2020-04-15, 19:03
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Annika Strandhälls farmor Viktoria, 97, har blivit sjuk i covid-19. På sociala medier berättar politikern om sin farmor – och kallar henne ”min Nelson Mandela”.
https://www.expressen.se/nyheter/cor...elson-mandela/
I ett långt inlägg på sociala medier beskriver Annika Strandhäll sin farmor, och hur mycket hon har betytt:
Min farmor är 97 år i dag och den person som förmodligen bidragit mest till mina egna tankar om hur jag vill vara som människa , mot mina barn, min familj, min omgivning att låta den personen hon var och är prägla min politiska gärning”.

Taskigt att hänga ut sin farmor som ett mongo.
Citera
2020-04-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley

Definitivt !!
Och att utnyttja sin gamla dementa farmor för sina egna snyftiga fokusförskjutande syften.!

BTW: Annika är fortfarande skriven på fastigheten ute på Fågelbrolandet. Den har alltså inte blivit såld.

Den äldsta dottern, som hon har med en chilenare bor ute i Upplands Väsby medan den yngre , som hon har med bortgångne Wolf bor kvar hemma hos "mamsen"
Citera
2020-04-16, 01:03
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley

För att inte tala om att likna sin egna mor vid en rasistisk sovjetfinansierad terrorist (Mandela).

Men att överhuvudtaget skriva ett "långt inlägg på sociala medier" om sina anhöriga stärker bara bilden av Strandhäll som svagbegåvad, obehaglig och totalt obildad.
Citera
2020-04-16, 07:36
Medlem
Strandskatan sätter nya bottenrekord för varje gång hon hackar på sitt tangentbord. Fullständigt vidrig individ.
Citera
2020-04-16, 14:15
Medlem
magpies avatar
Citat:
Annika Strandhälls farmor Viktoria, 97, har blivit sjuk i covid-19. På sociala medier berättar politikern om sin farmor – och kallar henne ”min Nelson Mandela”.
I ett långt inlägg på sociala medier beskriver Annika Strandhäll sin farmor, och hur mycket hon har betytt:
”Min farmor är 97 år i dag och den person som förmodligen bidragit mest till mina egna tankar om hur jag vill vara som människa , mot mina barn, min familj, min omgivning att låta den personen hon var och är prägla min politiska gärning”.

På första bilden; farmor tittar rakt fram, men AS fokuserar på kameran med sedvanligt glad min.
Citera
2020-04-16, 16:00
Medlem
Citat:
”Min farmor är 97 år i dag och den person som förmodligen bidragit mest till mina egna tankar om hur jag vill vara som människa , mot mina barn, min familj, min omgivning att låta den personen hon var och är prägla min politiska gärning”.

Jag tycker synd om hennes mormor. Givetvis är det Annika som skulle åkt på Corona istället.

Annika gör ALLT för att synas och höras. Tragisk kvinna. Inte ens hennes man orkade med henne! Han tog sitt liv!
Citera
2020-04-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Jag tycker synd om hennes mormor. Givetvis är det Annika som skulle åkt på Corona istället.

Annika gör ALLT för att synas och höras. Tragisk kvinna. Inte ens hennes man orkade med henne! Han tog sitt liv!
Hur det är med hennes mormor vet jag ej. Men tycker att hennes farmor ser skenhelig ut...
Citera
2020-04-16, 20:08
Medlem
Mosbulles avatar
Annika gör ALLT för att synas och höras. Tragisk kvinna. Inte ens hennes man orkade med henne! Han tog sitt liv![/quote]

Sant. Absolut sant alltså!
Hon saknar skam.
Citera
2020-04-16, 21:13
Avstängd
Knivur-273s avatar
Jag läste någonstans att hennes make hade blivit tagen för att ha snattat en dyr glödtrådslampa på IKEA. Man kan undra om varför Annikas skamlöst skyhöga lön inte räckte för hushållets behov ?

Man kan undra om varför hon sitter och snattrar på Twitter, hon lämnade riksdagen enligt egen utsago, för att ta hand om sina ungar efter makens död. En efterhandskonstruktion måhända. Kanske blev hon fockad av sosseriet för sina plågsamt idiotiska twitterier.

Handlade det bara om ungarna och makens död, måtte hon ägna all tid till detta, att ta hand om sina ungar.

På ett annat ställe läste jag om att en pilot av en "Pitts Special" hade utfört en "kubansk åtta" inuti hennes öppna trut. Kanske ett rykte bara.
Senast redigerad av Knivur-273 2020-04-16 kl. 21:26.
Citera
2020-04-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag läste någonstans att hennes make hade blivit tagen för att ha snattat en dyr glödtrådslampa på IKEA. Man kan undra om varför Annikas skamlöst skyhöga lön inte räckte för hushållets behov ?

Man kan undra om varför hon sitter och snattrar på Twitter, hon lämnade riksdagen enligt egen utsago, för att ta hand om sina ungar efter makens död. En efterhandskonstruktion måhända. Kanske blev hon fockad av sosseriet för sina plågsamt idiotiska twitterier.

Handlade det bara om ungarna och makens död, måtte hon ägna all tid till detta, att ta hand om sina ungar.

På ett annat ställe läste jag om att en pilot av en "Pitts Special" hade utfört en "kubansk åtta" inuti hennes öppna trut. Kanske ett rykte bara.

Hon lämnade uppdraget som minister. Riksdagsledamot är hon.
Citera
2020-04-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Hon lämnade uppdraget som minister. Riksdagsledamot är hon.
Fick hon behålla ministerlönen?
Citera
2020-04-17, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273

Min fetning
Menar du en ensitsig så är det väl inte så svårt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in