg", "såg detta", "såg det", och så vidare.. Noll träff! .. Vänligen. Guida mig.

Är du full, förresten?
Citera
2010-05-25, 00:49
  #2892
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Ursäkta, men jag sökte på "Judith såg", "jag såg", "hon såg", "såg detta", "såg det", och så vidare.. Noll träff! .. Vänligen. Guida mig.

Är du full, förresten?

"Judith Popinski berättar om de medicinska experimenten, hur en 15-årig pojke fick alla lymfkörtlar bortopererade och slutligen hängdes på en köttkrok."

Du kanske borde läsa vad som länkas, prova det som omväxling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in