2018-04-30, 08:22
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qtip
Reklamen för "sök till Robinson" visade en scene med Nicolin och dessi som inte hade visats ännu. Fett svårt att lista ut vem som åkte ut då.

Precis innan man skulle få se röstningen, så tv4 spoilade sönder.......

Men börjar bli trött på att hela laget är immuna hela tiden. Har det varit en röstning utan att 2 eller mer är immuna?
Såg detta också.

Innan jag såg senaste avsnitt med Robinsontävling fanns ett klipp som hette i stil med "Se Jans överlyckliga reaktion efter vinsten" på TV4as Robinsonsida, så hela avsnittet blev spoilat. TV4 är bra jävla dumma asså.
2018-04-30, 09:31
Medlem
Wheatons avatar
Det roligaste jag sett under hela Robinson var igår när telefonkiosken kom upp och Rick sa ”vilka har barn?”
Janne skickar upp sin näve i luften men får reptilsnabbt ett litet slag av Rick vilket följs av en underlig min av Janne, han ser helt mongo från Kongo ut
2018-04-30, 09:33
Medlem
Äntligen åkte Pappskallen ut. Ha!! Fjant. Satt och skrattade hela kvällen i soffan.

Ang. Nicoline:
Hur kan ni/folk tycka att hon är snygg?

1) Hon ser förfärlig ut. Som en struts med sin meterlånga hals.
2) Sneda tänder och fula ögon.
3) Osexig dialekt och väldigt osäker på sig själv.
4) Försöker formulera sig väl i varenda intervju med tv-teamet men det blir bara fel och det lyser verkligen igenom vilken nollad sopa hon är.
5) Ihålig pappskalle hon också. Finns inte mycket att hämta där.
2018-04-30, 09:44
Medlem
Nicolines min när PDS- pakten avslöjades :-) "vem har sagt det?" med bestörtning och Dessi som mumlar skenheligt "det var jag" och ser ledsen ut, fast hon njuter av att ingen (alla) vet att hon och Victoria är bundisar. Skönt ändå att Nicoline är utanför nu, när pds är upplöst och Dessis vänskap är med Victoria, och Lina och Ida håller ihop.
2018-04-30, 09:44
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Lite orättvist att påstå att Pascal och Nikolin skulle vara falska när de röstade på Dessie. De kunde ju bara rösta på varandra eller på henne! Att de båda och även Dessie sedan försökte pakta, ja hur skulle man annars gjort?

En såndän "Andrachansen-ö" som nämndes tidigare t tråden har, så vitt jag minns i alla fall, alltid introducerats direkt efter första ö-rådet efter sammanslagningen. Det brukar även vara så att de som åker ut efter en sammanslagning är med och påverkar finalen. Om inte Jan åker ut illa kvickt kommer han alltså att ha ett finger med i finalen...
Dock så började de fula sig redan innan de visste vem som skulle bli immun. Två falska människor som dras till varandra, vad mer är nytt?
2018-04-30, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Nej du din pajas. Ditt argument faller platt som en pannkaka. Hon är VD för ett aktiebolag som har hennes far och VDn som styrelseledamot och hennes mor är suppleant med en anställd. Kan du gissa vem den anställda är? Jo VDn själv. Mao det är ett skämtbolag för den bortskämda dottern ska ha något att göra. Bolaget har 203 000 i tillgångar varav *drumvirvel* 203 000 är egna insatta pengar.
Nicoline är vacker, inget snack om den saken men att påstå att ha titeln "VD" skulle vara en garanti för att man är intelligent har du extremt fel i.
Du kan skicka in en f-skattesedel och kalla dig själv VD, gör det dig smart? knappast

Förstår heller inte varför hon envisas med att säga att hon bor i Stockholm när hon bor och verkar ha bott i Halmstad ett längre tag samt hennes föräldrar bor i nån håla utanför Halmstad i samma hus som Nicoline bor. 25 årig VD som bor hos päronen. Fan jag avundas hennes jetset-liv

Nej du Pascal, du får jobba lite på dina argument istället för din mindset....pajas

Håller helt med om att det är smått patetiskt att kalla sig VD i hennes ställning. Däremot undrar jag, vad har hon gjort eller sagt som säger att hon är korkad? Tycker mest hon hållit en låg profil och varken sagt bu eller bä. Känns som att många gärna VILL att hon ska vara en korkad bimbo.

Men jäävlar vad snygg hon är. Kan inte komma på en enda känd svensk kvinna som är snyggare i dagsläget. Det kan man inte ta ifrån henne..
2018-04-30, 10:09
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
att helt sonika kliva fram och snygga den snyggaste bruden, bara det agerandet var snyggt
Ja, jättesnyggt...eller...vad gjorde han egentligen?

Men tråkigt att Pascal åkte. Ja, tråkigt. Han fick mycket tid i rutan med sina stora ord, och det är kul att ha någon att hata.
2018-04-30, 10:13
Medlem
Redladys avatar
Allt för mycket immunitet i årets Robinson. Öråd med sex personer och tre immuna gör det inte rättvist och blir mer att TV4 styr vem som skall lämna.
2018-04-30, 10:27
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Allt för mycket immunitet i årets Robinson. Öråd med sex personer och tre immuna gör det inte rättvist och blir mer att TV4 styr vem som skall lämna.

Kan hålla med att det varit så vid somliga tillfällen men inte detta öråd. Att Lina och Ida fick immunitet var fullt naturligt som nya i laget och Victoria fick sin genom en immunitetstävling.
Dvs inget som TV4 styrde. Om dom hade styrt är jag övertygad om att Pascal fått immunitet då han tillför mer i programmet än Victoria
2018-04-30, 10:33
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Håller helt med om att det är smått patetiskt att kalla sig VD i hennes ställning. Däremot undrar jag, vad har hon gjort eller sagt som säger att hon är korkad? Tycker mest hon hållit en låg profil och varken sagt bu eller bä. Känns som att många gärna VILL att hon ska vara en korkad bimbo.

Men jäävlar vad snygg hon är. Kan inte komma på en enda känd svensk kvinna som är snyggare i dagsläget. Det kan man inte ta ifrån henne..

Jag påstod inte att hon var korkad. Jag sa bara att titeln "VD" absolut inte är en garanti för att vara smart, speciellt inte i ett bolag hennes far startat för att hans dotter ska ha något att göra (min uppfattning).
Sen tror jag absolut inte att hon är smart. Kommer inte ihåg alla knasiga saker hon sagt men som hon framställer sig själv i tv så är det allt annat än en intellektuell människa.
Det senaste jag kommer ihåg var att hon kallade någon en kappvind. Absolut ingen garanti på att man är en lågintelligent människa men ett knasigt uttryck helt klart då man brukar säga "vänder kappan efter vinden" eller "kappvändare".
Som sagt jag har ingen aning men jag tror inte hon är speciellt smart utifrån vad jag ser i programmet.
2018-04-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, jättesnyggt...eller...vad gjorde han egentligen?

Men tråkigt att Pascal åkte. Ja, tråkigt. Han fick mycket tid i rutan med sina stora ord, och det är kul att ha någon att hata.

Jag har irriterats en del av Pascals självförhärligande beteende men han har ändå haft en karaktär som är ganska underhållande. Om alla deltagare är ödmjuka så kan det bli ganska trist TV.

Ur Ida och Linas perspektiv var det nog taktiskt bra att spräcka pakten mellan Pascal och Nicoline, även då de förlorar kapacitet i tävlingar. Nu känns det som att Nicoline ligger sämst till inför nästa öråd. Blir det sammanslagning kommer nog Ida och Lina vara säkra på det första örådet då det fortfarande från andra laget finns några som känner, och troligen gillar dem.
2018-04-30, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Härligt! Äntligen åkte han ut.

Deseree gråter igen som vanligt. Lag syd suger verkligen skönt att Pascal och hans fans i den här tråden fick fel. Bra taktik från Pascal? Nej nej nej.
har han haft sådana här ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in