2020-07-01, 14:04
Medlem
Svär på all heder & ära att Morgan kom ut med "Lovar att aldrig avkriminalisera narkotika" för att det skulle funka tsm mellan dem

Död åt sossarna helt enkelt
Senast redigerad av HD. 2020-07-01 kl. 14:07.
Citera
2020-07-01, 14:05
Medlem
Tror nog att detta förhållandet pågått en längre tid.. även innan maken tog sitt liv.. hon hade ju redan begärt skillsmässa innan han dog, och det florerade redan rykten då att det kunde finnas skäl till att maken inte ville leva längre.. Nu har dom fått avvakta med att komma ut med denna nyheten men när Strandhäll.. gick ut i pressen för bara någon vecka sedan, att hon såg framemot att hitta kärleken igen... så tänkte då jag att det dröjer inte länge innan något kommer fram.. Och det gjorde det nu...
Citera
2020-07-01, 14:06
Medlem
asskissers avatar
Hoppas ludret kan driva mållgan till självmord, som med sitt ex. Det vore bra för Sverige.

Snacka om att förtjäna varandra.
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2020-07-01, 14:07
Moderator
Notera att reglerna gäller även i skvallerforumet! Inlägg som är rent trams eller oneliners inte klassas som inom ämnet.
2020-07-01, 14:07
Medlem
Merwinnas avatar
Det känns illojalt att hon går vidare så snart, och särskilt som förre maken begick självmord.

...vidare slutar jag aldrig att förundras över, att oattraktiva människor verkar kunna se någonting attraktivt hos varandra ändå. Jag har aldrig förstått det.
Citera
2020-07-01, 14:17
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Tror nog att detta förhållandet pågått en längre tid.. även innan maken tog sitt liv.. hon hade ju redan begärt skillsmässa innan han dog, och det florerade redan rykten då att det kunde finnas skäl till att maken inte ville leva längre.. Nu har dom fått avvakta med att komma ut med denna nyheten men när Strandhäll.. gick ut i pressen för bara någon vecka sedan, att hon såg framemot att hitta kärleken igen... så tänkte då jag att det dröjer inte länge innan något kommer fram.. Och det gjorde det nu...

Det tror jag också. Inte fan tog det bara en vecka att hitta kärleken.
Citera
2020-07-01, 14:17
Medlem
Kan hon inte ha ihop det med svetsaren istället så att han tar livet av sig? Win-win för Sverige.

Ganska uppenbart att ett utstött S-luder letat sig till någon med makt inom partiet för att nästla sig in igen.
Citera
2020-07-01, 14:18
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Mer seriöst än så blir det inte för vissa

https://twitter.com/miraaksoys/statu...84533914312704
Och han ska vara justitieminister?
Citera
2020-07-01, 14:18
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Vittnar enbart och stärker bilden av hur maktfullkomliga och bedragande Sossar är. Det är ju glasklart, de drar sig inte för att bedra och driva sin familj till självmord och likväl bedra det Svenska Folket.
Det bekommer dom inte i jakt på makt.
Samma sak med AS och dvärgen, de är ett bevis på Svek och Bedragande människor som är ryggradslösa. Man kan ju faktiskt vara säker på att detta har pågått länge, dvärgen och As har haft en knullrelation länge. Detta uppstår inte bara hux flux. AS har ju sagt i en intervju nyligen att hon hade begärt skilsmässa och skulle flytta in till en lgh i stan.

Jag kan inte förstå att det finns människor som röstar på detta äckliga parti med dess vidriga medlemmar, måste vara helt bombade mentalt och hjärntvättade.

Särskilt när de som röstar på S påstår sig stå för solidaritet och jämlikhet och är kapitalisthatare. Personer som AS och MJ gör allt för att tjäna så grova pengar som möjligt (har ni hört det yppas ett enda ljud om att politikerna avstår en del av lönen som många andra gjort?), samhället är mer ojämlikt och osolidariskt än någinsin.

Ändå fortsätter folk att rösta på sånna som AS och MJ. Ni är inte kloka.
Citera
2020-07-01, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Vittnar enbart och stärker bilden av hur maktfullkomliga och bedragande Sossar är. Det är ju glasklart, de drar sig inte för att bedra och driva sin familj till självmord och likväl bedra det Svenska Folket.
Det bekommer dom inte i jakt på makt.
Samma sak med AS och dvärgen, de är ett bevis på Svek och Bedragande människor som är ryggradslösa. Man kan ju faktiskt vara säker på att detta har pågått länge, dvärgen och As har haft en knullrelation länge. Detta uppstår inte bara hux flux. AS har ju sagt i en intervju nyligen att hon hade begärt skilsmässa och skulle flytta in till en lgh i stan.

Jag kan inte förstå att det finns människor som röstar på detta äckliga parti med dess vidriga medlemmar, måste vara helt bombade mentalt och hjärntvättade.

Exakt så. Är relationen så dålig så kan man avsluta den istället för att vara otrogen och gå bakom ryggen på sin partner. Och är politiker så svekfulla att dom kan bedra sin livspartner, sin make/maka så kan dom svindla bort tiotals miljarder av skattebetalarnas pengar för det är ju bara pengar...

Jag har verkligen inget förtroende för illojala människor!
Citera
2020-07-01, 14:21
Medlem
Soterns avatar
Kunde hon inte hittat någon annan än den lille skallige jäveln?
Citera
2020-07-01, 14:21
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Visst är det så. Varför tror du hon hoppa av och fick ett nytt jobb så fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in