2018-04-30, 13:59
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Dock så började de fula sig redan innan de visste vem som skulle bli immun. Två falska människor som dras till varandra, vad mer är nytt?
Fast redan då visste de om att någon av de fyra skulle bli tvungen att åka hem. Det är ett spel och vi ska nog inte utmåla någon som extra hederlig egentligen. Alla vet att i slutändan ska endast fyra vara kvar till den riktiga finalen och sedan är det ofta en kombo av egen styrka och skicklighet parat med vad de tidigare deltagarna tycker om en som avgör om man vinner.
Viktoria och Desire snackade också ihop sig innan örådet och högst troligt hade Dessi bara tokflyt i att de andra båda tjejerna uppfattade Nikolins och Pascals paktande först.

Vem som blir en värdig vinnare... egentligen är den som vinner per definition också den som spelat spelet bäst, sällan vinner en riktig skitstövel, oftast måste man vara både slug och snäll
2018-04-30, 14:03
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Han har gjort saker som är betydligt mer riskfyllda så det var ju lite otur också

Tror du det? Det går inflation i det, det finns hur mycket som helst av det med f.d politiker och idrottsstjärnor så det blir nog svårt.

Det han talade om i lägret att man ska se sig som en vinnare innan tävlingen är ju inget nytt utan sådär 30 år gammalt

Bry dig inte om CaseyRyback. Han gillar bögnegrer och annat äckligt då han inte trollar för att få alla rasfrämlingar att verka goda och fina
2018-04-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Hennes koppling till Pascal skrev jag precis om innan. Typiskt beteende hos "snygga tjejen i dokusåpa"

Dessutom tror jag verkligen inte det är svårt att dölja sina åsikter inför kameran i Robinson. Lätt att smyga undan och prata ostört med de man vill.
Prinsessan Pascal har ju franska rötter och har kanske tränat på anfädernas modersmål och VD:n(som har en pappa som är VD i 3 företag, smittar kanske https://www.ratsit.se/19640608-Bernt_Stephan_Artursson_Villsharad/GpUZHSNOCkDSyrTdSSobSBbG_OX_yYPYiJLFnLJJR14#engage mang ) , som gav intetsägandet ett vackert ansikte, pluggade något år i Paris så det kan ha bidragit till attraktionen dem emellan.
http://www.hallandsposten.se/familj/modelljobbet-blev-det-stora-lyftet-för-nicoline-1.1654152
2018-04-30, 14:21
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Tycker inte hon säger fler eller färre dumheter än Lina/Ida/DK/Pascal/Dessi. Om Nicoline såg ut som någon av de tjejerna hade ingen tjatat om att hon var korkad. Garanterat.

Håller delvis med. Tror inte heller vi hade pratat om Nicolines intelligent i den utsträckningen vi gör om Nicoline inte hade haft en flört med öns näst största clown (Jan är nr 1)

Lina framstår absolut inte som en intellektuell varelse. Jag är med från Malmö men Linas dialekt, som är en ovanligt bred skånska för att bo i Malmö, är knappast till hennes fördel. Även utan dialekten framstår hon som en medelmåtta.
Ida tycker jag verkar någorlunda skarp, ger inget större intryck av det. Det är mer en känsla jag har.
Dessie tror jag är rätt skarp men hennes unga ålder och naiva personlighet får henne att framstå som mindre intelligent men med åren tror jag hon kan växa till sig intellektuellt.
Nicoline framstår som, oavsett om Pascal och hon inte haft en flört, rätt korkad. Som jag skrev tidigare är det pga hennes uttalanden i synken och i konversationer med de andra på ön. Tror absolut inte hon är en bimbo men jag ser henne absolut inte som en intellektuell varelse. En vacker tjej som har och kommer klara sig utan att behöva tänka. Jag tror att med tiden byter hon ut sin far och hans sponsring til en välbärgad man som köper en butik eller liknande till henne för hon ska slippa rulla tummarna hela dagen.

Men oavsett vad stör det mig enormt att hon titulerar sig som VD, även om hennes titel i företaget är VD.
Jag skapade ett bolag för ett par år sedan mest för att prova på och skaffa mig erfarenhet men jag skulle aldrig kalla mig VD. Även om jag satsat helhjärtat på det och företaget skulle vara en framgång skulle jag inte kalla mig själv det.
Hade nog valt företagare/egenföretagare/småföretagare istället.
2018-04-30, 14:26
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han åkte ut med flaggan i topp. Gjorde inte bort sig utan fick ett värdigt avslut.

Nu väntar förmodligen föreläsningar och andra offentliga framträdanden.

Absolut. Vänta ett par månader så ser vi honom på TedTalk, hos Skavlan, Malou och på reklampelare....eller inte.
Han är inte skapad för att vara något annat än en PT.
Har tränat thaiboxning och judo under halva mitt liv och jag blir absolut lite imponerad av hans medaljer men det gör inte honom till en framgångssaga.
Har en del vänner som vunnit VM i BJJ, VM i thaiboxning, Judo osv.

Vad gör dessa människor idag?
De flesta jobbar med något annat och två stycken har sina egna gym och dessa två är betydligt större än Pascal. Bl.a Larry Lindvall som under sin tid fick Pascal att framstå som en liten ärta.

Jag vet att du bara trollar. Ingen normalfuntad människa tänker och resonerar som du gör.
Frågan är hur man orkar lägga ner sin tid på att "skoja" till det. Antigen är du arbetslös eller så är du under 18.
2018-04-30, 14:50
Medlem
Jan faschinerar mig. I den grad att jag inte kan få nog. Om han spelar en roll, vilket vore en superkul twist-plot och något jag emellanåt lutar åt att tro, så är det en svårslagen prestation. Har det hänt någon gång tidigare i Robinson?
2018-04-30, 14:52
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Absolut. Vänta ett par månader så ser vi honom på TedTalk, hos Skavlan, Malou och på reklampelare....eller inte.
Han är inte skapad för att vara något annat än en PT.
Har tränat thaiboxning och judo under halva mitt liv och jag blir absolut lite imponerad av hans medaljer men det gör inte honom till en framgångssaga.
Har en del vänner som vunnit VM i BJJ, VM i thaiboxning, Judo osv.

Vad gör dessa människor idag?
De flesta jobbar med något annat och två stycken har sina egna gym och dessa två är betydligt större än Pascal. Bl.a Larry Lindvall som under sin tid fick Pascal att framstå som en liten ärta.

Jag vet att du bara trollar. Ingen normalfuntad människa tänker och resonerar som du gör.
Frågan är hur man orkar lägga ner sin tid på att "skoja" till det. Antigen är du arbetslös eller så är du under 18.

vm i bjj svartbältesklass har väl inte sverige allt för många i?
2018-04-30, 14:55
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Nej det är ingen i den här tråden som tror att han är världsmästare. Om det någon gång nämnts så är jag rätt säker på att det är i sarkastisk mening.

ok tack för klargörandet låter som något han kunnat kläcka ur sej om sej själv annars pappskallen inom mma är han en doldis
2018-04-30, 14:56
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vm i bjj svartbältesklass har väl inte sverige allt för många i?

Blev fel där. Skulle va EM. Ena killen vann i svart bälte och andra i blått.
2018-04-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panikskalman
Jan faschinerar mig. I den grad att jag inte kan få nog. Om han spelar en roll, vilket vore en superkul twist-plot och något jag emellanåt lutar åt att tro, så är det en svårslagen prestation. Har det hänt någon gång tidigare i Robinson?
Det är väl inte särskilt svårt att spela någon som är dålig på det sociala mm. Jan visste att sannolikheten att vinna är låg och då kan han ju lika gärna spela något som han kan ha nytta av i framtiden. Men då borde han ju spela något annat än det han gör nu. Man blir inte klok på den människan hur som
2018-04-30, 15:26
Medlem
ZTs avatar
Nu när Robocop var tvungen att lämna så kommer väl pappskallen tillbaka.

Alla på ön elskar maaaj, pussytiva tankar nuuu...
2018-04-30, 16:18
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oerhört komiskt att se hur Pascal har mindfuckat sönder hela tråden, folk nämner honom hela tiden

Grymt snyggt avsked av en riktig fighter, att helt sonika kliva fram och snygga den snyggaste bruden, bara det agerandet var snyggt, och samtidigt visa att det var det enda han hade att säga till sitt lag gör ju det ännu vackrare.

Pascal, du lämnar med flaggan i topp och det var en fröjd att se när osedvanligt snygga Nicoline slog armarna om dig mitt framför de andra som det sista du gjorde på ön. Kaxigt avsked värre

Kul att någon gillar honom, även om du verkar vara helt blåst i huvudet. Pascal är en människa som inte ens kan älskas av en mamma. Otroligt jobbig, och lämnar verkligen inte med flaggan i topp. Snarare tvärtom. Han passar som PT. Det är ett yrke som ligger på hans intelligensnivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in