2018-04-30, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hon framstår som korkad eftersom hon pratar i självklarheter och "sparkar in öppna dörrar". Hon verkar inte riktigt tänka till och ha en egen åsikt om vice versa som de andra deltagarna och som de flesta människor faktiskt har.

Tror faktiskt det är helt medvetet. Hon vill "bygga sitt varumärke" (låter sjukt töntigt jag vet) och få uppmärksamhet så att hon kan leva ett influencerliv. Känns ganska givet.

I det livet hon vill leva är det inte till ens fördel att ha en massa åsikter och göra en massa ställnignstagande.

Att vara intetsägande är på inget sätt att likställa med att vara korkad. Har träffat massor av intelligenta människor som är totalt intetsägande.
2018-04-30, 11:49
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Om vi nu utgår från att det blir sammanslagning. Hur många immuniteter finns det i kommande ö-råd? Får Rick och Jan ha kvar sina som de fick vid lagbytet? Finns Johans kvar(som vi utgår från att han delar med Lillemor)?
Sen skall det väl även bli en immunitetstävling och möjlighet att en till deltagare sitter immun vid örådet.
2018-04-30, 11:56
Medlem
Citat:

Om vi nu utgår från att det blir sammanslagning. Hur många immuniteter finns det i kommande ö-råd? Får Rick och Jan ha kvar sina som de fick vid lagbytet? Finns Johans kvar(som vi utgår från att han delar med Lillemor)?

Mycket svårt att tro att Rick och Jan ska vara immuna efter en sammanslagning. Minns inte exakt vad som sades, men jag hoppas i alla fall inte det.
2018-04-30, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Skrattade gott igår när Pascal åkte ut. Bästa hittills.

Han åkte ut med flaggan i topp. Gjorde inte bort sig utan fick ett värdigt avslut.

Nu väntar förmodligen föreläsningar och andra offentliga framträdanden.
2018-04-30, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De gällde bara i det första örådet hon var på.
Tack! Som jag trodde.

Detta med immunitetsamuletterna är flummigt. De försvinner direkt efter öråd, även fast en har två? Vad är då syftet att ha två stycken haha. Victoria hade två stycken första veckorna, snackade om att dela en med Dessi. Hörde inget mer av detta - Tv4 har inte redovisat dessa hemliga amuletterna. Borde visat när de med hemliga amuletter lämnar dem efter örådet, till Anders.

Varenda immunitetsamulett en har, försvinner efter ett öråd alltså. Jan och Ricks amuletter ska det bli intressant att se var de tar vägen!
Senast redigerad av Vixo 2018-04-30 kl. 12:16.
2018-04-30, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Jo det var sjukt korkat
Han har gjort saker som är betydligt mer riskfyllda så det var ju lite otur också

Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Tror du det? Det går inflation i det, det finns hur mycket som helst av det med f.d politiker och idrottsstjärnor så det blir nog svårt.

Det han talade om i lägret att man ska se sig som en vinnare innan tävlingen är ju inget nytt utan sådär 30 år gammalt
Senast redigerad av Q2000 2018-04-30 kl. 12:53. Anledning: red
2018-04-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Tror faktiskt det är helt medvetet. Hon vill "bygga sitt varumärke" (låter sjukt töntigt jag vet) och få uppmärksamhet så att hon kan leva ett influencerliv. Känns ganska givet.

I det livet hon vill leva är det inte till ens fördel att ha en massa åsikter och göra en massa ställnignstagande.

Att vara intetsägande är på inget sätt att likställa med att vara korkad. Har träffat massor av intelligenta människor som är totalt intetsägande.

Du kan ha en poäng. Men tror du verkligen att det är möjligt att upprätthålla den fasaden/vara så beräknande under omständigheterna som råder på Robinson? Och i så fall skulle hon väl inte heller vilja visa upp det taffliga förhållandet med Pascal i tv? Eller har hon räknat ut det också, att hennes enda sätt att väcka något intresse för hennes person på ön är att associera sig med den kanske allra tydligast profilerade deltagaren?
2018-04-30, 13:10
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
tur och tur folk här verkar ju tro han är värdsmästare i mma...jag är väldigt insatt i mma och jag har aldrig ens hört talas om han innan denna säsongen robinson
Nej det är ingen i den här tråden som tror att han är världsmästare. Om det någon gång nämnts så är jag rätt säker på att det är i sarkastisk mening.
2018-04-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Han har gjort saker som är betydligt mer riskfyllda så det var ju lite otur också

Tror du det? Det går inflation i det, det finns hur mycket som helst av det med f.d politiker och idrottsstjärnor så det blir nog svårt.

Det han talade om i lägret att man ska se sig som en vinnare innan tävlingen är ju inget nytt utan sådär 30 år gammalt
Om man ser på lagtävlingarna så verkar han ha vänt på begreppen och sett Syd som förlorare.
Eller också är han teoretiker och ingen praktiker.
Han kanske också är VD?
Han kör ju PT-verksamheten som enskild firma.
2018-04-30, 13:14
Avslutad
Citat:
Du kan ha en poäng. Men tror du verkligen att det är möjligt att upprätthålla den fasaden/vara så beräknande under omständigheterna som råder på Robinson? Och i så fall skulle hon väl inte heller vilja visa upp det taffliga förhållandet med Pascal i tv? Eller har hon räknat ut det också, att hennes enda sätt att väcka något intresse för hennes person på ön är att associera sig med den kanske allra tydligast profilerade deltagaren?

Hennes koppling till Pascal skrev jag precis om innan. Typiskt beteende hos "snygga tjejen i dokusåpa"

Dessutom tror jag verkligen inte det är svårt att dölja sina åsikter inför kameran i Robinson. Lätt att smyga undan och prata ostört med de man vill.
2018-04-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han åkte ut med flaggan i topp. Gjorde inte bort sig utan fick ett värdigt avslut.

Ja man kan undra hur han ska hinna med sina klienter i PT-verksamheten.
Han kommer antagligen att få gästföreläsa på GIH och kanske få en forskartjänst där han analyserar mindset teorier och praktiskt utfall.
Sedan ringer Hollywoods producenterna och han blir Malmös svar på Dolph Lundgren.
2018-04-30, 13:29
Medlem
jay.simpsons avatar
Om Jan inte spelar är min gissning att han har någon form av diagnos. Till och med jag med min asperger kan läsa av situationer och människor bättre än Jan. Pinsam tystnad när han sa att alla i lag nord gillade honom, personkemi med alla Han förstår inte varför han fick immunitet väldigt tyst när han frågade lag nord. Tala på utan att inse att ingen är speciellt intresserad och skryter om att han varit med i tv förr.

DK verkar vara en skön avslappnad snubbe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in