2018-04-30, 01:34
Medlem
Jag har tidigare inte trott att Jan varit "planterad och införstådd social katastrof" på ön, av den anledningen att jag inte tror att det är möjligt att spela idiot 24/7. Möjligen var "jag har barn"-citatet ikväll vad som möjligen får mig att omvärdera mitt tidigare ställningstagande. En så perfekt usel tajming är helt enkelt svår att få in för någon som inte går in för det. Jag tyckte även att det såg ut som att han skrattade med en något mindre korkad blick än vanligt sekunden efter att han hade kommit med detta inspel...
2018-04-30, 01:46
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Va enormt håriga underarmar Lina har.
Hon har ju mer hår på underarmarna än jag har.
https://jpst.it/1ereE

Undrar om hon är lika hårig där nere?
2018-04-30, 01:49
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag har tidigare inte trott att Jan varit "planterad och införstådd social katastrof" på ön, av den anledningen att jag inte tror att det är möjligt att spela idiot 24/7. Möjligen var "jag har barn"-citatet ikväll vad som möjligen får mig att omvärdera mitt tidigare ställningstagande. En så perfekt usel tajming är helt enkelt svår att få in för någon som inte går in för det. Jag tyckte även att det såg ut som att han skrattade med en något mindre korkad blick än vanligt sekunden efter att han hade kommit med detta inspel...

Skönt att Rick direkt daskade till honom med handen, liksom att ”tyst, det här gäller de som varit här längst”
2018-04-30, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
shit vilka håriga armar lina har

Jag tror att Lina har haft anorexi.
Det kan påverka kroppsbehåring hos kvinnor.(jag har egentligen inte direkt någon länk just nu,utan det är något jag minns från en föreläsning av ett antal tjejer för kanske 16 år sedan)Men det går säkert att dra fram något som stödjer det.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
nej nej inte ge henne andra namn nu. hennes smeknamn här är Knulldockan. då hon inte gör något annat än sära för Pascal.

Jag är allt annat än pryd,Men jag tycker "nickedockan" är ett bättre namn, varje gång hon pratar till kameran så sitter hon och ser ut som en bobble-head. Det är som att hennes hals inte riktigt orkar hålla upp huvudet,lite som en fågelunge.
Senast redigerad av Throwaway1912 2018-04-30 kl. 05:07.
2018-04-30, 05:52
Medlem
Skönt att P(R)ascal åkte, nu är det bara bitterfittan Victoria kvar, fyfan vilken fitta yäck
2018-04-30, 06:21
Medlem
Inspirit81s avatar
var det bara jag som njöt av när lina läxade upp samtliga igenom att kalla dom lögnhalsar?...Vad trodde dom egentligen usel taktik hade ens någon gått på det där falska spelet?
2018-04-30, 06:45
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
var det bara jag som njöt av när lina läxade upp samtliga igenom att kalla dom lögnhalsar?...Vad trodde dom egentligen usel taktik hade ens någon gått på det där falska spelet?

Instämmer, det behövdes rejäla kvinnor från lag Nord för en reality check där. Roligt att de började med ett rejält flyttstäd. TV4 :s försök att sliska till det när PappSkalle åkte ut, kan vara det äckligaste jag sett.

De borde zoomat in på fina Robban i badbrallor istället.

Henke är ju fit med, även om han är mer polistrygg än sexig. JohanEh:s kalling-paket borde ha föregåtts av någon typ av censur däremot.
2018-04-30, 06:46
Medlem
Djurmos avatar
Lite orättvist att påstå att Pascal och Nikolin skulle vara falska när de röstade på Dessie. De kunde ju bara rösta på varandra eller på henne! Att de båda och även Dessie sedan försökte pakta, ja hur skulle man annars gjort?

En såndän "Andrachansen-ö" som nämndes tidigare t tråden har, så vitt jag minns i alla fall, alltid introducerats direkt efter första ö-rådet efter sammanslagningen. Det brukar även vara så att de som åker ut efter en sammanslagning är med och påverkar finalen. Om inte Jan åker ut illa kvickt kommer han alltså att ha ett finger med i finalen...
2018-04-30, 07:08
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Instämmer, det behövdes rejäla kvinnor från lag Nord för en reality check där. Roligt att de började med ett rejält flyttstäd. TV4 :s försök att sliska till det när PappSkalle åkte ut, kan vara det äckligaste jag sett.

De borde zoomat in på fina Robban i badbrallor istället.

Henke är ju fit med, även om han är mer polistrygg än sexig. JohanEh:s kalling-paket borde ha föregåtts av någon typ av censur däremot.

Ja det var fan det äckligaste jag sett på länge. Men skönt att den vidriga back stabbern Pascall är ute.
2018-04-30, 07:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Vad hände med de två amuletterna Victoria fick första veckorna? Förlorade hon dem efter varje öråd, även fast hon inte blev röstad på? Isåfall tycker jag tv4 borde visat att hon lämnade dem. Eller hon kanske har kvar två amuletter?
Lillemor och Johan har ju kvar sina? De har iofs inte varit i öråd ännu.

Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Undrar också var Vickans amulett sedan tidigare tagit vägen. TV4 har sett till att göra den sämsta lågbudgetproduktionen av konceptet hittills. Fattades bara att de skulle sliska till PappSkalles avsked ytterligare med slow motion. Tog ju en evighet innan fanskapet packade sig därifrån. Robinson i 4:ans regi är som att tvingas läsa "Se&Hör" hos frissan.

Hoppas lag Syd i nuvarande uppsättning hinner vinna något innan sammanslagning. Första och sista gången det hade varit kul att se.
Synd att sexiga Robban åkte hem. Den enda mannen värd att kolla lite noggrannare på.

De gällde bara i det första örådet hon var på.
2018-04-30, 08:07
Medlem
Reklamen för "sök till Robinson" visade en scene med Nicolin och dessi som inte hade visats ännu. Fett svårt att lista ut vem som åkte ut då.

Precis innan man skulle få se röstningen, så tv4 spoilade sönder.......

Men börjar bli trött på att hela laget är immuna hela tiden. Har det varit en röstning utan att 2 eller mer är immuna?
2018-04-30, 08:19
Medlem
Oerhört komiskt att se hur Pascal har mindfuckat sönder hela tråden, folk nämner honom hela tiden

Grymt snyggt avsked av en riktig fighter, att helt sonika kliva fram och snygga den snyggaste bruden, bara det agerandet var snyggt, och samtidigt visa att det var det enda han hade att säga till sitt lag gör ju det ännu vackrare.

Pascal, du lämnar med flaggan i topp och det var en fröjd att se när osedvanligt snygga Nicoline slog armarna om dig mitt framför de andra som det sista du gjorde på ön. Kaxigt avsked värre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in