2021-12-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingaman
Hon kan väl inte vara hotad av högern?
Endast hon uttalar sig, syns, eller rent utav existerar så fixar hon drivor av röster till de konservativa.
Om hon är hotad måste det vara av kulturmarxisterna själva för att de blir förbannade för att hon är så djävla korkad och drar de egna i skiten.
Tänk ADHD-Grekiskan, Mogge, Humor-Kurden, Herr Frigolit m.fl.
Rena rama valarbetarna till SD.
Mvh.

Håller med. Hoppas hon sitter kvar ett bra tag till. Kommer troligen extremt mycket roligt ur detta.

Precis som Håkan Juholt och Mona Sahlin kan detta bli oppositions absolut bästa verktyg.
Citera
2021-12-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Har hon inte skyddat adressen så är det väl bara att gå in på hitta.se eller liknande?

Precis, enda som jag tycker att filmen har bidragit till i sammanhanget är att eventuellt skapa/spä på hat mot henne. Om ingen hade rapporterat om politikernas förehavanden så hade nog nästan inget hat riktats mot politikerna, men det låter väl knappast som ett rimligt alternativ.

Det enda rimliga är att man låter folk rapportera om politikernas felsteg och att SÄPO sen tar hand om det hot som uppstår.
Citera
2021-12-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Precis, enda som jag tycker att filmen har bidragit till i sammanhanget är att eventuellt skapa/spä på hat mot henne. Om ingen hade rapporterat om politikernas förehavanden så hade nog nästan inget hat riktats mot politikerna, men det låter väl knappast som ett rimligt alternativ.

Det enda rimliga är att man låter folk rapportera om politikernas felsteg och att SÄPO sen tar hand om det hot som uppstår.

Hot är aldrig någonsin OK, men i en demokrati så har man rätt att både foto, filma och ifrågasätta våra makthavares lämplighet för sina uppdrag.
Citera
2021-12-03, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Förstår jag allt rätt, eller? Radio Riks publicerar. Men film är från någon privat idiot som tagit eget initiativ..? Följdfråga: jag sänder ut en drönare och filmar Jimmie Åkesson då han typ vilar på sin altan. Publicerar det, ok?
Det är olagligt att flyga drönare och fotografera så nära bostadshus.
Citera
2021-12-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Spelar ingen roll. De har publicerat det. Vi ska inte ha sådana politiska metoder i Sverige.
Riks har inte publicerat. Det var Fallenkvist som lade upp det på sin egen twitter. Varför säger man att Riks publicerade det då?
Citera
2021-12-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Håller med. Hoppas hon sitter kvar ett bra tag till. Kommer troligen extremt mycket roligt ur detta.

Precis som Håkan Juholt och Mona Sahlin kan detta bli oppositions absolut bästa verktyg.

Jag tror Magdalena Andersson har gjort en kalkyl när hon gav Strandhäll uppdraget att avgöra slutförvaret av kärnavfallet. Det är en kontroversiell fråga där man låter en person man kan undvara, ta skiten. Det är en viktig fråga och nödvändigt att besluta i, där Strandhäll får bli målvakt för övriga sossar.
Citera
2021-12-03, 19:48
Medlem
Det vore ju kul om det är Kronofogden som kört med drönare runt hennes hus...
Citera
2021-12-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Det vore ju kul om det är Kronofogden som kört med drönare runt hennes hus...

De kanske använder drönare för att reka eventuella tillgångar (utomhusbadkar?) att mäta ut?
Citera
2021-12-03, 22:19
Medlem
Strandskatan och Tomas En-eroth(isk) är precis vad M/ SD/ KD behöver inför kommande val.
Men det finns säkert mer av den varan, som ännu inte flutit upp till ytan.
Citera
2021-12-03, 22:26
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag har hört att hon skäms för sin enormt breda käft, kontaktade en plastikkirurg för att åtgärda saken, backade ur och ville ej senare betala fakturan för uteblivet besök.

Sedan säger elaka tungor att hennes make begick självmord för att hon var otrogen med dvärgen Morgan Johansson.
Senast redigerad av Knivur-273 2021-12-03 kl. 22:33.
Citera
2021-12-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag har hört att hon skäms för sin enormt breda käft, kontaktade en plastikkirurg för att åtgärda saken, backade ur och ville ej senare betala fakturan för uteblivet besök.

"En bred käft är en tillgång när några blir sugna."
Citera
2021-12-03, 22:59
Medlem
Hon kommer att bli den bästa valarbetaren SD någonsin har haft. Hoppas hon sitter kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in