2021-12-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
För att slippa sin(a) mobbare? Ganska jobbigt att ha "bästaste finaste tjejgänget" efter sig, med ständiga påhopp publikt...

Det tror jag är en klockren analys. Kvinnor på mobbarjakt är hänsynslösa och seriöst vidriga. Jag tror att Strandhäll excellera i ämnet med tanke på hur hon beter sig på Twitter i MSM intervjuer och likande skithål..
Citera
2021-12-03, 10:27
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Den här historien verkar ha tyvärr ha räddat Strandhäll. Ebba Busch uttrycker stöd för henne

https://twitter.com/BuschEbba/status...09617517768708

Nu kommer ingen få kritisera Strandhäll längre på grund av "hot från högerextremister".

Det är skrattretande att Busch skriver om saken. Är det någon som fått sin nya adress röjd och där huset ligger ute på bild precis överallt så är det ju hon? Eeeh? Hennes hus ligger ute dagligen i exakt varje tidning på nätet och i pappersformat. Lustigt om det är så hemskt och farligt att överhuvudtaget antyda var dessa bor eller filma uppifrån på ett tak och en pool.
Citera
2021-12-03, 10:30
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Det tror jag är en klockren analys. Kvinnor på mobbarjakt är hänsynslösa och seriöst vidriga. Jag tror att Strandhäll excellera i ämnet med tanke på hur hon beter sig på Twitter i MSM intervjuer och likande skithål..

Är det någon som är hatisk, mobbare, har offerkofta osv så är det Strandhäll. Så har hon varit i alla år. Redan tidigare rundor med toppjobb hon haft har man sett hatet mot SD, ständiga utspel om hur synd det är om henne, tydliga tendenser till förakt och mobbing mot oliktänkande. Hon är ett praktsvin den där kvinnan.

Hon skyller på att hennes man dog, men räkningarna är äldre än från när han dog. Han dog 2019, hennes räkningar är från 2013. Visste hon det 6 år i förväg då eller? Hon nämner sin dotter, ingen har varit ute efter hennes dotter? Folk har velat ha en bild på en pool som hon tillskansat sig och inte betalar för till den grad att det gått till Kronofogden och betalningsanmärkning vilket borde vara illa om man tjänar 165.000 kronor i månaden i perioder och däremellan säkerligen har runt 100.000 kronor i månaden då också. Att man då gång på gång skiter i att betala hundralappar och tusenlappar tyder på stor arrogans. Det är ingen vanlig person vi talar om som kan ha skulder och det är inget konstigt med det, hon är dock inte i den situationen.
Senast redigerad av Krimkoll 2021-12-03 kl. 10:40.
Citera
2021-12-03, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
För det första tror jag det är skitsnack från Strandhällskan - kan säkert ha varit en drönare uppe, men hon chansar bara med vem som styrt den.
Sedan förvånar det mig att Ebba ger henne stöd (om än litet) med tanke på Strandhällskans inlägg o bilder på Ebba för 1,5 år sedan.

När Ebba Busch försvarar Strandhäll, gör hon det i dunkla syften, för att relativisera sitt eget "husköp".

Det vi ser är tjejer från rännstenen som gynnas politiskt, i många partier, trots avsaknaden av relevant utbildning och kompetens. Det är det nya Sverige, det kvasifeministiska riket där det är en merit att vara kvinna oavsett man är lämplig att få det förtroende makten ger.

Jag vet inte vem jag tycker sämst om, men jag ser dessa kvinor som rekryteras på dunkla meriter som en fara för framtiden och välfärden. Det är helt enkelt inte att lita på. De är besatta av pengar, men gör inte rätt för sig i privatlivet. Kronofogden, husköp till underpris från åldring, Toblerone, vildar i riksdagen, och alla konsekvenser det får när man politiskt korrekt ska ha kvinnor och minoriteter som skyltdockor.
Senast redigerad av Vresrosen 2021-12-03 kl. 10:43.
Citera
2021-12-03, 10:33
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Har själv sett Ebba Buschs hus i media. Gång på gång. Men sossarna vill väl ha det som i Sovjet där partiets höga pampar mitt i Moskva körde i särskilda filer i minst 100 km, hade dussintals livvakter och bodde i befästa slott.

Precis. Hur kan det komma sig? Ebbas hus ligger ute till allmän beskådan precis varje dag i tidningarna både på nätet och i pappersformat, adressen är röjd sedan länge. Jimmie Åkessons hus blev utsätt för äggkastning och raketbeskjutning för några år sedan, då var det livesändningar och bilder på hans hus i mängder av tidningar. Jimmie och hans familj har även utsatts för övergrepp på många sätt, bland annat där folk vrålat åt dom på lekplatser och liknande.

Här kan man se Löfvens sommarstuga, Åkessons hus, flera andra partiledares hus som man kan välja ut på bild med enstaka hus i området.

https://www.byggahus.se/quiz/121-hur-bor-partiledarna

"Det är okej om vi gör det", eller vad då?
Senast redigerad av Krimkoll 2021-12-03 kl. 10:37.
Citera
2021-12-03, 10:39
Medlem
Lifeisnows avatar
Sossarna är så rädda för att bli avslöjade för det dem egentligen är..tack Riks för att ni avslöjar hyckleriet 🙏🙏
Citera
2021-12-03, 10:40
Medlem
eternussermos avatar
Tack som fan, rix, nu får vi dras med skatan ett tag till!
Citera
2021-12-03, 10:42
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tack som fan, rix, nu får vi dras med skatan ett tag till!

Vad är det Riks gjort? Det är en av programledarna som lagt upp det på HENNES twitterkonto.

Men oavsett, vad är det man gjort jämfört med detta och andra exempel du kan få om du vill?

Citera
2021-12-03, 10:42
Medlem
ja är det inte sd själva som klantar till det sp hjälper ju gladekigen riks till..

mindre smart rebekka
Citera
2021-12-03, 10:45
Medlem
slutaletas avatar
Hon har ingen självinsikt och känner garanterat att alla bara hackar och är dumma. Politiker ska vara föredömen och inge förtroende men det har hon inte riktigt förstått. Hade det varit en man så hade han fått kliva av.
Citera
2021-12-03, 10:46
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja är det inte sd själva som klantar till det sp hjälper ju gladekigen riks till..

mindre smart rebekka

Som när expressen och aftonbladet och alla andra publicerar bilder på Ebbas hus varenda dag då eller?
Som när varenda tidning publicerade bilder på Jimmie Åkessons hus när det blev utsatt för äggkastning och raketbeskjutning då eller?

Eller som när man lägger ut info om Löfvens hus, Kristerssons hus, Åkessons hus och andra partiledares hus?

Vad är skillnaden?
Citera
2021-12-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Som när expressen och aftonbladet och alla andra publicerar bilder på Ebbas hus varenda dag då eller?
Som när varenda tidning publicerade bilder på Jimmie Åkessons hus när det blev utsatt för äggkastning och raketbeskjutning då eller?

Eller som när man lägger ut info om Löfvens hus, Kristerssons hus, Åkessons hus och andra partiledares hus?

Vad är skillnaden?

va spelar det för roll? så fort sd lr nåt är nblandat blir det ju ramaskri. inte förstått det än?

då är det ju rätt meningslöst att göra vissa saker iaf. hade varit bättre lägga ner td på att huur i helvete magdas köpta röstköp får va. strandis, och magdas förtroende och försöka få ut det till stora massan. för det är ju inget som visas på deas respektive media som ab och skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in