2021-12-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunpalm
Hon kommer att bli den bästa valarbetaren SD någonsin har haft. Hoppas hon sitter kvar.

Javisst, hon tillsammans med:

- Magdalena Andersson
- Morgan Johansson
- Mikael Damberg
Citera
2021-12-03, 23:18
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Javisst, hon tillsammans med:

- Magdalena Andersson
- Morgan Johansson
- Mikael Damberg

Du glömde Ygeman.

Plus den här nye energiministern från Iran. Som inte vet ett dugg om "energi".

Senast jag var tvungen att gå igenom en av SÄPO dikterad säkerhetskyddskontroll nämndes Iran, bredvid Kina och Ryssland som de värsta IT-relaterade hoten mot Sverige. Dessutom sitter 2 av hans landsmän just nu häktade för grovt spionage mot Sverige.

Bra val, Magda. Hur ända ini-helvete tänkte du?

Edit:
Ursäkta, helt OffT.

Men när det gäller Strandhäll så är det ju helt obegripligt hur man tar in människan som minister för klimat och miljö. En känga till Bolund och Stenevi? På att ett visst sätt säga att ni är lika jävla dumma? Eller vad fan är det?

Hon ska alltså styra den fråga som enligt jävligt många människor på jordklotet (främst I-länder) står högst på agendan. Ska hon också, som Greta, ta flyget till USA för att prata med nån miljökändis eller stå på nån scen och babbla? Nej, hon är miljövänlig, kör inte bil. Men alla dessa gratis taxiresor då....vilken jävla idioti. Hur ända inihelvete kan en hårt jobbande rörmokare, tvångsansluten till LO, acceptera det här beteendet från sosseöverklassen? Kärringen bor i en en relativt ny kåk på Värmdö värd ca 14 mille. Med pool. Eller "utebadkar". Sosseadeln slår hela tiden nya rekord.

Benke i tvåan i Farsta, rörmokaren som går upp 5:30 varje morgon, för att mocka skit i fastnade avlopp. Hur ser han på detta? Röstar han som farsan och morsan? Eller?

För att avsluta detta inlägg; jag bor själv i ett ointigrerat reservat i utkanten av Sthlm. Än så länge.
Senast redigerad av zurfarn 2021-12-04 kl. 00:02.
Citera
2021-12-03, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Är det någon som ens vet vem som har flugit med drönare över hennes hus? Varför säger alla att det är SD som har gjort det?

En tanke som slog mig.. haha
Tänk på S kansliet sliter dom sina hår.
- Hur fan ska vi få slut på snacket om Strandhäll nu då.. det här är inte bra. Vi tappar i förtroende...
- Jag har en idé, jag fixar det.
Och så skickar dom ut nån att filma med drönare. Och mailar till Rebecka på Riks och utger sig för stt vara någon random följare. För hon brukar ju lägga ut en del tok, så dom chansar på att hon ska nappa lite impulsivt och det gör hon.
Citera
2021-12-03, 23:54
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Du glömde Ygeman.

Senast jag var tvungen att gå igenom en av SÄPO dikterad säkerhetskyddskontroll nämndes Iran, bredvid Kina och Ryssland som de värsta IT-relaterade hoten mot Sverige. Dessutom sitter 2 av hans landsmän just nu häktade för grovt spionage mot Sverige.

Uppenbarligen tänkte Magda inte så mycket, vad kan man förvänta sig av någon som inte ens går ut samhällsvetenskaplig linje med maxbetyg och som hoppar av sin doktorandtjänst..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durango80
- Hur fan ska vi få slut på snacket om Strandhäll nu då.. det här är inte bra. Vi tappar i förtroende...
Och så skickar dom ut nån att filma med drönare. Och mailar till Rebecka på Riks och utger sig för stt vara någon random följare. För hon brukar ju lägga ut en del tok, så dom chansar på att hon ska nappa lite impulsivt och det gör hon.

Varför inte? Det vore inte alls en dum avledningsmanöver. Värre har man hört talas om.

Både laglig, och dessutom rätt enkel att genomföra med liten upptäcktsrisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Du glömde Ygeman.

Haha, Ygeman! Det stolpskottet hade jag glömt bort helt och hållet. Ygeman såklart, vilket skämt han är!
Citera
2021-12-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Haha, Ygeman! Det stolpskottet hade jag glömt bort helt och hållet. Ygeman såklart, vilket skämt han är!

Detta är en enormt bra laguppställning - för oss som inte gillar S.
Citera
2021-12-04, 00:19
Medlem
Revejs avatar
Förstår inte varför alla finniga tonåringar här i forumet fortsätter hacka på Annika, hon har redan gått vidare med livet och fortsätter skapa fantastiska saker.
Riktigt imponerande hur hon redan dykt ner i mängder av uppgifter och påbörjat arbetet för att bättra vårt samhälle.

Givetvis skrämmande för eliten på FB att någon av det täcka könet kan jobba på så och troligen säkrat väljarna för en lång tid framöver.
Citera
2021-12-04, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Förstår inte varför alla finniga tonåringar här i forumet fortsätter hacka på Annika, hon har redan gått vidare med livet och fortsätter skapa fantastiska saker.

Håller med. Hoppas att hon sitter kvar ett bra tag till, och fortsätter att skapa mer "fantastiska" saker.
Citera
2021-12-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durango80
Det är något konstigt med det här. Reaktionen från de nya partisekreteraren i S att Kristersson måste tala Åkesson till rätta framstår som ganska upphaussad. Åkesson kan väl inte veta i förväg vad någon SD-anställd lägger upp på sin twitter. Att de dessutom slår fast att SD har filmat är konstigt.

Men jag tror verkligen inte att S som parti skulle gå så där långt över gränsen som i den teorin. Dock skulle det vara intressant att få veta vem som tog filmen.
Citera
2021-12-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Håller med. Hoppas att hon sitter kvar ett bra tag till, och fortsätter att skapa mer "fantastiska" saker.
Exakt kommer öka på SD siffror utmärkta valarbetare sanningen segrar tillslut Kommer bli S Pyrrhusseger tillslut C är på Godväg åtnjuta den
Citera
2021-12-04, 00:40
Medlem
Glömde Ygerman, Han verkar vara lite utvecklingsstörd. Kolla in hans feja , tror inte att någonting står rätt till där. Tror att gänget från Köping hade gjort ett bättre jobb ,dom har mer sunt förnuft än han någonsin kommer att ha. Han har en obefintlig utbildning , noll utstrålning och får ingenting gjort. = En Sosse på regeringsnivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in