2021-12-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Men jag tror verkligen inte att S som parti skulle gå så där långt över gränsen som i den teorin. Dock skulle det vara intressant att få veta vem som tog filmen.

Det där är ingenting för S. Glöm inte Ebbe Carlsson-affären och andra mycket värre.

Sedan så säger jag inte att det är det mest troliga. Det tror jag inte, men däremot absolut inte heller en total omöjlighet.
Citera
2021-12-04, 01:27
Medlem
Tycker det gått för långt med detta skvaller om Annika. Det är ju rena vuxenmobbningen. Vad fan har vi för nytta av att veta att hon har skuld till fogden eller hade. Tycker påhoppen är för jävliga. Jag är inget fan av henne eller regeringen men hon kommer säkert att göra ett bra jobb.
Citera
2021-12-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbcman
Tycker det gått för långt med detta skvaller om Annika. Det är ju rena vuxenmobbningen. Vad fan har vi för nytta av att veta att hon har skuld till fogden eller hade. Tycker påhoppen är för jävliga. Jag är inget fan av henne eller regeringen men hon kommer säkert att göra ett bra jobb.

Du verkar inte ha kapacitet att förstå skillnaden mellan att diskutera offentliga politiker, och att mobba de runt omkring dig. Två fundamentalt olika saker.

Pinsamt att du inte kan skilja på det.
Citera
2021-12-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Du verkar inte ha kapacitet att förstå skillnaden mellan att diskutera offentliga politiker, och att mobba de runt omkring dig. Två fundamentalt olika saker.

Pinsamt att du inte kan skilja på det.
Utveckla vidare
Citera
2021-12-04, 01:31
Vuxenmobbare? Socialdemokraterna har kallat mig för rasist i 10 år. Hon får stå sitt eget kast. Som man bäddar, så får man ligga.
Citera
2021-12-04, 01:31
Medlem
Citat:
och du tror att jultomten kommer 24 december??
Citera
2021-12-04, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
och du tror att jultomten kommer 24 december??
Det gör han😄
Citera
2021-12-04, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELVA11ELVA
Vuxenmobbare? Socialdemokraterna har kallat mig för rasist i 10 år. Hon får stå sitt eget kast. Som man bäddar, så får man ligga.
Haha. Ja det får man men tycker du inte det räcker nu 😄
Citera
2021-12-04, 01:35
Medlem
Citat:
Det gör han😄
I min ungdom fanns ett ett barnprogram som Hette "I fablernas Värld" Tror han fastnat där jag växte även upp med "Tårtan" och Vilse i Pannkakan Tror denna person fastnat i dessa fabler
Citera
2021-12-04, 02:04
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
I min ungdom fanns ett ett barnprogram som Hette "I fablernas Värld" Tror han fastnat där jag växte även upp med "Tårtan" och Vilse i Pannkakan Tror denna person fastnat i dessa fabler

Det är en kvinnlig variant av Joel bitar. Kommer du ihåg när vi bada i havet.

Var det denna kvinna som skicka ut sjukskrivna i helvete ?
Citera
2021-12-04, 02:07
Medlem
Citat:

Vad får dig att tro det?
Citera
2021-12-04, 02:10
Medlem
musttomtes avatar
Annika Strandhäll (S) var den minister som lanserade målet att det så kallade sjukpenningtalet i Sverige skulle sänkas till i snitt nio dagar per person och år. Sedan dess har tiotusentals sjukskrivna svenskar förlorat sin sjukpenning. I dag säger Strandhäll hon inte är nöjd med konsekvenserna.

Detta är ren karma =)

https://www.svt.se/nyheter/gransknin...olut-inte-nojd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in