2022-09-10, 11:12
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Bryr sig Annika verkligen om miljön?

Citat:
Strandhälls taxiresor: Två varv runt jorden på fyra år

Miljö- och klimatminister Annika Strandhäll har i slutet av valrörelsen hamnat i ett miljöfokus. Under sin tid i riksdagen, innan utnämningen till minister, stod hon för tidernas taxinota bland riksdagsledamöterna. Två varv runt jorden enligt Taxi Stockholm.

https://bulletin.nu/strandhalls-taxi...den-pa-fyra-ar
Citera
2022-09-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor

Annika bryr sig om sig själv, som de flesta sossar.
Citera
2022-09-10, 16:40
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor

"Nu blev det så."

Standardursäkten för sossar.
Citera
2022-09-12, 13:36
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Om det kommer fram något saftigt skvaller av lite dignitet om henne lovar jag att avregistrerar mig från detta forum.

Varje gång jag ser henne funderar jag osökt på om det inte är världens ordentligaste människa jag har framför ögonen.

Jag tror ärligt talat inte ens hon har spolat ner en tampong i toaletten eller låtit någon liten plastdetalj följa med pappret ner i pappersåtervinningen.

Står du fortfarande för det här?
Citera
2022-09-12, 13:39
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Strandhäll mobbar tydligen folk för deras längd:

https://pbs.twimg.com/media/Fb_0P5bX...jpg&name=large

Hur lång är hon själv?
Hon hade/har väl ett förhållande med Mogge som är typ 3 äpplen hög?
Citera
2022-09-12, 13:48
Medlem
K-Glitchens avatar
Kvinnan ser ut att ha grava alkoholproblem.

Om man jämför med bilder som är 5-6 år gamla så är det som natt och dag. Visst är hon lite äldre men det svullna ansiktet är ett säkert tecken på att hon tittar djupt i sin bib dagligen.
Citera
2022-09-12, 13:52
Medlem
Annika Strandhäll hade i alla fall push-up bh igår när hon blev intervjuad i svt vid barbordet.

Strandhällan blir väl arbetslös nu ..
Citera
2022-09-12, 14:13
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Va fan, sovit under en sten eller?
Thomas tog sitt liv när ha fick reda på att horan till sambon dvs Annika knullade med Morgan Johansson bakom hans rygg, dessutom hade de så gjort under mycket lång tid.
Många inom S visste om deras romans, men inte Thomas, sen hann liket knappt stelna innan hon gick öppet hand i hand med Dvärgen Morgan. Ett jävla svin till människa är vad hon är, hon satt även hos Skavlan och grät över hur hemskt det var att Thomas tog livet av sej, att det var så synd om hennes döttrar, fy fan!

Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Jepp, sen som grädde på moset skyller hon hennes Kronofogdeärenden på en död Thomas, så Ärkesvin är en alldeles för lindrig benämning på detta luder Annika Strandhäll!

Fy fan vilket jävla as det verkar vara.
Citera
2022-09-12, 15:25
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Prova dina läs kunskaper igen.

Källa Wikipedia,
I slutet av augusti 2019 avled Strandhälls sambo, varvid hon gjorde ett uppehåll i regeringsarbetet fram till den 29 september 2019 då hon meddelade sin avgång som socialförsäkringsminister av familjeskäl.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Annika_Strandh%C3%A4ll

När hennes sambo och far till hennes barn tog livet av sig gjorde Annika timeout. Hon hoppades på att uppmärksamheten skulle svalna. En månad senare gravsattes sambon och exakt då, samma dag skrevs ett brev till regeringen. Det adresserades till ett antal ministrar men även till ett stort antal fackpampar inom LO's fackförbund. Några dagar senare (kanske 3) tvingades Strandhäll att avgå.

Jag har själv fått läsa brevet och jag är helt säker på att det är orsaken till hennes avgång. Brevet kommer att komma ut förr eller senare. Vid ett regeringsskifte kanske...

PS. Det är dags att börja rota i socialdemokraternas sunkiga aktiviteter.
Senast redigerad av What-the-heck 2022-09-12 kl. 15:31.
Citera
2022-09-12, 15:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck
När hennes sambo och far till hennes barn tog livet av sig gjorde Annika timeout. Hon hoppades på att uppmärksamheten skulle svalna. En månad senare gravsattes sambon och exakt då, samma dag skrevs ett brev till regeringen. Det adresserades till ett antal ministrar men även till ett stort antal fackpampar inom LO's fackförbund. Några dagar senare (kanske 3) tvingades Strandhäll att avgå.

Jag har själv fått läsa brevet och jag är helt säker på att det är orsaken till hennes avgång. Brevet kommer att komma ut förr eller senare. Vid ett regeringsskifte kanske...

Det brevet skulle jag verkligen vilja se.
Citera
2022-09-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck

Om du har information om detta brevs innehåll har du en moralisk skyldighet att dela med dig av denna vetskap. Denna donnas vidriga eskapader måste komma till folks kännedom.
Citera
2022-09-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Står du fortfarande för det här?

Ja, där sviktande mitt omdömme minst lika mycket som Annikas.

Men det står jag för, enligt en nyligen publicerad studie tenderar människor som tror andra om gott att vara lyckligare än dom som är mer benägna att misstro andra människor. Och att i aĺla lägen alltid göra korrekta bedömningar av andra människor är ju en omöjlighet.

Fast har det kommit fram något skvaller av dignitet om henne?

Det jag sett är väl på samma nivå som hos dom övriga clownerna som vevar med kuken på fyllan, blåser åldringar på deras hus. heilar och skickar dick picks etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in