2008-12-04, 14:25
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
---jag har klarat av att ge en sänka under min militärutbildning---

Vad du är duktig, Viktor.

Citat:
Att morföräldrarna inte gasades vet du inget om.

Eftersom inga belägg för att en enda jude "gasats" föreligger är påståendet
"jag var tre år när mina morföräldrar gasades" givetvis bullshit.

Citat:
Jag tror inte på månlandningen.

Jaså? Det förvånar mig inte. För mig handlar det inte heller i det fallet om tro, utan om bevis - och bevis föreligger för att USA verkligen satt folk på månen.

Kan du plocka fram något som styrker Maksimovicz' story eller artikelns övriga lögner?
Citera
2008-12-04, 14:26
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
---Ronaldinho---
Betyder det här att du slutat ignorera mig din gamle debattsabotör och dodgare? I annat fall kan du sluta skvätta din skit åt mitt håll när du vägrar svara på frågor och fördjupa dina resonemang i en handfull andra trådar.

Ditt inlägg uttrycker åsikten att du tycker att det är ok att sprida lögner bara syftet är "det rätta". Kommentarer på detta?
Citera
2008-12-04, 15:29
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Kan du plocka fram något som styrker Maksimovicz' story eller artikelns övriga lögner?

Jag kan INTE plocka fram något som motsäger hennes berättelse och därför antar jag att den är sann tills annat visas upp.
En starrögd revisionist som påstår något annat får mig inte att ändra på detta.

Edit: Visa nu också varför Mengelebiten i hennes berättelse inte håller.
Sänkan kanske tom du klarar av Ezzelino, eller är det för svårt tror du för dig eller en tysk läkare?

/VV
Citera
2008-12-04, 15:35
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...] Eftersom inga belägg för att en enda jude "gasats" föreligger är påståendet
"jag var tre år när mina morföräldrar gasades" givetvis bullshit. [...]
... Och kan man inte se att det faktiskt finns en del belägg för att judar gasades så är ju din slutsats helt irrelevant! Denna sortens slutsatser baseras ju enbart på världsfrånvända och konspiratoriska fantasier om förmodat judiskt världsherravälde och annat trams..
Senast redigerad av d00rkey 2008-12-04 kl. 15:37.
Citera
2008-12-04, 22:43
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
... Och kan man inte se att det faktiskt finns en del belägg för att judar gasades så är ju din slutsats helt irrelevant! Denna sortens slutsatser baseras ju enbart på världsfrånvända och konspiratoriska fantasier om förmodat judiskt världsherravälde och annat trams..
Struntprat! Inga som helst belägg finns för gasning av judar. Det bevisar du varje gång du dyker upp med dina tramsiga monloger om världsfrånvända och konspiratoriska fantasier om förmodat judiskt världsherravälde här.
En man vid namn Hendryk Mandelbaum, som dog i januari i år vid en ålder av 85 år, berättar skrönor om "livet i helvetet" som Sonderkommando i Auschwitz-Birkenau, trots det blev han inte enligt de påstådda gängse procedurerna dödad efter en viss tids tjänstgöring - i hans fall nio (!) månader:
Citat:
He would become accustomed to the sight. During more than nine months as a member of the Sonderkommando, the group of prisoners the Nazis forced to assist in the disposal of the gassed, Mandelbaum "saw everything from beginning to end," said Auschwitz-Birkenau museum historian Igor Bartosik – "people going into the changing rooms, he saw people changing, he saw the moment of the gassing, the throwing of the Zyklon into the gas chambers, he heard the screams."

Mandelbaum's daily routine: help remove hair, gold teeth and hidden jewelry from the dead; carry them to the crematoria; load them into the ovens.

"I thought," he said in 2006, "I was in hell. Fire and smoke were everywhere. I had to clean the gas chambers and put the bodies in the crematoria, or burn them outside when the extermination was in full swing and the crematoria were not enough ... we then had to crush the bones into powder and throw it in the river."
http://www.thestar.com/News/article/447092

En sammanfattningssida med vittnesmål från olika rättegångar:

http://www.faem.com/david/shrink2.htm
Citera
2008-12-04, 23:19
Medlem
felias avatar
Citat:
Struntprat! Inga som helst belägg finns för gasning av judar. Det bevisar du varje gång du dyker upp med dina tramsiga monloger om världsfrånvända och konspiratoriska fantasier om förmodat judiskt världsherravälde här.
En man vid namn Hendryk Mandelbaum, som dog i januari i år vid en ålder av 85 år, berättar skrönor om "livet i helvetet" som Sonderkommando i Auschwitz-Birkenau, trots det blev han inte enligt de påstådda gängse procedurerna dödad efter en viss tids tjänstgöring - i hans fall nio (!) månader:

http://www.thestar.com/News/article/447092

En sammanfattningssida med vittnesmål från olika rättegångar:

http://www.faem.com/david/shrink2.htm

Återigen dessa guldtänder och gömda juveler. I Buchenwald, enligt Viktor, så drogs de ut på levande judar men här är de döda. Fanns det inga tandläkare i andra läger?

Hur fick herr Mandelbaum fram de gömda juvelerna? Sprättade han upp judemagarna eller hade han veterinärhandskar när han vittrade arslet på Wisblats gasade morsa (Ni minns hon som dagligen åt och sket tre diamanter).

Och sen "rymde" han på en dödsmarsch! Vilken hjälte! Fick fram en tår när jag garvade, nu måste jag fan pissa.
Citera
2008-12-05, 01:18
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Återigen dessa guldtänder och gömda juveler. I Buchenwald, enligt Viktor, så drogs de ut på levande judar men här är de döda. Fanns det inga tandläkare i andra läger?

Berätta nu exakt när och var jag sagt att det var judar som togs av daga i Buchenwald?

/VV
Citera
2008-12-05, 02:22
Medlem
felias avatar
Citat:
Berätta nu exakt när och var jag sagt att det var judar som togs av daga i Buchenwald?

/VV

Använd sökfunktionen. Tyvärr filtreras inte all skit du producerat så ta på gummistövlarna och leta.
Citera
2008-12-05, 07:24
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia

Hur fick herr Mandelbaum fram de gömda juvelerna? Sprättade han upp judemagarna eller hade han veterinärhandskar när han vittrade arslet på Wisblats gasade morsa (Ni minns hon som dagligen åt och sket tre diamanter).

Och sen "rymde" han på en dödsmarsch! Vilken hjälte! Fick fram en tår när jag garvade, nu måste jag fan pissa.
Jodu felia, det är ingen hejd på stollerierna som GGIS skulle sagt. Inte nog med att han är ett "överlevande vittne", han var tydligen förlovad med den förhatliga "Sonderkommando" också så jag tror helt enkelt att hon blåste honom på diamanterna och svalde dom själv, 'diamonds are a girls best friend', u know.
Citat:

/VV
Hur fan ska felia kunna berätta nu exakt när felia har gått och pissat och samtidigt sannolikt passande på stänga ner ditt med trams, lögner och falsarier nerskitna kakhål?
Citera
2008-12-05, 08:19
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:

Hur fan ska felia kunna berätta nu exakt när felia har gått och pissat och samtidigt sannolikt passande på stänga ner ditt med trams, lögner och falsarier nerskitna kakhål?

Du menar att man kan kasta ut sig en massa påståenden utan substans?
Är det så du debatterar?
Sedan när du uppmanas att redogöra för fakta så ställer du en motfråga 'Hur skall jag (eller Felia i detta fallet) kunna redogöra för det jag nyss skrev'?
Du är inte lite fräck du, men jag är inte direkt förvånad.

Orsaken till min fråga är naturligtvis att jag tror aldrig att jag producerat en text om judar i Buchenwald.
Men det är möjligt, kanske tom troligt att det var många judar som transporterades dit och satt inspärrade där. Minns bara inte att jag sagt något om detta.
Vad jag minns så berättades det, när jag besökte lägret, om huvudsakligen ryssar och östeuropeer som avrättades under kriget.

/VV
Citera
2008-12-05, 08:25
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
storyn om Mengele håller inte

Citat:
Varför då?

Citat:
.......

Är det detta som är 'talande tystnad'?

/VV
Citera
2008-12-05, 09:47
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...]
Menar du verkligen att felia skulle behöva drygt sex timmar för att pissa!?? (Är även detta något typiskt "revisionistiskt" fenomen förresten?)

Från det att frågan ställdes av Vänlige Viktor tog det också drygt en timme innan felia behagade svara (undvikande så klart, i gammal god "revisionistisk" anda förmodar jag?) så tid har det i alla fall funnits, gott och väl, till att ge någon form av stöd för påståendet i fråga! ... Men när stöd och belägg saknas så fantiserar "revisionister" som vanligt, och även här i 'gammal god "revisionistisk" anda'!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in