2008-11-27, 15:30
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Mitt svar föranleddes av din direkta fråga om

Nix, det är det inte! I synnerhet inte så länge ni "revisionister" inte ens klarar av att citera korrekt.. Jag skrev inte så som du skriver att jag skrev!! Jag skrev att "jag inte tar tantens ord för dagsens sanning" (inlägg nr 2238 - kul att du själv länkar förresten och därmed avslöjar ditt misstag), vilket är en jävla skillnad. Dels eftersom jag inte har läst hennes egen berättelse och dels därför att jag inte finner något särskilt skäl att tvivla på hennes övergripande historia så som jag fått den återberättad här..
Hur kan man ha åsikter om något man inte läst?
Tja, du...? Ska jag tolka ditt svar som att digerdöden inte är dokumentärt veifierad?

Det finns mer bevis för digerdöden än de tafatta trosrelaterade "bevis" för den "Förintelse" du så ödmjukt böjer knän för i brist på bättre vetande.
Citat:
Hemligheter kan väl för fasen läcka ut! Särskilt på ort och ställe för själva hemlighetens utförande.. Eller är det också helt otänkbart för en "revisionist"??
Hur menar du att dessa "hemligheter" läckt ut?
Citera
2008-11-27, 16:03
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hur kan man ha åsikter om något man inte läst?
Tja, du...? Ska jag tolka ditt svar som att digerdöden inte är dokumentärt veifierad?

Det finns mer bevis för digerdöden än de tafatta trosrelaterade "bevis" för den "Förintelse" du så ödmjukt böjer knän för i brist på bättre vetande.

Hur menar du att dessa "hemligheter" läckt ut?
Åsikter och uppfattningar kan man väl få ha om saker som man fått sig återberättade? Eller om en
Citat:
historia så som jag fått den återberättad här.

Digerdöden har av allt att döma inträffat, så som den officiella historieskrivningen förtäljer!

Jaså? Finns det mer bevis för Digerdöden än för Förintelsen??

Och hur hemligheter läcker ut och avslöjas tror jag att du själv kan förstå dig på utan att jag behöver skriva dig på näsan? Jag förutsätter (och tror) ju faktiskt att du ändå är en hyfsat intelligent individ som inte har huvudet med dig i en plastpåse som andra "revisionister" på det här forumet..
Citera
2008-12-03, 14:32
Medlem
Ezzelinos avatar
Vad tror ni om Ludmilla Maksimovicz historia? Är det sant att Mengele "gasade" hennes mamma och mormor men sparade treåriga Ludmila för att kunna ta hennes blod? Är det sant att fyra miljoner människor, varav 2,5 miljoner judar, "mördades" i Auschwitz?

http://news.google.com/newspapers?id=CvcOAAAAIBAJ&sjid=WIMDAAAAIBAJ&pg=73 30,4314224&dq=auschwitz+survivor

http://www.stormfront.org/forum/showpost.php?p=6189217&postcount=3902

Enligt min mening är hela den storyn en smutsig och enfaldig judiskt germanhatande lögn som endast de mest svagsinta gojim kan gå på.
Citera
2008-12-03, 20:03
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Vad tror ni om Ludmilla Maksimovicz historia?

Det mesta verkar vara högst trovärdigt tycker jag.
Förstår inte vad du har så svårt att tro på.

/VV
Citera
2008-12-03, 21:26
Medlem
felias avatar
Citat:
Vad tror ni om Ludmilla Maksimovicz historia? Är det sant att Mengele "gasade" hennes mamma och mormor men sparade treåriga Ludmila för att kunna ta hennes blod? Är det sant att fyra miljoner människor, varav 2,5 miljoner judar, "mördades" i Auschwitz?

http://news.google.com/newspapers?id=CvcOAAAAIBAJ&sjid=WIMDAAAAIBAJ&pg=73 30,4314224&dq=auschwitz+survivor

http://www.stormfront.org/forum/showpost.php?p=6189217&postcount=3902

Enligt min mening är hela den storyn en smutsig och enfaldig judiskt germanhatande lögn som endast de mest svagsinta gojim kan gå på.

Vilken underbart hjärtskärande historia och vilket minne Ludmilla har! Bara tre år gammal och ändå sitter detaljerna klockrent. Det måste ha varit minnesceller i injektionerna hon fick eller också var det fabuleringsvätska. Tillhör man Guds utvalda folk behöver man inte blod, det kan man suga vid behov.

Märkligt med alla dessa överlevande vars föräldrar åkte in i gaskammaren. Hur arbetsduglig är en treåring?
Citera
2008-12-04, 00:06
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Bara tre år gammal och ändå sitter detaljerna klockrent.

Nu blev det fel igen som vanligt.
Hon säger att hon huvudsakligen minns hundarna, det starka ljuset och den nattliga terrorn.
Knappast några detaljer och så vitt jag kan se redogör hon heller inte för några sådana.
Eller menar du årtalet som hennes föräldrar och mor/farföräldrar fördes bort och avrättades?
Eller menar du att det är konstigt att hon minns när hon fick smör och bröd av sina befriare?

Det är inte hon som ljuger. Det är ni som ljuger och fabulerar och vrider texterna.
Skrev hon att hon arbetade? Eller tog du det som det mesta annat du skriver från luften?

/VV
Citera
2008-12-04, 00:12
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
---
Det är inte hon som ljuger. Det är ni som ljuger och fabulerar och vrider texterna.
---

Självklart är det lipjudinnan Maksimovicz berättar lögn. Artikelns sinnessjuka siffror på antalet "mördade" i Auschwitz är lögn. Det du säger är lögn. Men det är ju sedan länge väl bekant att du helt saknar förmåga att tvivla på något en "lidande jude" förtärd av hat mot germanska folk må spy fram, hur satans absurt det än må vara - och ingen vill förstås hindra dig från att tro.
Citera
2008-12-04, 00:36
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Vilken underbart hjärtskärande historia och vilket minne Ludmilla har! Bara tre år gammal och ändå sitter detaljerna klockrent. Det måste ha varit minnesceller i injektionerna hon fick eller också var det fabuleringsvätska. Tillhör man Guds utvalda folk behöver man inte blod, det kan man suga vid behov.

Märkligt med alla dessa överlevande vars föräldrar åkte in i gaskammaren. Hur arbetsduglig är en treåring?
Hon var tre år när hon kom dit 1943. Hon var alltså äldre när lägret befriades. Fattar du?
Personligen minns jag en hel del från när jag var fem år.
I artikeln sägs hon minnas "mainly the dogs, the bright lights and "the nights of terror..." (främst hundarna, starkt ljus... låter mer som fragmentariska minnen och inte alls detaljerat).

Hon kom dit med mamman och morföräldrarna. "...and my grandparents were immediately sent to the gas chambers".

Är det någon annan text du behöver hjälp med?
Citera
2008-12-04, 01:28
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Självklart är det lipjudinnan Maksimovicz berättar lögn. Artikelns sinnessjuka siffror på antalet "mördade" i Auschwitz är lögn. Det du säger är lögn. Men det är ju sedan länge väl bekant att du helt saknar förmåga att tvivla på något en "lidande jude" förtärd av hat mot germanska folk må spy fram, hur satans absurt det än må vara - och ingen vill förstås hindra dig från att tro.

Varför ar det självklart att det hon säger är en lögn?
Det är du som hånar och ljuger. Ingen går på dina finter och smutsiga trick. (Ja, möjligen Felia då)
Skärp till dig för fan!

/VV
Citera
2008-12-04, 01:31
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hon var tre år när hon kom dit 1943.

Varför gasades hon inte med feta släkten? Tack för att du tar dig och förklara, jag fattar som vanligt ingenting.

Vänta lite nu, hon minns när hon kom dit vid tre års ålder och minns hur hon direkt separerades, sen minns hon hur hennes föräldrar släkt etc etc gasades. Förstår man det vid tre års ålder eller fick hon en minneslapp av tjänstgörande gaspersonal?

Josef Mengele är ju en känd kille med ett rykte om sig att vara svår på tvillingar, var är Ludmillas tvillingsyrra?
Senast redigerad av felia 2008-12-04 kl. 01:38.
Citera
2008-12-04, 08:27
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Vänta lite nu, hon minns när hon kom dit vid tre års ålder och minns hur hon direkt separerades, sen minns hon hur hennes föräldrar släkt etc etc gasades. Förstår man det vid tre års ålder eller fick hon en minneslapp av tjänstgörande gaspersonal?

Det krävs naturligtvis en viss form av intellekt för att förstå och fatta.
Barn börjar minnas ungefär i den åldern och de börjar begripa saker och sätta dom i deras sammanhang.

Citat:
jag fattar som vanligt ingenting.

Jag förstår...

/VV
Citera
2008-12-04, 08:55
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Vänta lite nu, hon minns när hon kom dit vid tre års ålder och minns hur hon direkt separerades, sen minns hon hur hennes föräldrar släkt etc etc gasades. ?
Det som står i texten är att hennes "grandparents" gasades. Hon skiljdes från sin mor men moderns öde vet vi inget om. Hon kanske också dödades men det står inte i texten.

Tidigare i tråden trodde Ezzelino att en flyende jude var genomvåt av svett mitt i smällkalla vintern och gjorde sig lustig över denna lögn. Av texten framgick det dock att han just vadat över en flod.

Ska det raljeras med texter kan ni väl åtminstone försöka förstå den eller be någon översätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in