2018-04-30, 23:14
Medlem
XtraXs avatar
Nån som lade märke till Anders huvudrörelse när Jan berättade om sin träning på badrumströskeln och hur surt det känns. Han vred på huvudet och verkligen stirrade på oss tittare, var som han tänkte vad fan dillar han om. Såg riktigt roligt ut.

https://imgur.com/a/OagKv7Z

Den blicken.
2018-04-30, 23:15
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Mycket bra korrigering, tack så mycket, tack så mycket, TACK SÅ MYCKET.

+1! Petitesser spelar noll roll i det sammanhanget. Förövrigt tråkigt att se pappskalen bita sig kvar men desto roligare som någon nämnde tidigare att se Jan svänga om hans "mindset" i gränslandet 😅
2018-04-30, 23:21
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det har jag också tänkt.
Jan inspirerar en både till att leka i lekparken och balansera på badrumströsklar. Slår vi Jan så vet vi att vi kan få vara med i Robinson.

Det pinsamma är att han har så noll självinsikt inför sin kapacitet.
Kan man lita på någon som gör såna kapitala missbedömningar om sig själv?
Antar att han är rätt kamerakåt. Kreativ mediekonsult, vad betyder det ens? Är det bara ett finare ord för någon som tar så många statistjobb/lätterhållna roller som möjligt och lever på det?

Kanske har han ändå fått lite insikt i att han inte har den kapacitet han trott sig ha, därav sitt stundtals depressionsliknande tillstånd och totala likgiltighet inför hur det går för honom i tävlingen? Den Jan som lämnar ön lär inte vara densamma som först anlände i.a.f. (Om han nu inte vinner hela skiten tack vare något mirakel). Undrar hur hans totala psykiska/fysiska nedbrytning på ön kommer påverka honom i livet efter Robinson.
2018-04-30, 23:22
Medlem
Ronilles avatar
Men Jan måste väl vara en mullvad? En skådis som är planterad för att säga koko saker och få de andra i bättre dager?

Annars säger jag som kidsen: Cringe på den.
2018-04-30, 23:29
Medlem
Negermor har rätt skapliga lökar. Sillisar garanterat. Nån mer som tänkt på att när hennes nipples är styva så ser man att dom sitter sjukt högt upp?
2018-04-30, 23:31
Medlem
fittslems avatar
Haha, ja man var ju inte överlycklig igår när man fick veta att Pascal får en ny chans. Men att han nu ska få dela sin tid där med Jan gör det ju hela så förjävla roligt.
2018-04-30, 23:31
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nån som lade märke till Anders huvudrörelse när Jan berättade om sin träning på badrumströskeln och hur surt det känns. Han vred på huvudet och verkligen stirrade på oss tittare, var som han tänkte vad fan dillar han om. Såg riktigt roligt ut.

https://imgur.com/a/OagKv7Z

Den blicken.

Ja det är såklart tråkigt att se. MYCKET, mycket tråkigt.

/Jan
Senast redigerad av Steinarr 2018-04-30 kl. 23:44.
2018-04-30, 23:49
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja det tyckte jag med!!
Har vi månne haft sällskap av Lina i tråden tidigare kanske?

Haha även när jag tittar om det låter det som om hon ropar "Pappskall". Mycket roligt faktiskt!
2018-04-30, 23:55
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Ropade Lina: "Pappskall" efter Pascal när hon kom till gränslandet?

Ryckte till när jag hörde det! Jag kan ju inte hört helt fel när flera andra här säger samma sak.
Mycket bra av Lina där.
2018-05-01, 00:09
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Karln har ju absolut inget att ge på något plan! Rabblar om att han stått på badrumströskeln i 45 minuter innan han åkte dit. Man kan undra om dessa 45 minuter var de enda han tillägnade åt fysisk träning inför deltagandet.
Nej för h--te, han körde ju även plankan i 45 minuter! Även detta var i badrummet, dock med vattenskor på.

Det har pratats mycket om "mindset" i den här tråden men ingen nämner "mindfuck". Jan är ju ett stort mindfuck. Är han en skådis eller inte? Är han på riktigt? Är han ett experiment, i så fall vad är syftet? Han är ju sämre än en påse skridskor i alla grenar men har överlevt både Alexandra och Pascal. Vad är hans mission? Kommer Jan att vinna Robinson?
2018-05-01, 00:12
Medlem
Måste säga att program ledaren är väldigt bra hejar på desire eller Henrik norgren rick är också bra.
2018-05-01, 00:32
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Jag tror att TV4 hade tänkt skicka fyra från sammanslagningen till Gränslandet, men nu skadades Robban och blev hemskickad. Därför fick den som blev utröstad i söndags en ny chans.
Sedan blev det lite bättre TV med en "chockad" deltagare som får se vilka motståndare som ställs mot i Gränslandet.
Snyggt gjort av TV4 att få oss att tro det tagit bort "andra chansen" + det känns ganska värdigt att efter att hängt med så här långt ändå få fortsätta, i synnerhet om man åker på skitsaker man inte riktigt kan rå för.
Jag gissar på att Pascal ska börja med att utmana någon av de tre från sammanslagningen och då väljer han såklart Janne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in