2018-04-30, 10:43
Medlem
Asklords avatar
Pascals lilla fina tal om att han känner sig som en vinnare för han har lärt känna dessa människorna. Det var så sliskigt att jag inte kunde låta bli att garva
2018-04-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Håller helt med om att det är smått patetiskt att kalla sig VD i hennes ställning. Däremot undrar jag, vad har hon gjort eller sagt som säger att hon är korkad? Tycker mest hon hållit en låg profil och varken sagt bu eller bä. Känns som att många gärna VILL att hon ska vara en korkad bimbo.

Men jäävlar vad snygg hon är. Kan inte komma på en enda känd svensk kvinna som är snyggare i dagsläget. Det kan man inte ta ifrån henne..
det visar ju sig så fort hon öppnar käften.
2018-04-30, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Jag påstod inte att hon var korkad. Jag sa bara att titeln "VD" absolut inte är en garanti för att vara smart, speciellt inte i ett bolag hennes far startat för att hans dotter ska ha något att göra (min uppfattning).
Sen tror jag absolut inte att hon är smart. Kommer inte ihåg alla knasiga saker hon sagt men som hon framställer sig själv i tv så är det allt annat än en intellektuell människa.
Det senaste jag kommer ihåg var att hon kallade någon en kappvind. Absolut ingen garanti på att man är en lågintelligent människa men ett knasigt uttryck helt klart då man brukar säga "vänder kappan efter vinden" eller "kappvändare".
Som sagt jag har ingen aning men jag tror inte hon är speciellt smart utifrån vad jag ser i programmet.

Ok. Men tycker inte hon framstår som mer eller mindre korkad än Lina/Dessi/Ida/Pascal/DK eller någon annan i liknande ålder på ön.

Det jag tycker är mycket fascinerade med snygga dokutjejer är att de alltid ska hitta en kille. Om utbudet är dåligt tar de den minst dåliga. Givetvis tar relationen slut samma sekund som såpan är slut till killens förtret (Pascal). En kille som Pascal skulle ALDRIG Nicoline ens titta åt hemma i Sverige.

Tror det beror på att de behöver fylla uppmärksamhetshålet som uppstår. När Nicoline traskar på Birger Jarlsgatan kör sannolikt bilar av vägen och fotgängare skallar lyktstolpar i trans. När man sedan helt plötsligt är på en ö där nästan ingen bryr sig måste vara en galen omställning.
2018-04-30, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
det visar ju sig så fort hon öppnar käften.

Tycker inte hon säger fler eller färre dumheter än Lina/Ida/DK/Pascal/Dessi. Om Nicoline såg ut som någon av de tjejerna hade ingen tjatat om att hon var korkad. Garanterat.
2018-04-30, 11:05
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Skrattade gott igår när Pascal åkte ut. Bästa hittills.
2018-04-30, 11:08
Medlem
Citat:
Ok. Men tycker inte hon framstår som mer eller mindre korkad än Lina/Dessi/Ida/Pascal/DK eller någon annan i liknande ålder på ön.

Det jag tycker är mycket fascinerade med snygga dokutjejer är att de alltid ska hitta en kille. Om utbudet är dåligt tar de den minst dåliga. Givetvis tar relationen slut samma sekund som såpan är slut till killens förtret (Pascal). En kille som Pascal skulle ALDRIG Nicoline ens titta åt hemma i Sverige.

Tror det beror på att de behöver fylla uppmärksamhetshålet som uppstår. När Nicoline traskar på Birger Jarlsgatan kör sannolikt bilar av vägen och fotgängare skallar lyktstolpar i trans.När man sedan helt plötsligt är på en ö där nästan ingen bryr sig måste vara en galen omställning.
Skämtare där! Hon ser bäst ut av dom i Robinson (eller gör hon det!) men det är inget märkvärdigt annars med hur hon ser ut.
2018-04-30, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Skämtare där! Hon ser bäst ut av dom i Robinson (eller gör hon det!) men det är inget märkvärdigt annars med hur hon ser ut.

Ptja håller inte med. Smak är subjektivt såklart men att ta hem fröken Sverige och topp-15 i miss world gör inte Tex Ida (inget ont om henne i övrigt). jag är övertygad om att 99% av Sveriges yngre män skulle kapa ett par fingrar om de fixk mysa lite med Nicoline.
2018-04-30, 11:20
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Hoppas detta är ett skämt? Det FÅR inte vara sant/möjligt att puckot får återvända? Kommer idioten tillbaka är det en katastrof.

Om, det stämmer, skulle det ju kunna avse nästkommande öråd med.
2018-04-30, 11:23
Medlem
Jo, problemet med Nicoline i programmet är att hon är en floskelbingo, mer så än någon annan deltagare. Hon talar visserligen till största delen i fullständiga meningar, vilket gör att hon är att kategoriseras som normalbegåvad.
Men hon yttrar bara självklarheter som inte behöver sägas. Det skulle vara intressant att veta vad hon tycker egentligen. Vet hon ens själv det? Varför är hon med i Robinson? Till och med Jan verkar ju ha ett tydligare svar på den frågan. Av de Robinson-deltagare genom åren som jag kan minnas(som sagt, detta är den första säsongen jag följer på hur lång tid som helst) som har castats i egenskap av sitt utseende framstår hon som den mest menlösa. Hon är alltså 24 år men hon framstår ungefär som de "snygga tjejerna" jag minns från första året på gymnasiet.
Med detta sagt tycker jag att det är lite tröttsamt att läsa om vad folk tycker om deltagarnas utseende i denna tråd. Men det kanske bara är jag. Hur som helst verkar Nicoline ha begåvats med en egen tråd på Flashback i "Modeller, paparazzi, kändisbilder".
(FB) Nicoline Artursson

Om vi nu utgår från att det blir sammanslagning. Hur många immuniteter finns det i kommande ö-råd? Får Rick och Jan ha kvar sina som de fick vid lagbytet? Finns Johans kvar(som vi utgår från att han delar med Lillemor)?
2018-04-30, 11:24
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Jungfrufödsel i så fall, pussen när Pascal åkte ut var väl det hetaste som hänt på ön. Även Ida/Lina beskrev ju Nicolette som pryd.

Det kanske var sexuellt ofredande? Hörde då inget samtycke före.
2018-04-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Skrattade gott igår när Pascal åkte ut. Bästa hittills.

Japp, inte helt överraskande att man valde att plocka honom när läget kom. Trodde dock att Nicoline skulle varit förstahandsvalet.
2018-04-30, 11:35
Medlem
Citat:

Tror det beror på att de behöver fylla uppmärksamhetshålet som uppstår. När Nicoline traskar på Birger Jarlsgatan kör sannolikt bilar av vägen och fotgängare skallar lyktstolpar i trans. När man sedan helt plötsligt är på en ö där nästan ingen bryr sig måste vara en galen omställning.

Hon framstår som korkad eftersom hon pratar i självklarheter och "sparkar in öppna dörrar". Hon verkar inte riktigt tänka till och ha en egen åsikt om vice versa som de andra deltagarna och som de flesta människor faktiskt har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in