Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Håller helt med om att det är smått patetiskt att kalla sig VD i hennes ställning. Däremot undrar jag, vad har hon gjort eller sagt som säger att hon är korkad? Tycker mest hon hållit en låg profil och varken sagt bu eller bä. Känns som att många gärna VILL att hon ska vara en korkad bimbo.
Men jäävlar vad snygg hon är. Kan inte komma på en enda känd svensk kvinna som är snyggare i dagsläget. Det kan man inte ta ifrån henne..
Jag påstod inte att hon var korkad. Jag sa bara att titeln "VD" absolut inte är en garanti för att vara smart, speciellt inte i ett bolag hennes far startat för att hans dotter ska ha något att göra (min uppfattning).
Sen tror jag absolut inte att hon är smart. Kommer inte ihåg alla knasiga saker hon sagt men som hon framställer sig själv i tv så är det allt annat än en intellektuell människa.
Det senaste jag kommer ihåg var att hon kallade någon en kappvind. Absolut ingen garanti på att man är en lågintelligent människa men ett knasigt uttryck helt klart då man brukar säga "vänder kappan efter vinden" eller "kappvändare".
Som sagt jag har ingen aning men jag tror inte hon är speciellt smart utifrån vad jag ser i programmet.