2018-07-04, 05:41
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Grundpelaren för män att ingå i ett äktenskap är alltså fälld en gång för alla.
Och aldrig har det funnits så gott om lösnummer som idag.
Heja heja, feminister!
Ni inser inte själva att denna drake precis börjat äta på sin egen svans.

Menar du att grundpelaren för män att ingå äktenskap är deras syn på att det innebär regelbundet knullande? Ni är då för rara!

(Jodå vi vet redan att draken Pansarvecket regelbundet snaskar på sin egen svans. Vänligen spotta i en kopp, matiarkatet behöver än så länge dina simmare.)
Citera
2018-07-04, 05:53
Medlem
Neroxxs avatar
Satt och funderade på vad den här lagen egentligen ska få för utfall, jag menar det finns redan våldtäkt och i de fall man har sex så bör det väl ske i lägen där båda parter vill? Eller det kanske bara är jag som har haft partner som är med på noterna?

Kommer det inte fortfarande vara ord mot ord i de fall där parter är oense? Det flyttas bara i vad man ska tolka? Tex part A säger det var samtycke i form av nicknigar. Part B nekar till att detta skett, vad blir utfallet?
Citera
2018-07-04, 06:46
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har varit hemmafru och inte alls blivit motarbetad av feminister.

Däremot är jag helt med på att staten inte skall betala för en sådan fördelning, det får man ordna inom familjen -- precis som feminismen anser.

Ingen vill förbjuda hemmafruar däremot.
Jo.

Indirekt motarbetas hemmafrueriet effektivt genom höga skatter och generös omfördelningspolitik.
Citera
2018-07-04, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Är det ditt argument?
Jag vet ingen som är så korkad som du här om jag ska vara ärlig.
Vad är det för poäng du driver nu?
Minns du ens att det var jag som tog upp P Sjöberg?

Då ska vi se, va det du som gnällde över en instagrambild som du inte förstod..?
Citera
2018-07-04, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag kommer överleva den mycket väl. Jag håller mig bara borta från svenska tjejer helt.
Du vet att det finns fler tjejer utanför Sverige än i landet va?

Tjejer med klass, värdighet, stil, finess, kvinnlighet i stället för en självrättfärdigad offerroll. Autonoma enheter som vågar vara sig själva och inte nån semikommunistisk grupp som bara väntar på marcheringsorder från identitetspolitikerna vars vanligaste budskap är "hata män".

De får klara sig själva med såna som du, som de tröttnar på inom några timmar eller dagar, eller de där andra mystiska mörka männen som tar dem enligt sina regler. Som horor.

Så talar en äkta incel
Citera
2018-07-04, 08:03
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Nej sex har bara varit frivilligt inom äktenskapet några decennium.
Hästskoargument?
Omvänd bevisföring? Projicering? Hur ska du visa det baserat på utvecklingen av sexualbrottslagarna och projicera det på hela äktenskapet genom alla tider och alla i dem?
Hur?

Oavsett vad argumentsfelet är här, så har du grundligt hoppat av i den djupa ändan utan nån som helst möjlighet att ta dig tillbaka till diskussionen igen.
Citera
2018-07-04, 08:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Menar du att grundpelaren för män att ingå äktenskap är deras syn på att det innebär regelbundet knullande? Ni är då för rara!

(Jodå vi vet redan att draken Pansarvecket regelbundet snaskar på sin egen svans. Vänligen spotta i en kopp, matiarkatet behöver än så länge dina simmare.)
Det var enda sättet för män att få komma till förr, när sex utanför äktenskapet fortfarande var "haram". Att barn utanför äktenskapet var sedda som "oäktingar".
Idag behövs inte äktenskapet för detta i och med den sexuella revolutionen och preventivmedel.
Kvinnor släpper också till utanför äktenskapet mer än nånsin och det är skälet till att allt färre väljer att gifta sig.
Nu är snarare trenden så långt gången att svenska män väljer bort äktenskap ochg svenska kvinnor för att de helt enkelt är för high maintenance utan att egentligen själva ha blivit ett dugg bättre eller lättare att leva med.
Priset är för högt.
Vänligen far åt helvete. Det finns gratisnummer överallt, du behövs inte till något.
TV uppmuntrar till beteendet med serier som Ex on the Beach och Paradise Hotel.

Därför infördes i fjol möjligheten för singelkvinnor att få bli inseminerade ändå.
Mitt önskemål är att män avhåller sig absolut från att bidra till den spermabanken för löftet att inte hållas ansvarig senare i livet har undanröjts av att staten gett barnet rättigheter att fiska fram vem du är ändå.

Låt oss se vad detta gör för svensk reproduktion och demografisk utveckling i längden.
Du är den sista generationen av svenskar som ökar i antal.

När den åldrande befolkningen dött ut, dvs 60 och 70-talisterna, kommer majoriteten barn vara blandbarn och det kan ju vara gulligt i 50 år, men när de i sin tur dör ut finns det knappt blonda blåögda barn kvar i Sverige alls och finns de, så lever de under sharialagar.

DÅ har ni sannerligen vunnit!
DÅ kan du säga ooops.
Citera
2018-07-04, 08:15
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Så talar en äkta incel
Jag kan garantera att jag ligger mer än du.
Det är bara en av fördelarna med mitt jobb.
Jag gör dem snygga, de testar sin snygghet på mig.
Citera
2018-07-04, 10:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag kan garantera att jag ligger mer än du.
Det är bara en av fördelarna med mitt jobb.
Jag gör dem snygga, de testar sin snygghet på mig.

Bara att gratulera då. Och vad arbetar du med?
Citera
2018-07-04, 10:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Satt och funderade på vad den här lagen egentligen ska få för utfall, jag menar det finns redan våldtäkt och i de fall man har sex så bör det väl ske i lägen där båda parter vill? Eller det kanske bara är jag som har haft partner som är med på noterna?

Kommer det inte fortfarande vara ord mot ord i de fall där parter är oense? Det flyttas bara i vad man ska tolka? Tex part A säger det var samtycke i form av nicknigar. Part B nekar till att detta skett, vad blir utfallet?

Utfallet blir antagligen ungefär som tidigare. Det lär inte dömas någon om ord står mot ord utan bevisning. Och OM det händer att någon döms enbart utifrån en annan persons berättelse, då är vi illa ute.
Citera
2018-07-04, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har varit hemmafru och inte alls blivit motarbetad av feminister.

Däremot är jag helt med på att staten inte skall betala för en sådan fördelning, det får man ordna inom familjen -- precis som feminismen anser.

Ingen vill förbjuda hemmafruar däremot.

Det är ju de familjer som INTE kunde ordna en hemmafru setup fast de ville det som har talan.
Knappast du.
De som måste betala förskola och annat till andra trots att de inte utnyttjar det. De som inte kan sambeskatta längre.

Ifall du blivit mobbad som hemmafru av feminister eller inte kan du naturligtvis avgöra, men jag har personligen upplevt hur sekreterare, hemhjälp och alla möjliga typer av traditionella kvinnorjobb spottats på av just feminister. Fritt val för kvinnor? Ja, men räkna med spott från andra kvinnor om du väljer "fel"!
Citera
2018-07-04, 10:38
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Bara att gratulera då. Och vad arbetar du med?
Jag trodde det var ganska uppenbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in