Citat:
Ursprungligen postat av
MiggeO
För det första tror jag det är skitsnack från Strandhällskan - kan säkert ha varit en drönare uppe, men hon chansar bara med vem som styrt den.
Sedan förvånar det mig att Ebba ger henne stöd (om än litet) med tanke på Strandhällskans inlägg o bilder på Ebba för 1,5 år sedan.
När Ebba Busch försvarar Strandhäll, gör hon det i dunkla syften, för att relativisera sitt eget "husköp".
Det vi ser är tjejer från rännstenen som gynnas politiskt, i många partier, trots avsaknaden av relevant utbildning och kompetens. Det är det nya Sverige, det kvasifeministiska riket där det är en merit att vara kvinna oavsett man är lämplig att få det förtroende makten ger.
Jag vet inte vem jag tycker sämst om, men jag ser dessa kvinor som rekryteras på dunkla meriter som en fara för framtiden och välfärden. Det är helt enkelt inte att lita på. De är besatta av pengar, men gör inte rätt för sig i privatlivet. Kronofogden, husköp till underpris från åldring, Toblerone, vildar i riksdagen, och alla konsekvenser det får när man politiskt korrekt ska ha kvinnor och minoriteter som skyltdockor.